برند ملی

همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای با صنایع در طرح برند ملی

معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای از اجرای طرح برند ملی در این دانشگاه خبرداد و گفت: این طرح در راستای تجهیز و بروزرسانی کارگاه و آزمایشگاه های دانشگاه اجرایی می شود.

پایگاه خبری دنیای برند، سید حیدر میرفخرالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اجرای طرح «برند ملی» در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای ۲ هزار و ۲۸۰ کارگاه و آزمایشگاه در سطح کشور دارد.

وی ادامه داد: تجهیز این کارگاه‌ها برای دانشگاه بسیار هزینه دارد، بنابراین دانشگاه تصمیم گرفت از پتانسیل و ظرفیت صنایع در تجهیز کارگاهها و آزمایشگاه های خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

توسعه برندسازی ملی

برندسازی ملی چیست؟

معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: برهمین اساس با صنایع هر استان که دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه ای در آنجا فعال است، وارد مذاکره شده و امکانات خود را با آنها به اشتراک گذاشتیم.

وی ادامه داد: برهمین اساس صنایع از تجهیزات دانشگاه فنی و حرفه ای استفاده می کنند و برای تامین نیازمندی های خود نیز به دانشگاه مراجعه کرده و سرمایه گذاری مشترک صورت می گیرد.

میرفخرالدینی افزود: در مجموع می توان گفت عملا این طرح در راستای تجهیز کارگاه های دانشگاه از طریق برند ملی است به این صورت که صنایع در قبال استفاده از کارگاه و آزمایشگاه های دانشگاه بخشی از هزینه را هم خودشان تامین می کنند.

همچنین ببینید

Iran Expo 2024 The turning point of business relations 310x165 - ایران اکسپو ۲۰۲۴؛ نقطه عطف مناسبات تجاری / ایران با اکسپو 2024 دیده شد

ایران اکسپو ۲۰۲۴؛ نقطه عطف مناسبات تجاری / ایران با اکسپو ۲۰۲۴ دیده شد

معاون ارتقای کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به دیده شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *