8573 0 - برند صنایع‌دستی سمنان در کارستان می‌درخشد! نمایشگاه و مسابقات ملی طراحی و دوخت در سمنان

برند صنایع‌دستی سمنان در کارستان می‌درخشد! نمایشگاه و مسابقات ملی طراحی و دوخت در سمنان

همزمان با هفته صنایع‌دستی، نمایشگاهی از محصولات نفیس هنرمندان سمنانی در حاشیه نخستین نمایشگاه و مسابقه ملی طراحی و دوخت کارستان برپا می‌شود. این فرصتی عالی برای معرفی و برندسازی ظرفیت‌های صنایع‌دستی این استان و افزایش فروش هنرمندان سمنانی است.

به گزارش دنیای برند به نقل از ایسنا، در راستای گرامیداشت هفته صنایع‌دستی و با هدف معرفی و برندسازی ظرفیت‌های این حوزه در استان سمنان، نمایشگاهی از محصولات نفیس هنرمندان این استان در حاشیه نخستین نمایشگاه و مسابقه ملی طراحی و دوخت کارستان برگزار می‌شود.

سمانه سلطانی‌پور، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که همزمان با رویداد ملی کارستان از ۲۰ تا ۲۲ خرداد ماه در سمنان برپا می‌شود، بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۵ عصر تا ۸ شب، از غرفه‌های فروش و عرضه محصولات هنرمندان سمنانی در رشته‌های مختلف از جمله سفال و سرامیک، سوزن‌دوزی، دست‌بافته‌ها، صنایع چوب و چرم، گلیم و جاجیم، صنایع فلزی، سنگ و جواهرات، چاپ قلمکار و … دیدن کنند.

سلطانی‌پور با اشاره به حضور علاقه‌مندان و فعالان صنعت طراحی و دوخت از سراسر کشور در رویداد ملی کارستان، بیان کرد: برپایی این نمایشگاه فرصتی بی‌نظیر برای معرفی و برندسازی صنایع‌دستی استان سمنان و افزایش فروش هنرمندان این استان است.

8573 059 - برند صنایع‌دستی سمنان در کارستان می‌درخشد! نمایشگاه و مسابقات ملی طراحی و دوخت در سمنان
نمایشگاه و مسابقات ملی طراحی و دوخت در سمنان

وی افزود: نمایشگاه و مسابقات ملی طراحی و دوخت کارستان با محوریت لباس فرم مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه، در سطح ملی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این رویداد و نمایشگاه صنایع‌دستی به دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مراجعه کنند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در تشریح برنامه‌های رویداد ملی کارستان، گفت: نمایشگاه دستاوردهای نساجی استان، مسابقات ملی طراحی و دوخت کارستان و کارگاه‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت از بخش‌های اصلی این رویداد ملی است.

سلطانی‌پور در پایان اظهار کرد: این رویداد با همکاری و مشارکت دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، استانداری سمنان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان، انجمن نساجی و پوشاک، شرکت‌های تولیدی نساجی، صنف تولیدکنندگان و فروشندگان استان سمنان و شهرداری مهدی‌شهر با هدف ارتقای کیفیت طراحی و رونق تولید پوشاک برگزار می‌شود.

همچنین ببینید

when does ios 17 4 come out 1 910x600 1 310x165 - برند اپل ظاهراً توسعه iOS 19 با نام رمز «شانس» را آغاز کرده است

برند اپل ظاهراً توسعه iOS 19 با نام رمز «شانس» را آغاز کرده است

اپل توسعه آپدیت‌ iOS 19 و همچنین watchOS 12 ،macOS 16 و visionOS 3 را برای عرضه در 2025 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *