dbf8d669 5c9d 472a b057 eebf4a028076 660x330 - ثبت نام بنگاه‌های صادراتی به منظور انتخاب صادرکننده ی برگزیده

ثبت نام بنگاه‌های صادراتی به منظور انتخاب صادرکننده ی برگزیده


فرآیند تبت نام بنگاه‌های صادراتی در سطح استان‌ها به منظور رقابت در انتخاب صادرکننده گان برگزیده استانی سال۱۳۹۸ آغاز شد.

پایگاه خبری دنیای برند – به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، طبق سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص­های مقرر و مندرج در سامانه اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس https://e.tpo.ir ، این سازمان درصدد شناسایی الگوهای موفق در عرصه صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی سال۱۳۹۸ طی بیست وسومین سالروز ملی صادرات است.

لذا از کلیه صادرکننده گان محترم در سطح استان­ها که مایل به شرکت در این رقابت استانی هستند درخواست می­گردد به ترتیب و به شرح زیر اقدام نمایند:

۱- مراجعه به سامانه اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس https://e.tpo.ir بخش صادرکنندگان نمونه (لینک استانی)

۲- مطالعه دقیق شرایط، ضوابط و معیارها و تکمیل فرم مربوطه، براساس هر یک از گروههای کالایی

۳- ثبت نام الکترونیکی با مراجعه به سایت آدرس https://e.tpo.irاز روزشنبه مورخ۱۶/۰۶/ ۹۸ تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۲۵

۴- تحویل اصل مدارک و مستندات از روزشنبهمورخ ۹۸/۰۶/۲۳ حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۸/۷/۹۸به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال ۱۳۹۸مستقر در سازمان­های صنعت، معدن و تجارت استان­ها (معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت)

* دبیرخانه کارگروه استانی از پذیرش پرونده متقاضیان پس از تاریخ مقرر و یا به صورت ناقص همچنین پیش از انجام فعل ثبت نام الکترونیکی معذور است.

* متقاضیان شرکت در فرآیند فوق می بایست جهت کسب هرگونه اطلاعات مورد نیاز با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مربوطه (معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت) تماس بگیرند.

همچنین ببینید

برند تسلا

افت محبوبیت تسلا در کالیفرنیا: زمزمه‌های افول یک غول؟

طبق داده‌های انجمن فروشندگان خودروهای جدید کالیفرنیا، ثبت نام خودروهای تسلا در این ایالت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ با افت هشت درصدی مواجه شده است. این دومین دوره متوالی است که شاهد کاهش تقاضا برای خودروهای این برند در کالیفرنیا هستیم، بازاری که زمانی قلب تپنده محبوبیت تسلا محسوب می‌شد.