63219571 660x330 - برترین‌های المپیک فناوری به عضویت بنیاد ملی نخبگان در می‌آیند

برترین‌های المپیک فناوری به عضویت بنیاد ملی نخبگان در می‌آیند

مدیر ترویج و توسعه پارک فناوری منطقه نوآوری بین‌المللی ایران اعلام کرد: در هماهنگی که با بنیاد ملی نخبگان داشتیم قرار است برگزیدگان المپیک به عضویت این بنیاد درآیند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا سجاد عباسی دبیر برگزاری رویداد المپیک فناوری ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین المپیک فناوری ۲۰۱۴ گفت: از اول آبان اولین دوره این رویداد در ۵ حوزه امنیت سایبری، رباتیک، پهپاد، هوش مصنوعی و برنامه نویسی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در هر یک از این حوزه‌ها، لیگ‌های مختلفی با یکدیگر رقابت می‌کنند اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری این المپیک کشف استعدادها و به‌کارگیری مناسب آنهاست.

عباسی فشمی با اشاره به روند برگزاری این رویداد خاطرنشان کرد: در وهله اول ۶۳۸۰ نفر ثبت‌نام کردند و در مهر ماه جاری وارد رقابت‌های مقدماتی شدند که از این تعداد ۱۵۰۰ نفر به رقابت‌های فینال راه یافتند.

مدیر ترویج و توسعه منطقه نوآوری بین‌المللی ایران اظهار کرد: عمده شرکت‌کنندگان دانشجو و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند و در کنار آن لیگ‌های دانش‌آموزی نیز حضور دارند.

وی به بیان حمایت‌های در نظر گرفته شده برای برترین‌های این رقابت پرداخت و افزود: در هماهنگی که با بنیاد ملی نخبگان داشتیم قرار است برگزیدگان المپیک به عضویت این بنیاد درآیند.

عباسی خاطرنشان کرد: با سازمان‌های مختلفی هماهنگ کردیم که در ایستگاه کار و اشتغال حضور داشته و فرصت‌های شغلی خود را معرفی کردند. جوایز هم در لیگ‌های مختلف با هم فرق دارد.

پایان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *