کارگاه آموزشی برند و بازاریابی صنایع دستی

کارگاه آموزشی برند و بازاریابی صنایع دستی در جزیره قشم برگزار شد

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی برند و بازاریابی صنایع دستی خبر داد.

دنیای برند به نقل ازمیراث آریا، ابراهیم رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: کارگاه آموزشی برند و بازاریابی در صنایع دستی برای هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی در سه نقطه جزیره جهانی قشم ( شهر قشم، روستای سهیلی و روستای سرریگ ) در طرح تینال صنایع دستی برگزار شد.

او با اشاره به قابلیت‌های بالای تولیدات صنایع‌دستی مردم جزیره، اظهار کرد: برندسازی تولیدات نقش بسزایی در افزایش صادرات محصولات صنایع‌دستی جزیره جهانی قشم دارد.

او با بیان اینکه جزیره جهانی قشم دارای صنایع‌دستی مختلف و متنوعی است که در بازار جهانی هم می‌تواند فروش خوبی داشته باشد، تصریح کرد: امروزه برندسازی و بازاریابی در همه حوزه ها این امکان را به وجود آمده است که تولیدکنندگان علاوه بر فروش محصول می‌توانند بدون هیچ مرزی تولیدات خود را تبلیغ کرده و بازاریابی حتی فراتر از مرزهای کشور داشته باشند.

او افزود: تولیدکنندگان قشمی علاوه بر ایجاد بازار داخل کشور می‌تواند بازار خارجی هم ایجاد کنند و علاوه بر صادرات صنایع‌دستی در راستای معرفی فرهنگ های ایران در جهان موثر واقع شوند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم خاطر نشان ساخت: تعریف، چگونگی شناخت، نحوه حفاظت و چگونگی تشخیص بازار برند، تبدیل برند به محتوای قابل عرضه برای مخاطب، همیاری با کمپین ها و حرکت ها در فضای مجازی، دنبال کردن اخبار صنعت و برند شخصی در سر فصل های این کارگاه آموزشی به هنرمندان آموزش داده شد.

رستم گورانی در پایان گفت: شناسایی هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی، برندسازی، افزایش کارگاه‌های تولیدی، ایجاد اشتغال برای هنرمندان صنایع‌دستی در دستور کار جدی این اداره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *