General Motors announced that electric trucks will come later - جنرال موتورز 1700 کارگر را در کارخانه کانزاس اخراج می‌کند

جنرال موتورز ۱۷۰۰ کارگر را در کارخانه کانزاس اخراج می‌کند

برند خودروسازی جنرال موتورز اعلام کرد که حدود ۱۷۰۰ کارگر در کارخانه مونتاژ فیرفکس خود در کانزاس را اخراج خواهد کرد. این اخراج‌ها در دو مرحله انجام خواهد شد.

دنیای برند به نقل از رویترز، برند خودروسازی جنرال موتورز (GM) اعلام کرد که حدود ۱۷۰۰ کارگر در کارخانه مونتاژ فیرفکس خود در کانزاس را اخراج خواهد کرد. این اخراج‌ها در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول در ۱۸ نوامبر آغاز خواهد شد و ۶۸۶ کارگر تمام‌وقت را به طور موقت تحت تأثیر قرار خواهد داد و ۲۵۰ کارمند موقت را اخراج خواهد کرد.

در مرحله دوم، که در ۱۲ ژانویه سال آینده آغاز خواهد شد، ۷۵۹ کارگر تمام‌وقت به طور موقت اخراج خواهند شد.

در ماه می، GM اعلام کرد که تولید کادیلاک XT4 را پس از ژانویه ۲۰۲۵ در کانزاس متوقف خواهد کرد که منجر به اخراج کارگران تولید تا زمانی که تولید در اواخر سال ۲۰۲۵ برای هر دو Bolt EV و XT4 در همان خط مونتاژ از سر گرفته شود، خواهد شد.

سخنگوی GM در بیانیه‌ای ایمیلی به رویترز در روز شنبه گفت: “همانطور که پیش از این در ماه مه اعلام شد، GM در حال سرمایه‌گذاری تقریبی ۳۹۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ فیرفکس خود برای اضافه کردن تولید مدل جدید Chevrolet Bolt EV است.”

سخنگوی افزود: “برای تسهیل نصب ابزار جدید، کارمندان به طور موقت تا زمانی که تولید در اواسط سال ۲۰۲۵ از سر گرفته شود، اخراج خواهند شد.”

در ماه آگوست، این شرکت همچنین بیش از ۱۰۰۰ کارمند حقوق‌بگیر در سراسر واحدهای نرم‌افزار و خدمات خود را اخراج کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *