57606038 660x330 - ۱۱ خودروی خودران فینالیست به مصاف هم می‌روند

۱۱ خودروی خودران فینالیست به مصاف هم می‌روند

عضو کمیته داوری رقابت‌های خودروی خودران المپیک فناوری ۲۰۲۴ گفت: از امروز ۱۱ خودروی خودران راه‌یافته به مرحله نهایی لیگ برای کسب مقام اول تا سومی رقابت می‌کنند.

پارسا پیاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: از روز سه‌شنبه، اول آبان دو مرحله رقابت‌های مقدماتی شهری و سرعت را برگزار کردیم و تیم‌ها با امتیازات بالایی وارد مرحله نهایی شدند.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۸ تیم در بخش رقابت‌های فیزیکال و ۱۲ تیم در بخش رقابت‌های مجازی (simulation) حضور داشتند که از ۸ تیم در مرحله مقدماتی ۵ تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

پیاده ادامه داد: همچنین از ۱۲ تیم در مرحله مقدماتی رقابت‌های مجازی، ۶ تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

عضو کمیته داوری رقابت‌های خودروی خودران المپیک فناوری با بیان اینکه سطح رقابت‌ها در این لیگ ارتقاء یافته است، یادآور شد: چالش‌های این بخش از رقابت افزایش داشته است. چالش‌های بخش رقابت شهری شامل علایم راهنمایی و رانندگی و عبور عابر پیاده بوده است. 

به گفته وی، چالش بخش سرعتی نیز شامل ایجاد موانعی در مسیر است که خودروها باید از این موانع عبور و در لاین راست حرکت کنند.

پیاده با بیان اینکه امروز شنبه، ۵ آبان مرحله نهایی رقابت سرعتی خودروهای خودران برگزار می‌شود، گفت: در کنار آن مرحله نهایی رقابت شهری نیز برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در نهایت سه تیم در مرحله شهری و سه تیم در رقابت سرعت انتخاب خواهد شد.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *