sap comoany - شکایت بزرگ از غول‌های فناوری: تحقیقات درباره تبانی قیمتی SAP و Carahsoft

شکایت بزرگ از غول‌های فناوری: تحقیقات درباره تبانی قیمتی SAP و Carahsoft

طبق گزارش بلومبرگ نیوز، دولت آمریکا در حال تحقیق درباره چندین شرکت، از جمله شرکت نرم‌افزاری آلمانی SAP و Carahsoft Technology، به دلیل احتمال تبانی برای گران‌فروشی به سازمان‌های دولتی در طول یک دهه گذشته است.

دنیای برند، طبق گزارش بلومبرگ نیوز که اواخر روز سه‌شنبه منتشر شد، وزارت دادگستری ایالات متحده از حداقل سال ۲۰۲۲ در حال تحقیق در مورد چندین شرکت، از جمله شرکت نرم‌افزاری آلمانی SAP و Carahsoft Technology، است. این تحقیقات برای بررسی احتمال تبانی غیرقانونی این شرکت‌ها برای تعیین قیمت فروش محصولات نرم‌افزاری به ارتش آمریکا و سایر نهادهای دولتی، در طول یک دهه گذشته، در حال انجام است. این گزارش با استناد به سوابق دادگاه فدرال ثبت‌شده در بالتیمور، منتشر شده است.

هیچ‌کدام از شرکت‌های SAP، Carahsoft و وزارت دادگستری آمریکا، خارج از ساعات کاری، به درخواست‌های مربوطه برای اظهارنظر پاسخ نداده‌اند.

بلومبرگ پیش‌تر در همان روز گزارش داد که مأموران فدرال آمریکا، دفاتر شرکت Carahsoft در حومه واشنگتن را مورد بازرسی قرار داده‌اند. یک نماینده از Carahsoft به بلومبرگ گفت که این تحقیقات مربوط به شرکتی است که در گذشته با Carahsoft همکاری داشته است.

شرکت SAP سابقه‌ی برخوردهایی با وزارت دادگستری آمریکا را داشته است. اوایل امسال غول فناوری آلمان برای حل و فصل تحقیقات مربوط به رشوه‌خواری در هفت کشور، با پرداخت حدود ۲۲۲ میلیون دلار موافقت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *