19443391 540 660x330 - «صنوبر» فرصتی برای ورود علاقه‌مندان مجری گری به تلویزیون

«صنوبر» فرصتی برای ورود علاقه‌مندان مجری گری به تلویزیون

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امیر حسین خرمشاهی تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون بیان کرد: پروژه صنوبر یک پروژه ملی‏, زیر نظر مرکز سیمرغ سیما و با هدایت و رهبری مجید اکبر شاهی و مدیر محترم طرح و برنامه شیکه آقای مهربانی است. صنوبر یک پروژه‌ای است که ریاست محترم سازمان تصمیم دارد, جوانانی که در رده سنی ۲۲ تا ۴۵ سال هستند و حداقل مدرک تحصیلی‌شان لیسانس است و مجری هستند؛ یعنی سابقه اجرا در فضای مجازی، شهر و دیار خود، مجامع و محافل فرهنگی، ادبی، مذهبی، رادیو و شبکه مراکز استان‌ها به عنوان مجری فعال هستند، این عزیزان فرصتی دارند تا خود را در معرض قضاوت و پیش‌بینی داوران قرار دهند تا بتوانیم نخبگانی را میان عزیزان پیدا کنیم تا فرصتی داشته باشند تا در فرصتی وسیع‌تر به عنوان مجری فعال باشند.

وی ادامه داد: البته این نکته حائز اهمیت است، افرادی که در اجرا فعالیت دارند و استعداد خود را ویژه می‌دانند می‌توانند بین ۲۲ تا ۴۵ سال فعال باشند. 

 

خرمشاهی تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون بیان کرد: تا کنون حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر در پروژه صنوبر ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد حدود ۷۰ الی ۸۰ نفر به مصاحبه دعوت شده‌اند. پیش‌بینی بنده این است که به زودی تیزری را به شکل تبلیغاتی در سراسر شبکه‌های رادیویی و دیگر شبکه‌ها منتشر خواهیم کرد و استقبال وسیع‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم بیش از سه هزار نفر در این پروژه شرکت داشته باشیم و از کسانی که واجد شرایط باشند و نمونه‌ای از اجرا، سوابق، سوالاتی که پیش زمینه داوری اولیه برای این عزیزان است را پر کنند و با شماره تلفن مورد نظر در اپلیکیشن بله ارتباط برقرار کنند. 

خرمشاهی تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون افزود: دوستان ما در دبیرخانه مدارک این عزیزان را دریافت خواهند کرد و افرادی که واجد شرایط باشند، به مصاحبه دعوت می‌شوند؛ مصاحبه جدی و نفس‌گیر است و حدود ۱۰۰ نفر از افراد را به شورای داوری که در مرکز سیمرغ، از اساتید و پیشکسوتان ما هستند ارجاع خواهیم داشت. از این تعداد افرادی انتخاب خواهند شد که خاص خواهند بود؛ لذا قرار است پس از آموزش‌ها و برگزاری دوره‌های تکمیلی مورد نظر، از میان این عزیزان تعدادی انتخاب خواهند شد و در جمع ۲۰ الی ۳۰ نفره‌ای در برنامه‌های شبکه‌های سراسری و در مرکز سیمرغ فعال باشند و در مهارت، هنر، صدا و سیمای خوش این عزیزان بهره برده شود. 

وی در سخنان پایانی خود بیان کرد: به هرحال سازمان صدا و سیما با این هدف که پنجره‌ای را به روی هنرمندان سراسر کشور باز کند و اینطور نباشد که مجریان از پایتخت و اطراف پایتخت باشند؛ لذا کسانی که در اطراف و سراسر کشور قرار دارند فرصتی برای دیده شدن داشته باشند.

خبرنگار: زهرا بالاور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *