Img20241009121752160 650x330 - اتاق ایلام و دانشگاه علمی کاربردی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اتاق ایلام و دانشگاه علمی کاربردی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام و دانشگاه علمی کاربردی این استان برای مهارت افزایی تجار و بسترسازی برای تشویق جوانان تحصیل‌کرده به توسعه تجارت خارجی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علمی کاربردی ایلام گفت: این تفاهم‌نامه در قالب هفت ماده در راستای رشد و توسعه آموزشی، اقتصادی و همچنین ارتقای علم و عملی نیروی انسانی ماهر تدوین شده است.

سیدمحمد موسوی نسب ادامه داد: این تفاهم‌نامه برای نخستین بار در کشور برای دستیابی به مهارت افزایی تجار به‌منظور توسعه تجارت خارجی، آشنایی با قوانین تجارت جهانی و بسترسازی با هدف تشویق جوانان تحصیل کرده در مسیر گسترش تجارت خارجی تدوین و اجرایی می‌شود.

رئیس اتاق ایلام گفت: گسترش دوره‌های مهارتی در زمینه تجارت به‌عنوان یکی از عوامل مؤثر در رشد اقتصادی با هدف افزایش اشتغال پایدار برای جوانان از مهم‌ترین اهداف تدوین و اجرای این تفاهم‌نامه است.

موسوی نسب افزود: این تفاهم‌نامه برای مدت سه سال منعقد شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایلام نیز در این مراسم گفت: این تفاهم‌نامه با همکاری اتاق بازرگانی و دانشگاه علمی کاربردی و همچنین مدیر حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام اجرایی خواهد شد.

منصور احمدی گفت: توسعه و رشد آموزشی فعالان اقتصادی از مهم‌ترین رویکردهای اجرای این تفاهم‌نامه است.

منبع: اتاق ایران آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *