برند آمازون

اینفوگرافیک رشد باورنکردنی برند آمازون

پایگاه خبری دنیای برند، دقیقاً ۲۷ سال پیش آمازون در ۵ جولای ۱۹۹۴ «سه شنبه، ۱۴ تیر ۱۳۷۳» شروع به فعالیت کرد. بزوس، که سهامش در آمازون او را به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل کرد، در سالگرد بیست و هفتمین  تولد آمازون اندی جسی را مدیرعامل و  خود را بازنشته کرد. بزوس در اعلام کناره گیری خود گفت: «وقتی به نتایج مالی ما نگاه می کنید، آنچه در واقع می بینید نتایج تجمعی بلند مدت است. در حال حاضر من آمازون را در بهترین زمان خود می بینم»

بیش از یک ربع قرن پیش ، در ۱۶ ژوئیه ۱۹۹۵ ، یک شرکت ناشناخته از سیاتل وب سایتی را راه اندازی کرد که ادعا می کرد “بزرگترین کتابفروشی زمین” است. اگرچه ممکن است در آن زمان کمی جسورانه به نظر برسد، دو دهه و نیم بعد گفت که برند آمازون، نه تنها بزرگترین کتابفروشی روی زمین بلکه مسلماً بزرگترین فروشگاه زمین است.

اگر موردی وجود داشته باشد که بزوس در طول دوران ریاست خود به دلیل آن مشهور بوده است، این تمرکز بی وقفه او بر رشد است. با توجه به اینکه سالها منتقدان را نادیده گرفته بود، تمایل بزوس برای قربانی کردن سودهای کوتاه مدت برای رشد طولانی مدت نتیجه زیادی را به بار آورد و برند آمازون را به یک شرکت ۱٫۷۷ تریلیون دلاری تبدیل کرد و او را به ثروتمندترین مرد کره زمین تبدیل کرد.

تحت رهبری بزوس ، آمازون موقعیت خود را به عنوان خرده فروش آنلاین پیشرو در بخشهای زیادی از جهان تثبیت کرده است.

Amazon brand incredible growth infographic brandworld.news - اینفوگرافیک رشد باورنکردنی برند آمازون

منبع: statista

 

لینک کوتاه اینفوگرافیک رشد برند آمازون طی ۲۷ سال مدیریت جف بزوس

https://bily.ir

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x