صنایع چوبی آنیل

صنایع چوبی آنیل بهترین تولید کننده میز کنسول های چوبی زیبا

پایگاه خبری دنیای برند، آینه و کنسول چوبی جزء جدانشدنی چیدمان منزل یک خانم خانه دار است.

میز کنسول چوبی وسیله مناسبی برای جلوه کردن لوازم دکوری شماست و هم جای زیادی در کمد و کشو های خود دارد. چیدن آینه شمعدان های زیبا در کنار کنسول چوبی نیز به اصالت طراحی شما کمک می کند .بعضی از وسایل منزل به مرور کارایی خود را از دست داده و سرازانباری در می‌آورند ،اما میز کنسول  چوبی شیک نقش مهم و دائمی در دکوراسیون داخلی خانه شما خواهد داشت.

از میز کنسول زیبا و شیک می توان در کنار میز ناهارخوری استفاده کرد تا سطح اضافی رومیزی را برای وسایلی که نیازی به آن ها ندارند فراهم کند.

اگر می خواهید آینه و میز کنسول خود را در کنار میز ناهارخوری خود قرار دهید و مدلی را انتخاب کنید که دارای کشورهای زیادی باشد که بتوانید کارد و چنگال دستمال  سفره و سایر وسایل مربوط به میز غذا را نگهداری کنید.

 

میز کنسول را در کجاها می توان قرار داد؟

نکته حائز اهمیت این است که ابعاد و مدل کنسول چوبی زیبا باید همخوانی با سایر وسایل منزل داشته باشد .ورودی خانه یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن آینه و کنسول است و می‌تواند برای مهمانان شما خیره کننده باشد.

 صنایع چوبی آنیل انواع لوازم چوبی منزل را در وب سایت

https://annillwood.com

 درج کرده و همه آنها را با بهترین کیفیت  ومتریال مصرفی ممکن به فروش می‌رساند و همین باعث شده بتوانید با کمترین هزینه ،یک محصول زیبا و با کیفیت داشته باشید.

بهترین مدلهای میز کنسول در چیدمان منزل

قبل از خرید میز کنسول ،وسایلی را که می‌خواهید داخل آن قرار دهید مشخص کنید. هر چه کنسول چوبی شیک شما باریک تر باشد هم کارایی آن بالاتر خواهد رفت و هم با دکوراسیون منزل هماهنگ تر خواهد بود.

 بهترین کنسول چوبی از چوب راش ساخته می‌شود. چوب قهوه ای منزل شما را لوکس تر نشان می دهد و همیشه ماندگار و اصیل خواهد بود .کنسول چوبی سفید نیز طرفداران محبوب خود را نیز دارا می باشد. مدل میز کنسول و آینه می تواند کلاسیک یا مدرن باشد.

 از طرح های ساده برای ست کردن با مبلمان کلاسیک و سنتی واز میزهای منبت کاری شده برای مکان های مدرن تر استفاده می شود. مدل کنسول آینه دار محبوب ترین و بهترین نوع میز کنسول است. آینه کنسول می تواند روی میز قرار بگیرد یا به دیوار نصب شود انعکاس نور در آینه باعث بزرگتر نشان دادن فضا می‌شود مخصوصاً اگر کنسول شیک شما در راهرو یا فضای کوچک قرار داده شود.

میز کنسول های چوبی و مدرن امروزی در سایزها و اندازه های مختلف ساخته می شوند که بستگی به سلیقه شما و نحوه چیدمان مبل مدرن یا مبل کلاسیک ، دکوراسیون  اتاق خواب  شما و نحوه استفاده از آن را دارد.

 از کنسول چوبی مدرن یا کنسول چوبی کلاسیک ،امروزه می‌توان برای قرار دادن آباژور، آینه شیک و شمعدان، شمع های مختلف، گلدان ،کتاب و سایر وسایل دکوری تزیینی استفاده کرد و آن را به یک میزکنار سالنی چوبی زیبا تبدیل کرد.

Anil Wood Industries is the best manufacturer of beautiful wooden console tables 01 - صنایع چوبی آنیل بهترین تولید کننده میز کنسول های چوبی زیبادر هنگام خرید میز کنسول به چه نکاتی باید توجه کرد؟

۱.اندازه محصول:

اندازه میز کنسول چوبی بایستی در تناسب کافی با میزان بزرگی یا کوچکی فضای شما در منزلتان باشد تا بتواند به خوبی در تزیین و چیدمان منزل شما موثر واقع شود.

 ۲.جنس بدنه:

میزهای کنسول در دو سبک چوبی و فلزی طراحی و تولید می‌شوند .با اینکه میز کنسول یک محصول دکوری و ثابت است اما باید از جنسی محکم و هماهنگ از نظر بافت و جنس برخوردار باشد.

 ۳.جنس روکش:

جنس روکش میز کنسول باید ضد خش و مقاوم در برابر رطوبت باشد تا در هنگام جابه جایی وسایل و تغییر دکوراسیون روی میز آسیب نبیند.

 ۴.جادار بودن:

تعداد کشورها و کمدها در انتخاب میز کنسول با توجه به نیاز شما باید ساخته شود.اگر در منزل جای کمی برای قرار دادن وسایل خود دارید بهترین گزینه برای شما انتخاب میز کنسول کمددار است.

۵.با آینه یا بدون آینه:

در انتخاب میز کنسول با توجه به سلیقه و نیاز خود در خانه می توانید از آینه استفاده کنید یا به جای آن از تابلو یا آینه و شمعدان استفاده کنید.

۶.انتخاب رنگ و سبک میز:

در خصوص رنگ و سبک میز کنسول مورد نظرتان باید همه چیز مطابق میل و سلیقه شما باشد قبل از انتخاب رنگ کالای خود حتماً محل قرارگیری آن را در فضای خانگی تا مشخص کنید تا بتوانید مناسب ترین رنگ را با در نظر گرفتن رنگ سایر وسایل و یا نزدیک به آن انتخاب نمایید در خصوص سبک میزتان نیز باید بدانید که اگر از دکوراسیون کلاسیک در منزلتان بهره گرفته‌اید از میزهای چوبی و اگر از دکوراسیون مدرن بهره گرفته اید از میزهای با ساختار فلزی استفاده نمایید.

Anil Wood Industries is the best manufacturer of beautiful wooden console tables 02 - صنایع چوبی آنیل بهترین تولید کننده میز کنسول های چوبی زیبا

قیمت میز کنسول

قیمت مدل میز کنسول چوبی بیشتر با توجه به جنس ، کیفیت وابعاد محصول تعیین می شود. هر چه در ساخت و تولید کنسول از چوب بیشتری استفاده شود به مراتب قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

وب سایت صنایع چوبی آنیل با حذف واسطه‌ها و فروش کالا به صورت مستقیم از کارگاه تولیدی توانسته است محصولات باکیفیت خود را از جمله میز کنسول های زیبا با بهترین قیمت ممکن به فروش برساند. همین حالا از محصولات چوبی صنایع چوبی آنیل در وب سایت دیدن فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x