12623947 293 660x330 - میزبانی «عصر صبا» از خانواده ایثارگران در زیباکنار

میزبانی «عصر صبا» از خانواده ایثارگران در زیباکنار

رادیو صبا همزمان با برگزاری گردهمایی خانواده‌های ایثارگران در مجموعه فرهنگی زیبا کنار برنامه زنده «عصر صبا» را از محل برگزاری این گردهمایی راهی آنتن می‌کند.

به گزارش دنیای برند به نقل از برنا؛ همزمان با برگزاری گردهمایی خانواده محترم ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی زیباکنار، رادیو صبا برنامه زنده «عصر صبا» را از روز سه‌شنبه سوم مهر از محل برگزاری این گردهمایی در حضور خانواده‌های محترم ایثار راهی آنتن می‌کند.

کیاوش کمالی فر؛ نویسنده و سردبیر این برنامه بیان کرد، برنامه «عصر صبا» به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در مجموعه زیبا کنار و میزبانی از خانواده‌های ایثارگران تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های طنز برنامه «عصر صبا» در فضایی متفاوت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را گرامی دارد. 

کمالی‌فر درباره میزبانی از خانواده ایثارگران در برنامه «عصر صبا» عنوان کرد، ما در این برنامه میزبان ایثارگران و خانواده‌های آنها می‌شویم و از آنها می‌خواهیم متناسب فضای برنامه از خاطرات شیرین روز‌های جنگ بگویند و از طنازان ایثارگر می‌خواهیم که در اجرای برنامه «عصر صبا» کنار ما باشند امیدوارم میزبانی از این بزرگواران در کنار آب و هوا و فضای زیبای این مجموعه نشاط و شادی این برنامه را دوچندان کند. 

وی افزود: موضوعات «عصر صبا» در این ایام متناسب با هفته دفاع مقدس طراحی شده است، مثلاً امروز قرار است از مخاطبان رادیو صبا بپرسیم که «در زندگی برای چه چیز جنگیده‌اید؟ و کی پیروز شده‌اید؟» 

کمالی فر یادآور شد: با توجه به اینکه پنجشنبه روز گردشگری است و برنامه «عصر صبا» است یکی از نقاط زیبای گردشگری ایران در زیباکنار راهی آنتن می‌شود، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به موضوع گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری مختلف کشور نیز می‌پردازیم.

برنامه «عصر صبا» از سه شنبه ۳ مهر تا پنجشنبه ساعت ۱۷ از محل برگزاری گردهمایی خانواده‌های ایثارگران در مجموعه فرهنگی تفریحی زیباکنار راهی آنتن می‌شود. 

این برنامه به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی و سردبیری کیاوش کمالی فر و با اجرای امیر پارسا و بازیگری مسعود خان میرزا و سارا عرب پوریان تقدیم مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *