Img20240918143128478 650x330 - گواهینامه‌های ایزو 9001:2015، HSE-MS و ایزو 26000 اتاق ایران تمدید شد

گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، HSE-MS و ایزو ۲۶۰۰۰ اتاق ایران تمدید شد

اتاق ایران با حفظ استانداردهای مدیریت کیفیت، موفق به تمدید گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، HSE-MS و ایزو ۲۶۰۰۰ شد.

به دنبال اجرای پروژه ممیزی در اتاق ایران، گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، HSE-MS و ایزو ۲۶۰۰۰ با توجه به حفظ استانداردهای لازم در اتاق، تمدید شد.

از آنجایی که ضرورت دارد هر سازمانی طی فواصل زمانی برنامه‌ریزی شده و یا حتی برنامه‌ریزی نشده، همه و یا به طور تصادفی برخی فرایندهای جاری خود را مورد ارزیابی قرار دهد، پروژه ممیزی در اتاق ایران انجام شد. طبق این ارزیابی، میزان انطباق مشخصه‌های هر فرایند و محصول آن با مشخصه‌های تعریف شده مطابق با استاندارد مربوطه بررسی می‌شود.

بر این اساس ارزیاب شرکت آرین تووف پاسارگاد، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه نسبت به انجام ممیزی خارجی در اتاق ایران اقدام کرد و پس از حضور در واحدها و مشاهدات میدانی در نشست اختتامیه با حضور مهدی اقتصادی، مدیر طرح، برنامه‌ریزی و پایش اتاق ایران ضمن بیان نکات مثبت و نقاط قابل بهبود، موفقیت در تمدید گواهینامه و تقدیرنامه‌ها را اعلام و تأکید کرد که روند بهبود مستمر در نگه‌داشت و توسعه سیستم‌های مدیریتی مشاهده می‌شود.

به این ترتیب اتاق ایران با پشتوانه استقرار استانداردهای مدیریت کیفیت، موفق به تمدید گواهینامه‌های خود در ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، HSE-MS و ایزو ۲۶۰۰۰ شد.

منبع: اتاق ایران آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *