توقع صادرکنندگان از دولت برندسازی

توقع صادرکنندگان از دولت برندسازی است

پایگاه خبری دنیای برند، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: موضوع برند ملی موضوعی مهم است و توقع صادرکنندگان از دولت، برندسازی است و این باید در کنار برنامه های اصلاح ساختاری در وزارت صمت قرار گیرد.

مسعود گلشیرازی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان که با حضور وزیر صنعت در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت استفاده از پاندمی کرونا جهت فتح بازارهای صادراتی، اظهار کرد: با تصمیمات احساسی و تغییرات قیمتی بازارها را نمی توان ادامه داد و با تصمیمات خلق الساعه شرایط تولید را مخدوش می کنیم.

وی درباره نظام قیمت گذاری گفت: کارهای بزرگی در وزارت صمت انجام شده و صدور فاکتور مکانیزه یعنی اقتصاد شفاف است و از این سیاست حمایت می کنیم، اما از حوزه قیمت گذاری نقد داریم.

به گزارش ایسنا، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: بحث اصلی امروز، روز صادرات است ما نیاز به آبرو و نام و برند در بازارهای جهانی داریم و اکسپو دوبی برگزار شد، اما ما فرصت بزرگی را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه ارزش گذاری برند ایران از رتبه ۳۸ به ۴۸ افت کرده است، تصریح کرد: موضوع برند ملی موضوعی مهم است و توقع صادرکنندگان از دولت برندسازی است و این باید در کنار برنامه های اصلاح ساختاری در وزارت صمت قرار گیرد.

وی گفت: اعمال تعرفه بر واردات ماشین آلات محدودیت سرمایه گذاری است، بنابراین و خواستار رفع این محدودیت هستیم.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *