63219573 660x330 - جنگ ۳۴ غول رباتی جنگجو در رقابت‌های المپیکی

جنگ ۳۴ غول رباتی جنگجو در رقابت‌های المپیکی

 دبیر اجرایی لیگ ربات‌های جنگجو با اشاره به حضور ۳۴ تیم برای رقابت در این لیگ، گفت: در لیگ ربات‌های سنگین وزن، غول‌های رباتی به میدان می‌آیند و به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، یزدانی امروز در آیین افتتاحیه المپیک فناوری ۲۰۲۴ با بیان اینکه رقابت در این لینگ در سه وزن سبک، سنگین و دانش آموزی برگزار می‌شود، گفت: در هر یک از این لیگ‌ها، تیم‌ها با چالش‌های متفاوت مهارتی روبرو خواهند شد.

وی برگزاری لیگ ربات های سنگین وزن را فردا چهارشنبه ۴ آبان ماه و زمان برگزاری لیگ ربات‌های جنگجوی سبک وزن را تا روز ۳ آبان ماه دانست و اظهار کرد: در لیگ ربات‌های سنگین وزن، غول‌های رباتی به میدان می آیند و در لیگ ربات‌های سبک وزن که در روزهای ۵ و ۶ آبان برگزار می‌شود، نسل جوان گام‌های اولیه در حوزه رباتیک را بر می دارند.

یزدانی خاطر نشان کرد: مجموع شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها ۱۴۶ نفر در قالب ۳۴ تیم شرکت کردند. در واقع این رقابت به جشنواره‌ای هیجان انگیز از استعدادها و خلاقیت‌ها تبدیل شده است، چرا که هر تیم داستانی برای روایت و ایده‌ای برای نوآوری دارد.

به گفته وی، تعداد لیگ دانش آموزی ۱۵ تیم، ۱۵ تیم در لیگ ربات‌های جنگجوی سبک وزن برای سرعت و قدرت استراتژیک به رقابت می‌پردازند. همچنین ۴ تیم در بخش لیگ سنگین وزن قدرت نمایی می‌کنند.

یزدانی با اشاره به روند برگزاری این رقابت‌ها توضیح داد: این رویداد از اول شهریور با ثبت نام تیم‌ها آغاز شد و پس از داوری مرحله مقدمانی و اعلام نتایج اولیه در ۱۵ مهر، منتخبین از ۱۵ تا ۲۵ مهر مهلت داشتند تا نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند و از امروز مرحله نهایی این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی ربات‌های جنگجوی المپیک فناوری ۲۰۲۴ داوری مرحله مقدماتی را بر اساس بررسی فایل گزارش‌های فنی دانست و یادآور شد: در مرحله نهایی در هر مسابقه دو داور و یک سرداور با دقت و انصاف کار قضاوت را انجام می‌دهند.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *