تیگو 5 کارکرده

قبل از خرید تیگو ۵ کارکرده، با مشخصات آن آشنا شوید

پایگاه خبری دنیای برند، تیگو ۵ یک خودرو چینی حاصل همکاری کمپانی چری و مدیران خودرو است. برای آشنایی و خرید قسطی خودرو تیگو ۵ در اصفهان با این مقاله از مجموعه خودرو هشت همراه شوید.

خودروی چری تیگو ۵، یکی از محصولات برند چری است که به عنوان اولین خودرو در کشور ما، به فروش می‌رسید. قبل از آن مدل‌های مونتاژی این شرکت چینی، تحت عنوان ام وی ام به فروش می‌رسیدند. این خودرو در سال ۱۳۹۴ در کشور ما معرفی شد و پس از فیس لیفت ظاهری، در سال ۱۳۹۵ به طور انبوه در کارخانه مدیران خودرو مونتاژ گردید. سیل رقبای تازه‌نفس از کشور چین در آن سال‌ها، باعث گردید تا این شرکت مجدداً در سال ۱۳۹۷ برخی آپشن‌های رفاهی و ایمنی را به این خودرو اضافه کرده و خودرو کامل‌تری را به مشتریان ایرانی تحویل دهد.

در این مقاله از مجموعه خودرویی هشت که همانند مجموعه خودرویی باما در زمینه خرید و فروش خودرو فعال است، قصد داریم شما را با بررسی تیگو ۵ همراه کرده و با مشخصات، امکانات، مزایا و معایب و همچنین رقبای تیگو ۵ آشنا کنیم.

داستان همکاری مدیران خودرو و چینی‌ها

اینکه بگوییم چینی‌ها یکی از سریع‌ترین روندهای پیشرفت را در چند دهه گذشته در صنعت خودروسازی طی نموده‌اند، اغراق نکرده‌ایم. اگر به خودروهای چینی ۲۰ سال پیش نگاهی بیندازید و تغییرات مدل‌های خودروی چینی را در طول این دو دهه در نظر بگیرید، شاهد پیشرفت کاملاً چشمگیر در تمامی حوزه‌های خودروسازی هستیم. در اوایل قرن ۲۱ میلادی، خودروهای چینی عموماً به صورت نسخه‌های کپی‌کاری شده از محصولات آسیایی و اروپایی بودند و از نظر فنی نیز چندان قابل‌تعریف نبودند. موتورهای خودروهای چینی با استهلاک و پرمصرف بودند که به دلیل بازدهی بسیار پایینی که داشتند، خیلی زود شما را تعمیرگاه‌ها می‌کشاندند. با این حال امروزه به هر خودروساز چینی که نگاه کنید، رنگ پیشرفت و نوآوری را در تمامی زمینه‌ها مشاهده خواهید کرد.

کمپانی چری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان خودرو در کشور چین است که محصولات خود را به چندین قاره جهان صادر می‌کند. در سبد محصولات کمپانی چری، انواع خودروهای سواری، هاچ بک و کراس‌اوور وجود دارند. آشنایی ایرانی‌ها با محصولات چری از نیمه اول دهه ۸۰ هجری صورت گرفت. در آن زمان بود که شرکت چری اولین محصول خود را با همکار ایرانی خود یعنی گروه مدیران خودرو، در کشور تولید کرد. این خودرو چیزی نبود جز خودروی ام وی ام ۱۱۰ که به عنوان رقیبی برای دوو ماتیز و پراید ۱۱۱ شناخته می‌شد‌.

گروه مدیران خودرو یک شرکت ایرانی فعال در حوزه خودرو است که با هدف تولید و فروش انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین، در اوایل دهه ۸۰ هجری فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۳۸۱ کارخانه خود را در شهرک صنعتی شهر بم تأسیس کرد. پس از مدتی این خودروساز به عنوان نماینده رسمی گروه چری در ایران شناخته شد و تولید محصولات این برند خودروساز را در کشور آغاز کرد.

امروزه محصولات برند چری را تحت عنوان‌های ام وی ام، چری و فونیکس در کشور تولید می‌کند. البته در این مقاله نمی‌خواهیم به تاریخچه تمامی مدل‌ها بپردازیم. صحبت ما درباره بررسی تیگو ۵ است که از سال ۱۳۹۴ در کشور تولید شد و از آن زمان تا کنون، مهمان جاده‌های کشور ماست.

شرح مختصری از مشخصات تیگو ۵

در اینجا می‌خواهیم به طور مختصر به بررسی تیگو ۵ بپردازیم. خودرو چری تیگو ۵ به عنوان یک خودروی کراس‌اوور شناخته می‌شود که در دسته کراس‌اوور کامپکت جای می‌گیرد. این خودرو به دلیل داشتن سایز بزرگ و ارتفاع زیاد نسبت به زمین، به سرنشینان حس و حال یک خودروی شاسی‌بلند را می‌دهد. با این حال، هیچگاه نمی‌تواند عملکردهای یک شاسی‌بلند واقعی را در رانندگی‌های آفرودی، ارائه دهد. با تمام این اوصاف به عنوان یک خودرو سایز بزرگ خانوادگی، می‌تواند نیاز مشتریان ایرانی را برطرف سازد.

بررسی نمای ظاهری تیگو ۵

در اینجا بیایید به بررسی تیگو ۵ از نظر طراحی ظاهری بپردازیم. یک تیم طراحی حرفه‌ای بین‌المللی، مسئول طراحی چری تیگو ۵ بوده است. سر طراح این گروه، هاکان ساراکوگلو است که طراح سابق پورشه بود. از دیگر اعضای این تیم طراحی می‌توان به جیمز برایان هوپ، طراح سابق اپل، کرایسلر و فورد اشاره کرد. همچنین سرجیو لوریرو طراح سابق جنرال موتورز اروپا از طراحان محصولات چری از جمله تیگو ۵ است. این گروه طراحان، خودروی چری تیگو ۵ را از روی کانسپت چری TX طراحی کردند که در هشتاد و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو در سال ۲۰۱۳، به عنوان بهترین خودرو کانسپت سال انتخاب گردید.

چری تیگو ۵ طراحی خاص خود را بدون شباهت یا الگوبرداری از سایر خودروهای SUV اتخاذ کرده است. اگرچه این خودرو طراحی پیشگامانه‌ای ندارد، با این حال خطوط طراحی آن، زیبایی‌شناسی مدرنی را به نمایش می‌گذارد که جذابیت آن را افزایش داده است.

اگر از نمای مقابل به چری تیگو ۵ نگاه کنیم، جلوپنجره‌ای را مشاهده می‌کنیم که دارای طرح لانه‌زنبوری بوده و به سه قسمت مجزا تقسیم شده است. در بخش فوقانی این طرح لانه‌زنبوری، لوگوی شرکت چری به حالت کرومی قرار گرفته است. چراغ‌های جلوی خودرو نیز از نوع پروژکتور با لنزهای بیضوی و چراغ‌های LED هستند. جایگاه چراغ‌های مه‌شکن در بخش پایین سپر می‌باشد.

بخش پایینی تیگو ۵ در جلو، پشت و کناره‌ها با پلاستیک مشکی پوشیده شده که برای رانندگی آفرودی طراحی مناسبی دارد. با این هدف که بدنه اصلی از خراش و آسیب‌دیدگی‌های سطحی مصون بماند. در کنار آن دو خط روی قوس چرخ‌ها وجود دارد که جلوه‌ای از استحکام بیشتر به آن می‌دهد.

آینه‌های دید عقب که هم‌رنگ بدنه هستند، دارای چراغ‌های راهنمای LED می‌باشند. در سقف خودرو نیز دو میله باربند برای قرار دادن چمدان وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که لوازم جانبی خود را برای حمل وسایل مختلف قرار دهید.

اگر به عقب خودروی چری تیگو ۵ بنگریم، خط سقف به یک اسپویلر ختم می‌شود که برای آیرودینامیک خودرو نیز مفید و مؤثر واقع شده است. پایین‌تر که بیاییم، چراغ‌های عقب تیگو ۵ را داریم که به صورت دو تکه بر روی درب صندوق‌عقب و ستون پشتی قرار گرفته‌اند.

Before buying a used Tigo 5 get to know its specifications 01 - قبل از خرید تیگو 5 کارکرده، با مشخصات آن آشنا شوید

بررسی نمای داخلی تیگو ۵

حال که با طراحی بیرونی خودرو تیگو ۵ آشنا شدید، بیایید به بررسی تیگو ۵ از نظر طراحی داخلی بپردازیم. زمانی که وارد کابین خودروی چری تیگو ۵ می‌شویم، اولین نکته‌ای که به چشم می‌آید، کیفیت خوب ادوات داخلی است. البته با وجود اینکه از پلاستیک سفت و سخت استفاده شده، ظاهر خوبی داشته و مکان‌یابی بخش‌های مختلف به صورت اصولی انجام شده است.

بر روی خروجی‌های سیستم تهویه مطبوع، یک نوار به رنگ روشن وجود دارد که ظاهر جذابی را به این بخش داده است. فرمان خودرو در نسخه‌های تولید سال ۹۶ به بعد به روز شده و در هر دو سمت خود، دارای کلیدهای کنترل سیستم مولتی مدیا، کامپیوتر داخلی کروز کنترل و بلوتوث خودرو است.

در نسخه‌های تولیدی قبل از سال ۱۳۹۶، مانیتور خودرو اندازه‌ای کوچک‌تر و حالتی افقی داشت. در مدل‌های جدیدتر که در بازار وجود دارند، مانیتور خودرو با یک نسخه بزرگ‌تر که به حالت عمودی در داشبورد خودرو قرار می‌گیرد، جایگزین شده است. با بزرگ‌تر شدن مانیتور، تعدادی از کلیدهای کنترلی خودرو روی داشبورد حذف شده و مدیریت آنها از طریق مانیتور میسر خواهد بود.

در داخل خودرو چری تیگو ۵، فضای کافی برای پنج سرنشین وجود دارد. در جلو و عقب خودرو، سرنشینان دارای فضایی کاملاً جادار و راحت هستند. صندلی راننده حمایت مناسبی را از راننده کرده و به دلیل ارتفاع بالای آن، حس تسلط بر محیط را هنگام رانندگی ایجاد می‌کند. در کل می‌توان گفت که فضای داخلی خودرو چری تیگو ۵ برای سرنشینان جلو و عقب کاملاً راحت بوده و برای سفرهای جاده‌ای و شهری، مناسب می‌باشد.

بررسی فنی چری تیگو ۵

در ادامه بررسی تیگو ۵، مشخصات فنی این خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهیم. این خودرو در نسخه‌های عرضه شده در کشور ما، از یک موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم حدودی ۲ لیتر بهره می‌برد. این موتور دقیقاً همان موتوری است که بر روی سایر محصولات قبلی برند چری موجود در بازار کشورمان، استفاده شده بود. این موتور توانایی تولید توان ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن متر را دارد.

یکی از مزایای استفاده از این موتور، قدرت نسبتاً مناسب آن برای موتوری با این حجم است. به طور مثال اگر موتور خودروی کیا سراتو که حجم مشابهی با موتور تیگو ۵ دارد را در نظر بگیریم، موتور کیا نسبت به موتور چری، تنها ۱۵ اسب بخار اختلاف دارد. از این حیث می‌توان گفت که این موتور از نظر بازدهی در وضعیت مناسبی قرار گرفته است. با این حال، امروزه خودروهای برند چری در کشور ما با موتورهای متفاوتی اعم از سه سیلندر و چهار سیلندر تولید می‌شوند.

مزیت دیگری که این موتور برای خودروی چری تیگو ۵ داشته، این است که در طول بیش از ۱۰ سال حضور در خودروهای مختلف برند چری، آزمون عملکردی خود را پس داده است. به گونه‌ای که تاکنون هیچ‌گونه گزارشی از بابت خرابی‌های اساسی از این موتور گزارش نشده است. همچنین از نظر تأمین لوازم یدکی و قطعات برای موتور چری تیگو ۵، مشکلی وجود نداشته و در اکثر شهرهای کشور می‌توانید به لوازم یدکی اصلی این خودرو دسترسی داشته باشید.

گیربکس استفاده شده در خودرو چری تیگو ۵، از نوع ضریب متغیر یا همان CVT است. این گیربکس‌ها گرچه سواری چندان اسپرتی را برای خودرو نخواهند داشت، با این حال، برای رانندگی‌های شهری و جاده ای بسیار ایده‌آل بوده و هزینه‌های تعمیر و نگهداری چندان بالایی ندارند.

چری تیگو ۵؛ انتخابی مطمئن برای یک خانواده

اگر هنوز تا به اینجای مقاله بررسی تیگو ۵، در انتخاب این خودرو به عنوان خودرو بعدی‌تان مطمئن نشده‌اید، بهتر است کمی درباره امکانات این خودرو نیز با شما صحبت کنیم. خودرو چری تیگو ۵ در طول این چند سال که از حضورش در بازار کشورمان می‌گذرد، تغییرات زیادی را از بابت آپشن‌ها و امکانات رفاهی تجربه کرده است. نتیجه این کار این بود که در آخرین نسخه‌های تولیدی با تیپ IE مواجه شدیم که یکی از بهترین و فول‌ترین مدل‌های این خودرو در بازار کشور ما است.

از جمله امکانات تیگو ۵ در بحث ایمنی می‌توان به سیستم‌های ترمز و پایداری همچون ‌ABS، ESP، TCS و EBD  اشاره کرد. همچنین در این خودرو از ۴ کیسه هوای جلو و جانبی برای سرنشین جلوی خودرو استفاده شده است. از جمله سیستم‌های کمک آفرودی این خودرو می‌توان به سیستم کنترل حرکت در سراشیبی اشاره کرد‌. همچنین حالت‌های رانندگی برای گیربکس این خودرو تعریف شده است.

شما برای رانندگی‌های شهری می‌توانید گیربکس خودرو را در حالت اقتصادی قرار دهید، همچنین برای رانندگی‌های سریع‌تر، خودرو را در حالت اسپرت قرار دهید. صندلی‌های جلو برقی در ۶ جهت و دارای گرمکن بوده و هنگام رانندگی در فصول سرد، حس خوبی را به سرنشینان جلو منتقل می‌کنند. آینه‌های جانبی خودرو به صورت تاشوی برقی بوده و برای فصول سرد سال دارای گرمکن هستند.

از جمله امکانات داخل کابین نیز می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، تهویه مطبوع الکترونیکی، کامپیوتر سفری، سیستم صوتی تصویری با نمایشگر ۱۰ اینچی به همراه رهیاب ماهواره‌ای اشاره کرد. این سیستم صوتی تصویری توانایی اتصال از طریق بلوتوث و فناوری بیسیم به موبایل را داشته و قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت‌های مولتی مدیا را دارد.

برای آسایش راننده در پارک‌کردن خودرو نیز از سنسور پارک و دوربین عقب داینامیک استفاده شده است. این دوربین هنگامی که گیربکس خودرو در حالت دنده‌عقب قرار می‌گیرد، نمای عقب را در نمایشگر خودرو به نمایش گذاشته و همچنین امکان نمایش خطوط کمکی با حرکت فرمان را نیز دارد‌. در کل می‌توان گفت که خودرو تیگو ۵ از نظر امکانات و تجهیزات در وضعیت مناسبی به سر می‌برد و جای هیچ‌گونه گله و شکایت را باقی نمی‌گذارد.

Before buying a used Tigo 5 get to know its specifications 02 - قبل از خرید تیگو 5 کارکرده، با مشخصات آن آشنا شویدبررسی تیگو ۵ در بازار رقبا

در این بخش می‌خواهیم به بررسی تیگو ۵ نسبت به رقبا بپردازیم. هر خودرویی در هر دسته‌ای که قرار داشته باشد، قاعدتاً دارای رقبایی بوده و هر کدام از آنها نسبت به یکدیگر مزیت‌ها و نقطه‌ضعف‌هایی را خواهند داشت. خودروی تیگو ۵ هم در دورانی وارد شد که بازار شاسی‌بلندهای چینی در کشور ما بسیار داغ و رقابتی بود. در آن زمان این خودرو قرار بود تا با خودروهایی همچون هایما S7 و جک S5 به رقابت بپردازد. خودرو هایما که توسط ایران‌خودرو مونتاژ می‌شد و خودرو جک که توسط کرمان موتور در استان کرمان مونتاژ می‌گردید، تقریباً مربوط به یک دوره زمانی هستند و به عنوان رقبای مستقیم یکدیگر به شمار می‌آیند.

البته اگر بخت با صنعت خودروسازی ایران یار بود و مشمول تحریم‌های بین‌المللی نمی‌شد، حداقل در حوزه شاسی‌بلندهای چینی با رقبای بسیار زیادتری مواجه می‌شدیم. به طور مثال، یکی دیگر از رقبای مستقیم تیگو ۵، خودروی هاوال H2 بود که به مدتی محدود توسط بهمن موتور در کشور عرضه شد. همچنین خودروی فردا SX5 یکی دیگر از رقبای مستقیم برای تیگو ۵ به حساب می‌آمد.

در بحث بررسی تیگو ۵ نسبت به رقبا از نظر فنی باید بگوییم که برخلاف بهره‌مندی از موتور تنفس طبیعی در چری تیگو ۵، در نماینده‌های جک و هایما از موتورهای توربوشارژ استفاده می‌شد. این موتورها قاعدتاً قدرت بیشتری را در اختیار راننده گذاشته و از نظر شتاب یک سروگردن از نماینده چری بالاتر بودند. با این حال، هزینه‌های نگهداری و همچنین حساسیت موتورهای توربوشارژ بسیار بیشتر از موتورهای تنفس طبیعی است. در طرف مقابل خودرو هاوال قدرتی تقریباً برابر با تیگو ۵ داشت. با این حال هیچ‌وقت شانس حضور گسترده در بازار خودرو کشورمان را نداشت. البته در صورتی که چنین شانسی پیدا می‌کرد، به عنوان رقیبی بسیار جدی برای شاسی‌بلندهای چینی به شمار می‌آمد.

در بررسی تیگو ۵ نسبت به رقبا از نظر خدمات پس از فروش نیز باید بگوییم که هر کدام از خودروهای هایما، جک و چری توسط خودروسازان بزرگی در کشور مونتاژ می‌شدند و نمایندگی‌ها و مراکز خدمات پس از فروش گسترده‌ای را در سراسر کشور دارند. در هر حال، هر کدام از این خودروها مزایا و معایبی را نسبت به یکدیگر دارند که انتخاب نهایی بین این گزینه‌ها بر عهده خریدار خواهد بود.

مزایای تیگو ۵

خودروی چری تیگو ۵ به عنوان یک خودرو شاسی‌بلند که در کشور ما مونتاژ می‌شد، مزایای فراوانی دارد که در ادامه مقاله بررسی تیگو ۵ می‌خواهیم به آنها بپردازیم.

  • شبکه خدمات پس از فروش گسترده. یکی از مهم‌ترین مزایای خودروی چری تیگو ۵، وجود شبکه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور است. فرقی نمی‌کند که در کدام یک از شهرهای ایران سکونت داشته باشید، اینکه در اصفهان باشید یا تهران یا دیگر شهرستان‌های بزرگ در جای‌جای کشور، شما می‌توانید به راحتی به یکی از مراکز خدمات پس از فروش گروه مدیران خودرو مراجعه کرده و به سرویس خودروی خود بپردازید.
  • طراحی زیبای بدنه. از دیگر مزایای این خودرو که در ابتدای مقاله بررسی تیگو ۵ نیز به آن پرداختیم، بحث طراحی زیبا و اصولی آن است. کمک گرفتن از طراحان برتر بین‌المللی در طراحی این خودرو چری باعث گردیده تا به یک خودرو با طراحی زیبا و اصولی تبدیل شود. به گونه‌ای که این طراحی در طول این چند سال و با ورود خودروهای جدیدتر، هنوز هم قابل‌قبول بوده و ایراد خاصی نمی‌توان به آن گرفت.
  • امکانات رفاهی مناسب. از دیگر مزایای خودرو چری تیگو ۵ می‌توان به سطح بالای امکانات رفاهی در این خودرو اشاره کرد. با وجود اینکه نسخه اولیه تیگو ۵ عرضه شده در بازار خودرو کشور ما، از سطح امکانات بسیار بالایی برخوردار بود، مدیران خودرو در هر سال نسخه‌های جدیدتر با امکانات بیشتر را عرضه می‌کرد. از این ‌حیث می‌توان گفت که مدیران خودرو تنها شرکت خودروسازی در کشور است که به تنوع مدل‌ها و به‌روزرسانی سالانه آنها اهمیت می‌دهد.
  • ایمنی قوی. از دیگر مزایای خودرو تیگو ۵ که در این بخش از مقاله بررسی تیگو ۵ می‌خواهیم به صحبت درباره آن بپردازیم، ایمنی نسبتاً بالای این خودرو است. خودرو چری تیگو ۵ با بهره‌مندی از ۴ کیسه هوای جلو و جانبی و تعداد زیادی سیستم کمکی ترمز، سطح مناسبی را از لحاظ ایمنی سرنشینان، فراهم کرده است.
  • موتور با عملکرد اقتصادی. موتور خودروی چری تیگو ۵ از این ‌حیث که عملکردی اقتصادی داشته و مصرف سوخت پایینی دارد، به عنوان یک مزیت برای این خودرو تلقی می‌شود. با وجود اینکه وزن کلی چری تیگو ۵ بیش از ۱.۵‌ تن است، موتور این خودرو مصرف سوختی در حدود ۸ لیتر دارد که در حد بسیاری از خودروهای سواری تولید شده توسط خودروسازان وطنی است.
  • فضای جادار کابین خودرو. از دیگر مزایایی که باید در این بخش از مقاله بررسی تیگو ۵ به آن بپردازیم، راحتی فضای سرنشینان در این خودرو است. فرقی نمی‌کند که در کدام یک از صندلی‌های جلو و یا عقب این خودرو بنشینید، فضای پا و سر برای شما کاملاً راحت و جادار طراحی شده و در نشستن‌های طولانی‌مدت، احساس تنگ بودن فضا را نخواهید داشت. همچنین صندلی‌ها بسیار راحت بوده و حمایت خوبی را از سرنشینان دارند.

معایب تیگو

همانند هر خودروی دیگری، در چری تیگو ۵ نیز شاهد معایبی خواهیم بود. اینکه یک خودرو معایبی داشته باشد، کاملاً طبیعی بوده ولی اطلاع از این معایب و نقاط ضعف، حق هر خریدار خودرویی خواهد بود. با علم به این موضوع و با همین هدف قصد داریم تا در ادامه مقاله بررسی تیگو ۵، شما را با برخی معایب این خودرو از نظر کارشناسان خودرویی آشنا کنیم.

  • شتاب ضعیف در برابر رقبا. یکی از معایب خودروی چری تیگو ۵ نسبت به رقبای توربویی خود، بحث پایین‌بودن شتاب این خودرو است. با وجود اینکه در تیگو ۵ از یک موتور ۱۴۰ اسب بخاری استفاده شده است، این موتور در شتاب اولیه و به حرکت درآوردن این جثه ۱.۵ تنی کمی به مشقت می‌افتد. به گونه‌ای که در تست مقایسه شتاب از خودروهای هایما S7 و جک S5، در جایگاهی عقب تر قرار می‌گیرد.
  • هماهنگی کم موتور و گیربکس. با وجود اینکه خودروی چری تیگو ۵ در مدل‌های مختلفی از موتور و گیربکس در کشور چین عرضه شده، در کشور ما تنها با موتور دو لیتری و گیربکس CVT ارائه گردیده است. ترکیب این موتور و گیربکس برای این خودرو با وزن بیش از ۱.۵ تن، کمی نامناسب بوده و یکی از دلایل کمتر بودن شتاب این خودرو نیز همین گیربکس است.
  • بازار کار کرده ضعیف. از دیگر معایبی که به خودروی چری تیگو ۵ و بسیاری از خودروهای چینی گرفته می‌شود، بازار ضعیف کار کرده آنهاست. متأسفانه در کشور ما با توجه به جو منفی که علیه خودروهای چینی وجود داشته است، این خودروها در هنگام فروش با کمی مشکل مواجه می‌شوند. زیرا استقبال کمتری از سوی خریداران برای خرید خودروهای چینی وجود دارد.
  • کوچکی فضای بار. از دیگر معایبی که به خودرو چری تیگو ۵ وارد می‌شود و ما می‌خواستیم تا در این مقاله بررسی تیگو ۵ به آن اشاره کنیم، کوچکی فضای بار این خودرو است. فضای بار اصلی تیگو ۵ در حالت عادی ۳۷۰ لیتر ظرفیت دارد که فضای چندان زیادی به شمار نمی‌آید. همچنین به دلیل بالاتر بودن دهانه ورودی صندوق‌عقب، قرار دادن وسایل در این قسمت از خودرو می‌تواند کمی مشکل باشد.

Before buying a used Tigo 5 get to know its specifications 03 - قبل از خرید تیگو 5 کارکرده، با مشخصات آن آشنا شوید

تیگو ۵ را از مجموعه خودرویی هشت بخرید

در این مقاله به بررسی تیگو ۵ به عنوان یکی از محصولات پرفروش برند چری در بازار جهانی و کشورمان ایران پرداختیم. با وجود اینکه تولید این خودرو متوقف و با خودروهای جدیدتری جایگزین شده است، هنوز هم نسخه‌های کار کرده آن ارزش خرید بسیار بالایی داشته و به عنوان یک شاسی‌بلند خانوادگی، انتخاب مناسبی خواهند بود‌.

در پایان در صورتی که به خرید تیگو ۵ در اصفهان تمایل دارید، مجموعه خودرویی هشت اصفهان شرایط فروش ویژه‌ای را برای این خودرو در نظر گرفته است. مشتریان محترم از سراسر کشور می‌توانند با شرکت در شرایط فروش اقساطی تیگو ۵ و چری تیگو ۵ il در اصفهان، این خودرو را با اقساط بلندمدت و کم‌بهره خریداری کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش مجموعه خودرویی هشت اصفهان از طریق شماره‌های زیر، در ارتباط باشید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *