63185602 660x330 - چهارمین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود

چهارمین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود

پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا/اصفهان چهارمین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان یکی از رویدادهای نمایشگاه ملی فن‌نما ۱۴۰۳ و با هدف حل مشکلات و چالش‌های روز دنیا، در تاریخ ۱۰ مهرماه سال جاری، با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان علاقمند سراسر کشور برگزار می‌شود.

پدرام محسنی، دبیر اجرایی مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان، در خصوص برگزاری لیگ ملی رباتیک در نمایشگاه فن‌نما، اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یک رویداد مهم، گامی موثر برای تحولی شگرف در صنعت رباتیک کشور خواهد بود.

وی افزود: این دوره شامل لیگ‌های متنوعی است که امسال همگی در سطح آزاد و برای تمامی سنین طراحی شده‌ است و دانش آموزان و دانشجویان هر سطح می‌توانند در چند لیگ با یکدیگر به رقابت بپردازند. لیگ‌های این دوره از مسابقات شامل چالش صنعتی مقدماتی، چالش صنعتی پیشرفته، مسیریاب آزاد و بهترین طراحی ربات خواهد بود.

محسنی با بیان اینکه لیگ‌ حل ماز خط و مسیریاب همیشه جایگاه ویژه‌ای بین علاقه‌مندان به رباتیک داشته است، اظهار کرد: در این لیگ، شرکت‌کنندگان باید رباتی بسازند که قوانین مربوط به هر مسیر را اعمال کند و رباتی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مسیر را طی کند رکورد بهتری خواهد داشت و برنده است.

دبیر اجرایی مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان، با اشاره به اینکه حل چالش صنعتی مقدماتی و پیشرفته از دیگر لیگ‌های این مسابقه است، یادآور شد: هدف این لیگ‌ها سنجش خلاقیت شرکت‌کنندگان برای حل مشکلات در صنعت است.

دبیر اجرایی این دوره از مسابقات رباتیک، افزود: به منظور تقدیر از برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان، جوایز ارزنده‌ای برای برگزیدگان لیگ مسیریاب و نیز برای بهترین طراحی در نظر گرفته شده است. به برگزیدگان لیگ ماز خط و چالش صنعتی مقدماتی نیز جوایز ارزشمندی اعطا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا و به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، چهارمین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان، امسال همزمان با نمایشگاه ملی فن‌نما ۱۴۰۳، در تاریخ ۱۰ مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *