جریمه سنگین AT&T

جریمه سنگین AT&T به دلیل قطع تماس‌های اضطراری ۹۱۱

شرکت مخابراتی AT&T به دلیل قطع تماس‌های اضطراری ۹۱۱ در چندین ایالت آمریکا، جریمه‌ای سنگین دریافت کرد. این شرکت نتوانسته بود در زمان قطعی شبکه، به مقامات اطلاع دهد و این مسئله باعث بروز مشکلات جدی برای بسیاری از افراد شده بود.

دنیای برند، تحقیقات کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا در مورد شرکت مخابرات آمریکایی ای‌تی‌اند‌تی (AT&T) نشان داد که این شرکت نتوانسته تماس‌های اضطراری ۹۱۱ را به مراکز تماس اضطراری تحویل دهد و در طول قطعی در ماه آگوست۲۰۲۳(مرداد-شهریور۱۴۰۲) به مقامات اطلاع نداده است.

اکنون این شرکت با پرداخت مبلغ ۹۵۰هزار دلار جریمه در این زمینه موافقت کرده است. تماس‌های ۹۱۱ در بسیاری از کشورها، از جمله ایالات متحده، شماره تلفن مخصوصی است که برای گزارش اورژانس‌ها و درخواست کمک فوری استفاده می‌شود.

این قطعی که در حین آزمایش بخش‌هایی از شبکه ای‌تی‌اند‌تی رخ داد، بر تماس ها در برخی از مناطق ایلینویز، کانزاس، تگزاس و ویسکانسین تأثیر گذاشت. این شرکت مخابراتی نتوانست تماس‌های ۹۱۱ را مدیریت کند.

ای‌تی‌اند‌تی به عنوان بخشی از این توافق، موافقت کرده است که یک برنامه سه ساله را اجرا کند که هدف آن اطمینان از رعایت آینده قوانین کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا در مورد ۹۱۱ و اطلاع رسانی قطعی است.
کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا اعلام کرد که قطعی ۹۱۱ به مدت ۱ ساعت و ۱۴ دقیقه ادامه داشت و منجر به بیش از ۴۰۰ تماس ناموفق شد.
این کمیسیون همچنین به طور جداگانه در حال بررسی قطعی سراسری شبکه بی‌سیم ای‌تی‌اند‌تی در ماه فوریه(بهمن-اسفند) است که بیش از ۱۲ ساعت طول کشید و بیش از ۹۲ میلیون تماس صوتی را مسدود کرد و از بیش از ۲۵۰۰۰ تماس ۹۱۱ جلوگیری کرد.
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *