درب ضد سرقت

تولیدات درب ضد سرقت افرامهر دارای کیفیت استاندارد و لوکس

پایگاه خبری دنیای برند، درب ضد سرقت افرامهر یکی از با کیفیت‌ ترین تولید کننده درب‌ های ضد سرقت موجود در بازار است که امنیت خانه و محل کار شما را تضمین می‌کند.  درب ضد سرقت به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به‌ فرد خیلی زود توانست جای درب‌ های معمولی را در بازار بگیرد. با اینکه قیمت درب ضد سرقت نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌ تر است ولی به خاطر امنیت بالا، ارزش هزینه کردن را دارد. در این مقاله قصد داریم به مزایا درب ضد سرقت افرامهر نسبت به درب‌های معمولی و انواع حفاظ بپردازیم.

درب ضد سرقت چیست؟

 درب ضد سرقت یکی از باکیفیت‌ ترین و مقاوم‌ ترین درب‌ها در برابر ورود افراد غیرمجاز است. درب‌ های ضد سرقت غیرنفوذ هستند و به‌راحتی با فشار، اهرم و دستکاری قفل باز نمی‌ شوند. شما می‌توانید با خیال راحت، خانه یا محل کار خود را ترک کرده و بر امنیت این درب‌ها اعتماد و اکنفا کنید. بالا بردن امنیت خانه با کم‌ترین هزینه، یکی از دغدغه‌های اکثر مردم است که با تولید درب‌های ضدسرقت این مساله تا حدودی برطرف شده است. توجه داشته باشید که برخی از افراد کلاه‌بردار درب‌ های معمولی را با تغییر ظاهر به جای درب‌های ضد سرقت به مشتریان می‌فروشند. پس حتما در زمان خرید درب ضد سرقت به معتبر بودن برند توجه فرمایند. درب ضد سرقت افرامهر، از باکیفیت‌ترین متریال‌ها تولید شده و از تمام استانداردهای جهانی برخوردار است. شما با خرید درب ضد سرقت افرامهر امنیت خانه و محل کار خود را تضمین می‌کنید. درب‌های ضد سرقت افرامهر نسبت به درب‌های معمولی و انواع حفاظ مزیت‌های بسیاری دارند که در ادامه به آنها می‌ پردازیم‌.

مزایای درب ضد سرقت افرامهر نسبت به درب معمولی

  • درب ضد سرقت افرامهر در مقایسه با درب معمولی، قفل­‌های باکیفیتی دارد که به‌ راحتی باز نمی‌شود.
  • درب‌های ضد سرقت نسبت  به درب­‌های معمولی از دوام و کیفیت بالاتری برخودار هستند.
  • در تولید درب­‌های ضد سرقت از متریال باکیفیت‌تر و مرغوب‌تری استفاده شده است.
  • درب ضد سرقت دارای لولاهای مخفی و غیرقابل مشاهده است، از این‌ رو نسبت به درب‌های معمولی در برابر فشار و ضربه مقاوم‌تر هستند.
  • در تولید لبه­‌های درب­ ضد سرقت افرامهر از لاستیک­‌ها و زه­‌های درزگیر استفاده شده که باعث عایق شدن آن در برابر سرما و گرما، رطوبت، صدا، گرد و غبار شده است.
  • ابزار یراق به‌کاررفته در درب‌های ضد سرقت در مقایسه با درب‌های معمولی باکیفیت‌تر و بادوام‌تر است.
  • ضخامت، وزن و ابعاد درب­‌های ضد سرقت تنوع بیشتری نسبت به درب­‌های معمولی دارند.
  • به دلیل امنیت بالای درب­ ضد سرقت افرامهر در مقایسه با درب­‌های معمولی، خرید آن‌ها بسیار مقرون به‌صرفه است.
  • درب ضد سرقت از چندین لایه تشکیل شده که آن‌ها را از درب­‌های معمولی مقاوم‌تر کرده است.
  • درب­‌های ضد سرقت نسبت به درب‌های معمولی تنوع بیشتری در جنس و طرح دارند و تمام سلیقه‌ها را در برمی‌گیرد.
  • این درب­‌ها از قفل­‌های گاوصندوقی تولید شده‌اند که نسب به قفل‌های درب معمولی بسیار باکیفیت هستند.
  • تعمیرات درب ضد سرقت در این نوع درب به شدت ساده تر بوده و رگلاژ ماندگاری را به همراه دارد

تفاوت درب ضد سرقت افرامهر با درب معمولی

حالا که با مزایای خرید درب ضد سرقت افرامهر نسبت به درب‌های معمولی آشنا شدید، در این قسمت به تفاوت‌های آن‌ها با هم می‌پردازیم تا بتوانیم شما را در انتخاب بهترین درب برای منزل یا محل کارتان کمک کنیم.

  • Aframher anti theft door products have standard and luxury quality 01 - تولیدات درب ضد سرقت افرامهر دارای کیفیت استاندارد و لوکسیکی از تفاوت‌ های اصلی درب ضد سرقت افرامهر با درب معمولی، ایمنی بالای آن است که دلیل آن هم  به‌کار بردن یک لایه ورقه فولادی در ساخت این نوع از درب‌ های ضد سرقت می‌باشد.
  •  از تفاوت‌های درب‌های ضد سرقت با درب معمولی، ابزار و یراق مورد استفاده در درب‌ های ضد سرقت است که باعث می‌شوند این نوع درب‌ها عایق حرارتی و صوتی شوند. هم‌ چنین امکان نصب تجهیزات امنیتی بیشتر روی درب‌های ضد سرقت وجود دارد.
  • درب‌های معمولی بدون قفل و یراق آلات فروخته می‌شوند و شما باید هزینه جداگانه‌ ای را بابت قفل و تمام یراق بپردازید. اما در زمان خرید درب ضد سرقت تمام لوازم جانبی قفل و یراق آلات به شما تحویل داده می‌شود.
  • یکی دیگر از تفاوت‌های درب‌های ضد سرقت در مقایسه با درب معمولی، ضخامت آن‌هاست. هر چقدر صخامت درب بیشتر باشد، امنیت بیشتری را تامین می‌کند. معمولا درب‌های ضد سرقت با ضخامت هفت سانتی‌متر و درب معمولی با ضخامت ۱/۵ سانتی‌متر ساخته می‌شوند.
  • قفل‌های به‌ کار رفته در درب ضد سرقت افرامهر بسیار پیشرفته‌ تر از قفل درب معمولی هستند و همین امر باز کردن قفل این نوع درب‌ها را برای سارقین غیرممکن می‌کند.

مزایای درب ضد سرقت نسبت به انواع حفاظ

  • درب ضد سرقت دارای لولاهای مخفی و غیرقابل مشاهده است ولی نرده­‌های فلزی، دارای لولاهای بیرونی و قابل دید هستند و به‌راحتی با فشار و  اهرم  باز می‌شود.
  • قطعات به‌کار رفته در نرده­‌های فلزی آکاردئونی توسط لولاهای ضعیف متصل شده که با استفاده از اهرم به‌راحتی باز می‌شود. اما لولاهای استفاده شده در درب های ضد سرقت بسیار مقاوم هستند و به‌همین جهت از امنیت بیشتری نسبت به درب معمولی برخودارند.
  • قفل به‌کار رفته در نرده­‌های فلزی آکاردوئونی روکار است و به‌راحتی باز می‌­شود. اما قفل درب‌های ضد سرقت فقط با کلید باز می‌شود.
  • هم‌چنین درب‌های ضد سرقت علاوه بر داشتن امنیت، از نظر ظاهری نیز بسیار زیباتر هستند.
  • اگر تا به‌حال از نرده‌های فلزی استفاده کرده باشید، مطمئناً می‌دانید که باز و بسته شدن آن‌ها دشوار است. اما درب‌های ضد سرقت در مقایسه با درب‌های معمولی به‌راحتی باز و بسته می‌شوند.
  • درب‌های ضد سرقت معمولا نسبت به نرده­‌های فلزی آکاردئونی نشکن هستند زیرا تولیدکنندگان این درب‌ها را به‌منظور کاربردهای امنیتی خاص، طراحی و تولید می‌کنند. این درب‌ها را به کمک هیچ وسیله ای نمی‌توان باز کرد. به‌همین دلیل طول عمر بسیار بالایی دارند.

Aframher anti theft door products have standard and luxury quality 02 - تولیدات درب ضد سرقت افرامهر دارای کیفیت استاندارد و لوکسدر این مقاله به مزایای درب ضد سرقت افرامهر نسبت به درب‌های معمولی و انواع حفاظ پرداختیم. اگر امنیت منزل یا محل کار شما اهمیت دارد، مطمئنا استفاده ازدرب‌های ضد سرقت انتخاب بهتری است. توجه داشته باشید انواع درب ضد سرقت با کیفیت‌های مختلف در بازار وجود دارد که تشخیص کیفیت متریال به کار رفته در آنها کار سختی است. درب ضد سرقت افرامهر یکی از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین درب‌های ضد سرقت است که امنیت خانه و شرکت شما را تضمین می‌کند. مجموعه افرامهر به‌عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین مراکز تولید انواع درب ضد سرقت فعالیت می‌کند. شما می‌توانید باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت را با قیمت‌های استثنایی از ما خریداری کنید. جهت مشاهده محصولات و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید به آدرس اینترنتی https://aframehr.com/ مراجعه کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x