برند نایک

پیش بینی تحلیلگران برای فروش بیشتر برند نایک

پایگاه خبری دنیای برند، انتظار می‌رود نایک در سه‌ماهه دوم فروش خود را افزایش دهد زیرا تخفیف‌های اساسی بر روی کفش‌ها و لباس‌های ورزشی خود برای حفظ خریداران در رکود اقتصادی نسبت به برند خود ارائه کرده است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش سه ماهه ۱۱ درصد افزایش یابد زیرا جهش در تجارت ایالات‌متحده ممکن است به غلبه بر ضعف در بازار چین کمک کند.

انتظار می‌رود که تعطیلی‌های چین در ماه‌های اکتبر و نوامبر باعث کاهش فروش در منطقه برای سه ماهه دوم شود. این شرکت کاهش ۲۰ درصدی درآمد چین بزرگ را در مدت مشابه سال گذشته و کاهش ۱۶ درصدی در سه ماهه قبل منتهی به ۳۱ اگوست گزارش کرد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

 انتظار می‌رود موجودی کمتر، بازگشایی چین و تقاضای قوی برای کتانی، این شرکت را برای نیمه دوم سال موفق‌تر کند. ۲۶ تحلیلگر پیش‌بینی کردند که درآمد نایک در سه ماهه دوم با حدود ۱۱ درصد رشد به ۱۲.۵۷ میلیارد دلار برسد، در حالی که انتظار می‌رود فروش در چین ۶ درصد کاهش یابد و در آمریکای شمالی انتظار می‌رود تقریباً ۲۱ درصد سود هر سهم در سه ماهه دوم افزایش یابد.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *