کمپین جدید برند President's Choice

کمپین جدید برند President’s Choice برای کمک به زندگی روزمره کانادایی‌ها

برند President’s Choice با همکاری آژانس تبلیغاتی Zulu Alpha Kilo، کمپینی جدید را راه‌اندازی کرده است که با استفاده از داستان‌های واقعی و صحنه‌های جذاب، خدمات خود را به کانادایی‌ها معرفی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه این برند می‌تواند در لحظات مختلف زندگی آن‌ها همراه و پشتیبان باشد.

دنیای برند- Brand Video؛ در کانادا، برند President’s Choice بسیار شناخته شده است. این برند نه تنها با محصولات غذایی خود در تمام فروشگاه‌های متعلق به Loblaw در سراسر کشور (از Shoppers Drug Mart تا Loblaws و Atlantic Superstore) شناخته می‌شود، بلکه خدمات اضافی آن، از بانکداری گرفته تا وفاداری و مراقبت‌های بهداشتی، روزانه توسط بسیاری از مردم در سراسر کشور استفاده می‌شود. به‌طور خلاصه، این برند واقعاً به زندگی تقریباً همه کسانی که در کانادا زندگی می‌کنند، نزدیک است.

البته، هر برندی با چنین مقیاسی باید نبض بازار را در دست داشته باشد. بنابراین، زمانی که تحقیقات President’s Choice نشان داد که کانادایی‌ها احساس می‌کنند تحت فشار روزانه قرار دارند، این برند فهمید که باید پاسخ دهد و اقدامات لازم را انجام دهد. به همین منظور، با Zulu Alpha Kilo همکاری کرد تا یک پلتفرم جدید برند راه‌اندازی کند که نه تنها چهل سال تاریخچه خود در کمک به کانادایی‌ها را جشن بگیرد، بلکه روش‌هایی که خدمات فعلی آن برای ادامه این کار طراحی شده است را نیز نشان دهد.

کمپین با عنوان «زندگی ممکن است اینجا» با یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای به کارگردانی هنری شولفیلد از Spy Films سرخط شده است. این فیلم با نمایش صحنه‌های متعدد با قطعات متحرک و مکان‌های مختلف، یک روش سرگرم‌کننده و بصری برای نشان دادن نحوه‌ای که برندهایی مانند President’s Choice می‌توانند در لحظات بزرگ و کوچک همراه و پشتیبان باشند، ارائه می‌دهد.

ویدئو کمپین زندگی ممکن است اینجا:

 

 

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *