ارزان ترین تور مالزی

ارزان ترین تور مالزی را از لحظه آخر بخواهید

پایگاه خبری دنیای برند، مالزی از مقاصد پر گردشگری است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر برای دیدن طبیعت بکر و جاذبه های دیدنی آن با تور مالزی لحظه آخر به این کشور سفر می‌کنند. تور ارزان مالزی به شکل های مختلفی برگزار میشود که در نوع اول که به شهر کوالالامپور میروید ۷ شب میتوانید در آن اقامت کنید.

مالزی از مقاصد پر گردشگری است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر برای دیدن طبیعت بکر و جاذبه های دیدنی آن با تور مالزی لحظه آخر به این کشور سفر می‌کنند. تور ارزان مالزی به شکل های مختلفی برگزار میشود که در نوع اول که به شهر کوالالامپور میروید ۷ شب میتوانید در آن اقامت کنید. در نوع دوم که توری ترکیبی محسوب میشود ۴ شب در شهر کوالالامپور اقامت دارید و ۳ شب در جزیره لنکاوی اقامت میکنید. سایت لحظه آخر دات کام با ارائه بهترین تورهای مالزی سفری خوش و به دور از نگرانی را برای مسافران خود بوجود می‌آورد.

تور لحظه آخری مالزی چند روزه برگزار میشود؟

تورهای مالزی به صورت ۷ شب و ۸ روز برگزار می‌شود. پرواز تورهای مالزی ار ایرلاین ماهان در روزهای جمعه انجام میشود و به در مدت ۸ ساعت به شهر کوالالامپور انجام میشود.

بهترین زمانی که با می تونیم به مالزی بریم کی هست؟

قیمت تور مالزی در تمام سال تغییر زیادی نمی کند و قیمت آن در بعضی مواقع حتی از تورهای کشورهای همسایه نیز ارزان تر است. بهترین زمان برای سفر به کشور مالزی فصل پاییز و زمستان است که بدلیل باران های بسیاری که در شرق آسیا می بارد آب و هوای موسمی و فوق العاده ای را در سفر به این کشور میتوانید تجربه کنید.

پیشنهاد لحظه آخر انتخاب تورهای مالزی در فصل پاییز و زمستان است.

برای سفر به مالزی نیاز به ویزا داریم؟

اگر قصد سفر با تور ترکیبی کوالالامپور و سنگاپور را دارید باید ویزا تهیه کنید. برای گرفتن ویزا نیاز به داشتن واچر هتل، بلیت رفت و برگشت هواپیما، ۲ قطعه عکس ۴*۶ ، فرم تکمیل شده درخواست ویزای سنگاپور و پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار نیاز دارید.

هزینه ای که باید برای دریافت ویزا پرداخت کنید ۷۰ دلار است که حدودا بعد از ۲ هفته بعد از درخواست ویزای شما صادر میشود.

Ask for the cheapest Malaysia tour from lahzeakhar 0 - ارزان ترین تور مالزی را از لحظه آخر بخواهیدواحد پول کشور مالزی چیست؟

واحد پول مالزی رینگیت است اما با داشتن دلار هم میتوانید به کشور مالزی سفر کنید و به راحتی دلار را در کشور مالزی به رینگیت یا ارزهای دیگر تبدیل کنید.

برای سفر به مالزی نیاز به ضمانت نامه بازگشت است؟

اگر قصد سفر به مالزی را دارید باید برای خروج از کشور ۵ میلیون تومان به عنوان ضمانت خروج از کشور پرداخت کنید.

تور گروهی مالزی چیست؟

اگر قصد سفر برای اولین بار به مالزی را دارید لحظه آخر به شما تور گروهی مالزی را معرفی می کند که میتوانید با کلیک بر روی لینک لحظه آخر از اطلاعات آن با خبر شوید. اگر تور گروهی مالزی برگزار نمی شد ما به شما آشنایی با تمام مکان های تفریحی و گردشگری مالزی را پیشنهاد میدهیم تا با تورهای تکی به مالزی سفر کنید و از گردش در این کشور زیبا لذت ببرید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x