12676343 309.jfif 660x330 - گلایه تند کارگردان «فلسطین در چشم‌های من» از خلف وعده مسئولان/ ساده‌لوحانه به آذرپندار و اوج اعتماد کردم

گلایه تند کارگردان «فلسطین در چشم‌های من» از خلف وعده مسئولان/ ساده‌لوحانه به آذرپندار و اوج اعتماد کردم

کارگردان فیلم «فلسطین در چشم‌های من» که در بخش بین الملل جشنواره چهل و یکم فیلم کوتاه تهران حضور داشت، روز بعد از اختتامیه طی پستی در صفحه اجتماعی خود از عدم حمایت و خلف وعده مسئولان انجمن سینمای جوان و سازمان اوج گلایه‌های تندی کرد.

به گزارش دنیای برند به نقل از برنا؛ سروش البخشی نائینی؛ کارگردان فیلم «فلسطین در چشم‌های من» در صفحه اینستاگرام خود ضمن گلایه از مسئولان انجمن سینمای جوان و سازمان اوج نوشت:

بچه‌ها شما براى تولید فیلم «فلسطین در چشم هاى من» ۸۳ روز، روزى ۱۸ ساعت زحمت کشیدین، ۶۳۰۰۰ فریم و ۳۲۰۰۰ ثانیه متحرک سازى انجام دادین که به نوعى رکورد جهانى محسوب میشه، شما اولین فیلم هایپررئال ایران با هوش مصنوعى رو ساختین، کارى که در دنیا بى سابقه بود. 

شما یک ابر پروژه یک ساله رو کمتر از ۳ ماه انجام دادین و به نتیجه رسوندین، اما هیچکس قدردان شما و تلاش هاى بى وقفه و دغدغه هاى انسانیتون در خصوص فلسطین نبود.

متولیان جشنواره ترجیح دادن به جاى فیلم ما به فیلم «معجزه» از ایران به کارگردانى خانم افروز (همسر مدیر بخش بین الملل انجمن سینماى جوان) جایزه بدن ولى این هیچ چیزى از ارزش هاى شما کم نمیکنه و میخوام بگم که تمام قد قدردان شما هستم و دست تک تک شما رو میبوسم.

بچه‌ها منو ببخشید که فکر میکردم میشه روى حمایت مالى انجمن سینماى جوان (دوره مدیریت جناب آقاى آذرپندار) و وعده هاى اون‌ها بابت جذب مشارکت حساب کرد و نمیدونستم که فقط و فقط به دنبال ویترین براى خودشون و جشنواره هستن؛ منو ببخشید که اعتماد بى جا و ساده لوحانه من به سازمان هنرى اوج و درج لوگوى این رسانه بدون هیج قرارداد و حمایت مالى باعث شد که از سمت دیگران به ناحق قضاوت بشین و مورد توهین قرار بگیرین…

درتاریخ همیشه اولین‌ها مورد بى مهرى واقع شدن ولى در نهایت، خدا ناظر است…
صد مُلک دل به نیم نظر مى توان خرید
خوبان در این معامله تقصیر مى کنند
مِى خور که شیخ و حافظ و مفتى و محتسب.
چون نیک بنگرى همه تزویر مى کنند
سروش البخشى نائینى
تهیه کننده وکارگردان فیلم «فلسطین در چشم هاى من»

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ضمن پیگیری این موضوع، آماده درج پاسخ سازمان مذکور در مطلب فوق است. 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *