12648660 533 660x330 - آغاز پخش «بگو بخند» از ۱۸ مهرماه

آغاز پخش «بگو بخند» از ۱۸ مهرماه

برنامه استعدادیابی «بگو بخند» با میزبانی عبدالله روا و ترکیب جدید داوران خود از چهارشنبه ۱۸ مهر در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. 

به گزارش دنیای برند به نقل از برنا؛ سومین فصل برنامه استعدادیابی «بگو بخند» با تهیه‌کنندگی مشترک روح‌الله رجبی و سیداحسان حسینی و میزبانی عبدالله روا از چهارشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۲۱ راهی شبکه نسیم می‌شود.  

این برنامه پس از دریافت ۱۱ هزار ویدیو برای سومین فصل، کار خود را آغاز کرد و پس از بررسی‌ها و راستی آزمایی‌های طولانی مدت درنهایت با ۸۰ گروه که شامل ۳۰۰ شرکت‌کننده می‌شود، فصل جدید خود را به صورت رسمی شروع می‌کند. 

«بگو بخند» که در رشته‌های تئاتر، شعر طنز، استندآپ و… برگزار می‌شود، داوران فصل گذشته یعنی نعیمه نظام‌دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی را درکنار خود دارد و در این فصل نصرالله رادش نیز گروه داوران و «بگو بخند» را همراهی می‌کند. 

سومین فصل این مسابقه استعدادیابی با تغییرات متعددی از جمله افزایش تعداد آیتم‌های برنامه همراه است و همچنین در این مسابقه تنوع گسترده‌ای از شرکت‌کنندگان را شاهد هستیم به شکلی که قرار است در فصل جدید میزبان شرکت‌کنندگانی از کشورهای گوناگون مانند کره جنوبی، سنگال، نیجریه، افغانستان و… در سنین و رشته‌های مختلف باشد. 

از دیگر ویژگی‌های این فصل می‌توان به حضور شرکت‌کنندگان ۲ فصل گذشته در میان عوامل «بگو بخند» اشاره کرد که به عنوان بازیگران آیتم‌ها و همراهان شرکت‌کنندگان این برنامه حضور دارند.

این برنامه از چهارشنبه ۱۸ مهرماه پخش خود را آغاز می‌کند و سه‌شب در هفته یعنی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود. 

«بگو بخند» به کارگردانی سیداحسان حسینی و با اجرای عبدالله روا، پس از گذشت ۲ فصل و پخش بیش از ۱۰۰ قسمت، در سومین فصل خود با ۵۰ قسمت آنتن شبکه نسیم را در اختیار خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *