japan - برنامه‌ریزی سفری بی‌نقص: با فلای تودی به ژاپن بدون دغدغه سفر کنید

برنامه‌ریزی سفری بی‌نقص: با فلای تودی به ژاپن بدون دغدغه سفر کنید

پایگاه خبری دنیای برند،کشور ژاپن، سرزمین آفتاب تابان و تلفیق حیرت‌انگیز فرهنگ سنتی و مدرنیته، یکی از مسحورکننده‌ترین مکان‌های جهان برای بازدید و گردش است. برنامه‌ریزی برای سفر به این کشور از دریافت ویزا گرفته تا مدیریت هزینه‌ها، تعامل با ژاپنی‌ها و رفت‌وآمد در سطح شهرها، ممکن است چالش‌برانگیز باشد. فلای تودی با درنظرگرفتن تمامی این موارد و جزئیات بسیار دیگر در تور ژاپن، سفری بدون دغدغه را برای مسافران رقم می‌زند.

بهترین برنامه‌ریزی سفر به ژاپن

سفر به ژاپن به‌شرط مدیریت بهینه زمان و هزینه، بدون‌شک یکی از به‌یادماندنی‌ترین تجربیات هر گردشگری خواهد بود. وقتی قصد سفر به ژاپن را دارید، بهتر است شهر انتخابی برای اقامت، هتل، پروازها، بهترین زمان سفر ازلحاظ هزینه‌ها یا لذت‌بردن از بازدیدها، مدت اقامت و مکان‌هایی که باید ببینید را در نظر بگیرید؛ اگرچه هر مسافری نیازهای منحصربه‌فردی دارد. در ادامه، به مواردی که فلای تودی برای یک سفر کامل و بی‌نقص به ژاپن در نظر گرفته است، می‌پردازیم.

ویزای ژاپن

به‌طورکلی، ویزای توریستی ژاپن به افرادی که با هدف تعطیلات، تفریح و گردش به این کشور سفر می‌کنند، تا ۹۰ روز اجازه اقامت می‌دهد. البته امکان اپلای برای ویزای دو بار ورود و ۲ سفر کوتاه در طول ۶ ماه نیز برای متقاضیان ویزای ژاپن فراهم است. یکی از برتری‌های تورهای ژاپن در فلای تودی، انجام کلیه اقدامات درخواست ویزا بدون درگیرشدن شما است. ازآنجایی‌که پروسه ویزای ژاپن زمان‌بر است؛ برای خرید تور ژاپن فلای تودی حتما از دو تا سه ماه قبل از سفر اقدام کنید.

چند روز در ژاپن بمانیم

اولین قدم در برنامه‌ریزی سفر به ژاپن، تصمیم‌گیری برای مدت‌زمان اقامت در آنجاست. چه یک هفته و چه یک ماه فرصت داشته باشید، در ژاپن چیزهایی زیادی برای کسب تجربیات جدید وجود دارد. خیابان‌های شلوغ توکیو تا معابد آرام کیوتو، هوای دل‌انگیز و طیف متنوعی از تفریحات برای‌تان خاطره‌انگیز می‌شوند.

مدت‌زمان اقامت در ژاپن در برنامه و بودجه سفر تأثیر زیادی دارد. تورهای ۷ الی ۱۰روزه، بهترین بسته‌های تور گردشی ایده‌آل در زیباترین شهرهای ژاپن هستند و ازطرفی حداکثر ده روز اقامت در این کشور، هزینه‌های شما را تا حد زیادی بالا نمی‌برد. فلای تودی در جهت یک برنامه‌ریزی بی‌نقص و حداکثر لذت‌بردن از سفر، اکثر تورهای ژاپن را برای ۱۰ روز برنامه‌ریزی می‌کند و برای لذت‌بردن هرچه بیشتر گردشگران، روی شهرهای مهم و توریستی تمرکز می‌کند.

بهترین شهرهای دیدنی ژاپن

اکثر شهرهای ژاپن زیبا و توریستی هستند. اگر مدت اقامت شما بین یک تا دو هفته است، توکیو و کیوتو را برای اقامت و گردش انتخاب کنید. اگر بخواهید یک سفر متوسط بین ۲ تا ۳ هفته ژاپن داشته باشید، فرصت دیدن شهرهای هیروشیما، نارا و اوزاکا را خواهید داشت. هیروشیما یکی از جذاب‌ترین شهرهای ژاپن است. باوجود جنگ‌ها و بمباران هسته‌ای، هنوز هم زیبایی‌هایی وصف‌نشدنی دارد.

در سفرهای طولانی‌مدت ۳ هفته به بالا، می‌توانید گردش کامل‌تری در ژاپن داشته باشید؛ اما همه این‌ها به طرز چشمگیری هزینه‌های شما را افزایش می‌دهند. فلای تودی ارزان‌ترین تورهای ژاپن را با فرصت دیدن طیف متنوعی از دیدنی‌ها، تست غذاها و تفریحات متنوع برای شما برنامه‌ریزی می‌کند.

japan 987 - برنامه‌ریزی سفری بی‌نقص: با فلای تودی به ژاپن بدون دغدغه سفر کنیدقیمت تور ژاپن

هزینه سفر به ژاپن با تور، شامل هزینه اخذ ویزا، خرید بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی، رزرو هتل، ترانسفر در سطح شهر، وعده‌های غذایی، بازدید از مکان‌های دیدنی و مواردی از این قبیل می‌شود. تورهای ژاپن در فلای تودی، ضمن درنظرگرفتن حداکثر تفریحات و امکانات، قیمت مناسبی دارند؛ بااین‌حال، شرایط آب‌وهوایی، رویدادها و مناسب‌های مختلف، قیمت تورهای ژاپن را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

بهترین هتل‌های ژاپن

در برنامه‌ریزی بی‌نقص فلای تودی برای سفر به ژاپن، رزرو هتل و هزینه آن نیز در نظر گرفته شده است. در برنامه این تور، هتل‌های چهار و پنج‌ستاره ژاپن رزرو می‌شوند. برخی از بهترین هتل‌های ژاپن عبارت‌اند از:

  • هتل ریتزکارلتون توکیو
  • هتل پارک حیات
  • هتل شانگری‌لا
  • هتل پارک توکیو
  • هتل ایمپریال
  • هتل پنینسولا

گشت‌های شهری و راهنمای تور فارسی‌زبان

هر کدام از شهرهای ژاپن زیبایی‌های خاص خود را دارند. در تورهای فلای تودی، برای دیدن بسیاری از این جاذبه‌ها برنامه‌ریزی شده است که نام برخی از آن‌ها را در فهرست زیر آورده‌ایم.

  • در توکیو؛ برج اسکای‌تری، جنگل بامبو، معبد سنسوجی، دیزنی لند، قصر سلطنتی سنتو و باغ‌های زیبای توکیو … .
  • در اوساکا؛ مقبره‌های موزتو، معبد تودایجی و … .
  • در کوبه؛ منطقه کیتانو

رستوران‌ها و مزه غذاهای ناب

ژاپن، منبع غذاهای خوشمزه با طعم‌های ناب و مختص به این منطقه است. در تورهای فلای تودی برای این کشور، برنامه‌های مناسبی برای امتحان‌کردن طعم بی‌نظیر غذاهای ژاپنی صورت گرفته است. برای مثال، بسته به برنامه تور می‌توان حداقل یکی از غذاهای ژاپنی مانند کاراگه، سیاشیمی، سوکیاکی و سوشی را امتحان کرد.

japan 86 - برنامه‌ریزی سفری بی‌نقص: با فلای تودی به ژاپن بدون دغدغه سفر کنیدهمراه با فلای تودی، ژاپن را شیرین‌تر تجربه کنید

کارشناسان فلای تودی با بررسی تمامی جوانب در کشور مقصد و آشنایی با فرهنگ کشورهای مختلف و همچنین آگاهی از وضعیت هتل‌ها، حمل‌ونقل و هزینه‌های سفر، برنامه‌های سفر بهینه و بی‌نقصی را تدارک می‌بینند. در بهترین تور ژاپن فلای تودی، علاوه‌بر اخذ ویزا، بیمه مسافرتی و خرید بلیط، بازدید از بهترین مکان‌های دیدنی، اقامت در بهترین هتل‌ها و صرف غذاهای متنوع با قیمت بسیار مناسب برنامه‌ریزی شده است.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *