ایکس
The new (Twitter) logo rebranded as X displayed on mobile, seen in this illustration on 6 August 2023 in Brussels, Belgium. (Photo by Jonathan Raa/NurPhoto via Getty Images)

نزدیک‌ شدن ایکس به چشم‌انداز ایلان ماسک

دنیای برند، ایکس در سال‌های اخیر تلاش کرده با توسعه سیستم پرداخت، برنامه بزرگ ایلان ماسک برای تبدیل‌ شدن به «اپلیکیشن همه‌چیز» را محقق کند. حالا پیشرفت‌های جدیدی در این زمینه مشاهده‌شده که نزدیک‌ شدن ایکس به چشم‌انداز ایلان ماسک را نشان می‌دهد.

براساس یافته‌های «نیما اوجی»، محقق اپلیکیشن، ایکس دارد روی دکمه «پرداخت‌ها» (Payments) کار می‌کند که به نوار پیمایش و در زیر برگه بوک‌مارک‌ها اضافه خواهد شد. اوجی همچنین به تک‌کرانچ اعلام کرده اشاراتی به ویژگی‌های پرداخت، مانند تراکنش‌ها، موجودی و انتقال نیز پیدا کرده است.

x payments.jpg - نزدیک‌ شدن ایکس به چشم‌انداز ایلان ماسک

راه‌اندازی قریب‌الوقوع سرویس پرداخت ایکس

ایلان ماسک زمانی که شبکه اجتماعی توییتر سابق را خرید، توسعه پلتفرمی را متصور شد که در آن کاربران می‌توانند پول‌هایشان را در حساب‌های ایکس خود ذخیره کنند، برای کاربران دیگر پرداخت انجام دهند و به‌طور بالقوه به حساب‌های پولی با بازدهی بالا دسترسی داشته باشند.

باتوجه‌به مواردی که اوجی کشف کرده است، می‌توان گفت سرویس پرداخت ایکس به‌زودی راه‌ می‌افتد؛ همان‌طور که ماسک اواسط سال ۲۰۲۴ را برای آن در نظر گرفته بود.

به‌علاوه، این شرکت در دریافت مجوزهای مربوط به انتقال پول نیز پیشرفت کرده است که به آن اجازه می‌دهد در حوزه انتقال پول در ایالات متحده فعالیت کند. هفته گذشته، X Payments (یکی از زیرمجموعه‌های تحت مالکیت X) در «داکوتای شمالی» مجوز فعالیت مالی خود را دریافت کرد تا تعداد کل مجوزهای دریافت‌شده‌اش به ۳۳ برسد.

درحالی‌که ایکس در زمینه کسب درآمد از طریق تبلیغات با چالش‌هایی مواجه شده است و امروز از بایکوت‌کنندگان تبلیغات شکایت کرد، راه‌اندازی سرویس پرداخت می‌تواند جایگزینی برای کسب درآمد بشود.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *