Yektanet 55121 660x330 - یکتانت به دنبال بزرگ کردن کیک تبلیغات دیجیتال است

یکتانت به دنبال بزرگ کردن کیک تبلیغات دیجیتال است

یکتانت به عنوان یکی از رهبران بازاریابی دیجیتال در ایران، در بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه الکامپ حضور پیدا کرد.

به گزارش دنیای برند به نقل از توسعه برند، فرنود سمیع یوسفی، مدیر ارتباط با رسانه یکانت در پاسخ به این سوال که هدف حضور یکتانت در الکامپ ۲۷ چیست و به دنبال چه دستاوردی بوده است، بیان کرد: الکامپ بزرگترین رویدادیست که در زمینه کامپیوتر و الکترونیک در ایران برگزار می‌شود و اغلب مخاطبان یکتانت در این نمایشگاه حضور دارند به همین دلیل از لحاظ توسعه برند و جایگاه سازی حضور یکتانت در نمایشگاه الکامپ اهمیت دارد.

سرویس‌های ارائه شده یکتانت در نمایشگاه الکامپ

وی افزود: یکتانت در این دور از نمایشگاه سرویس‌هایی تازه‌ای را برای نشان دادن به مخاطبان خود آورده است. سرویس یکتا پی به عنوان اولین سرویس «B2B، BNPL» در ایران با شعار «الان بخر، بعدا پرداخت کن» برای کسب‌وکارها در نمایشگاه عرضه شد. کسب‌وکارها به واسطه این سرویس می‌توانند خدماتی مانند تبلیغات و CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و دیگر خدمات که یکتانت ارائه می‌دهد را دریافت کنند. در حال حاضر فروشنده‌های این سرویس متعلق به گروه یکتانت هستند ولی در هفته‌ها و ماه‌های آینده فروشنده‌های بیشتری به این سرویس متصل و آماده ارائه خدمت می‌شوند.

دیگر سرویس‌هایی که یکتانت در نمایشگاه الکامپ آورده است، سرویس اس ام اس، سرویس سرنخ (Lead Generation) و قابلیت جدید ساخت محتوا به وسیله هوش مصنوعی که قرار است از مرداد ماه در پنل یکتانت رونمایی شود. این ابزار الهام گرفته از هوش‌های مصنوعی مانند دالی و میدجرنی بوده و کاربران می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای تصاویر تبلیغاتی خود را تولید کنند. علاوه بر سرویس‌ها، زیرمجموعه‌های یکتانت هم مانند جریان، چاووش، نجوا، هارمونی، فست ادز و تریبون حضور دارند.

مدیر ارتباط با رسانه یکتانت در پاسخ به این سوال که آیا یکتانت در این دور از نمایشگاه مورد استقبال مخاطبان خود قرار گرفته است، ابراز کرد: مخاطبین تا حد خوبی استقبال کرده‌اند. باید این نکته را هم در نظر داشت که حضور یکتانت درنمایشگاه بیشتر برای شبکه‌سازی است. می‌توان گفت تمام کسب‌وکارهایی که در الکامپ حضور دارند به نحوی مشتری یکتانت بوده‌اند یا هستند و این دیدار مجدد باعث می‌شود که از نظر برندسازی، آورده مناسب برای مجموعه یکتانت شکل بگیرد. حضور در نمایشگاه از سوی دیگر باعث می‌شود که کسب‌وکارهایی که پیش از این با یکتانت آشنا نبودند، با مجموعه و سرویس‌هایی که ارائه می‌دهد آشنا شوند.

فرنود سمیع یوسفی در پاسخ به این سوال که یکتانت در آینده چه برنامه‌ای برای توسعه برند خود دارد، بیان کرد: یکتانت به عنوان کسب‌وکاری که خدمات تبلیغات دیجیتال انجام می‌دهد در رویکرد کلان خود بیشتر به دنبال بزرگ کردن کیک تبلیغات دیجیتال نسبت به تبلیغات آفلاین در ایران است. طبق آمارهای جهانی، درصد تبلیغات دیجیتال به تبلیغات آفلاین حدود ۶۰ به ۴۰ است که این آمار در ایران بسیار کمتر است. لذا سعی ما بر این خواهد بود که تبلیغات دیجیتال را رشد دهیم و در نهایت تمام ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را به کسب‌وکارها ارائه بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *