12664220 856 660x330 - رادیو معارف صدای رسای اسلام است

رادیو معارف صدای رسای اسلام است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیران رادیو معارف تاکید کرد رادیو معارف صدای رسای اسلام و تشیع است.

به گزارش دنیای برند به نقل از برنا؛ در نشستی حجت الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با دکتر کاویانی و مدیران این رسانه دینی با اشاره به حدیث فَیَفیضُ العِلمُ مِنهُ إلى سائرِ البلاد … اذعان داشت: مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید و مردم به شما عنایت و اعتماد خاصی دارند، چون رادیو معارف، به بهترین روش، اسلام و تشیع را از قم به سراسر جهان صادر می‌کند.

وی از پخش برنامه‌های تربیتی، خانواده و سبک زندگی که روزانه از رادیو پخش می‌شود تشکر کرد و افزود: بخشی از نیاز‌های مهم و لازم خانواده‌ها استفاده رایگان از همین مباحثی است که شما در رادیو معارف به آن می‌پردازید.

حجت الاسلام روانبخش تاکید کرد: بطور طبیعی هر برنامه‌ای در مجموعه‌های مختلف در گذر زمان عادی می‌شود و باید تحولی در آن ایجاد شود و این مستلزم آن است تا کاری جامعه شاناسانه و مشتری پسندی رخ دهد.

نماینده مردم قم در این نشست، پیرو درخواست اکبر طالبی نیا مدیر گروه فقه و اندیشه مبنی بر همکاری در کارشناسی برنامه‌های رادیویی؛ قول همیاری و تعامل بیشتر خود و نمایندگان کمسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها را برای ضبط برنامه «بر مدار قانون» رادیو معارف اعلام کرد.

در بخشی از جلسه مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام روانبخش و دیگر نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این رسانه دینی، خواستار مساعدت و پیگیری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *