Img20241023140841417 650x330 - نمایشگاه بین‌المللی کترینگ هورکاوا ۲۰۲۵ در آمستردام هلند برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی کترینگ هورکاوا ۲۰۲۵ در آمستردام هلند برگزار می‌شود

نمایشگاه تجاری مهمان‌نوازی و کترینگ هورکاوا ۲۰۲۵ به مدت چهار روز از ۱۳ تا ۱۵ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۴ تا ۲۶ دی ۱۴۰۳) در آمستردام هلند برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی کترینگ هورکاوا ۲۰۲۵ (۲۰۲۵ HORECAVA)به مدت چهار روز، از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ ژانویه ۲۰۲۵ برابر با ۲۴ تا ۲۶ دی ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آمستردام هلند برگزار خواهد شد.

هورکاوا ۲۰۲۵، بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری مهمان‌نوازی و کترینگ با قدمتی ۶۵ ساله در هلند است که متخصصان در این زمینه گرد هم می‌آیند تا با مشتریان یا تأمین‌کنندگان خدمات پذیرایی ملاقات کرده و در خصوص هر آنچه که برای موفقیت این صنعت لازم است، تبادل نظر و همکاری‌های تجاری خود را تقویت کنند.

 در این رویداد، کل زنجیره صنعت پذیرایی اعم از انواع غذاها و نوشیدنی‌های متنوع و مختلف، فناوری طراحی داخلی، جدیدترین طعم‌ها و روندها، بهترین نوآوری‌ها، کاربردی‌ترین راه‌حل‌ها و بهترین استارتاپ‌ها در دسترس عموم فعالان قرار خواهد گرفت. همچنین، این عرصه‌ای است که برندهای مختلف جهانی محصولات خود را به مشتریان و ذینفعان ارائه می‌کنند و با به اشتراک گذاشتن دانش حرفه‌ای، روابط بلندمدت متقابل را ایجاد می‌کنند.

هورکاوا ۲۰۲۵ توسط نهاد هورکاوا و با شرکت بیش از ۷۰۰ شرکت با آخرین محصولات، خدمات و مفاهیم نوآورانه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این نمایشگاه مراجعه کنند. 

منبع: اتاق ایران آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *