صنایع دستی

ایجاد سامانه و بانک اطلاعات نشان‌های (برند) صنایع دستی

پایگاه خبری دنیای برند،خانم پویا محمودیان در مصاحبه ای با اشاره به اینکه فراخوان شناسایی و ثبت نشان‌های حوزه صنایع دستی در سایت‌های اطلاع رسانی وزارتخانه منتشر شده است افزود: فعالان و تولیدکنندگان صنایع دستی می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی وزارتخانه نوع محصول و نام نشان (برند) خود را با مشخصات کامل ثبت کنند این اقدام برای تشکیل بانک اطلاعات نشان‌های صنایع دستی کشور انجام می‌شود.

وی گفت: همچنین گزارش کاملی از نشان‌های (برند) موفق صنایع دستی برای ارائه به شورای جهانی صنایع دستی از بانک اطلاعات نشان‌های صنایع دستی تدوین خواهد شد.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی افزود: شرکت دادن تولید کنندگان صنایع دستی در رویداد‌ها و مذاکرات تجاری با طرف‌های خارجی از دیگر اقداماتی است که پس از ثبت نشان‌های صنایع دستی در بانک اطلاعاتی انجام می‌شود.

خانم محمودیان معرفی نشان‌های موفق و الگو قرار دادن این نشان‌ها برای جوانان علاقه‌مند را از دیگر برنامه‌های تشکیل بانک اطلاعات نشان‌های (برند) صنایع دستی دانست و ابراز امیدواری کرد: هنرمندان و تولید کنندگان صنایع دستی با ثبت دقیق اطلاعات برند خود به ایجاد بانک اطلاعات صنایع دستی کمک کنند.

منبع: خبرگذاری صدا و سیما

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *