اوریگامی

اوریگامی چیست و چرا به تازگی علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده است؟

پایگاه خبری دنیای برند، اوریگامی هنر ساخت کاردستی با کاغذ ژاپنی است که امروز طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا را به خود جلب کرده است این هنر فوق العاده را می توانید به سادگی بیاموزید و به عنوان یک کاردستی برای صرف زمان روزمره و یا ارائه به عنوان پروژه دانش آموزی و دانشجویی خود استفاده کنید.

چینی ها در حدود ۲۰۰۰ سال پیش هنر اوریگامی را خلق کردند و سپس در حدود ۵۰۰ سال بعد این هنر از چین به سرتاسر جهان انتشار یافت. امروزه ما این هنر را به عنوان یک هنر ژاپنی می شناسیم اما واقعیت این است که چینی ها مخترع اوریگامی بودند.

محبوب ترین اشکال ساخته شده با اریگامی

اکر بخواهیم لیستی از محبوب ترین اشکال ساخته شده با استفاده اوریگامی ایجاد کنیم، به طور قطع باید ابتدا موشک کاغذی که خود ما در زمان کودکی می‌ساختیم را در صدر آن بنویسیم. همان موشک کاغذی که تمامی ما در زمان کودکی حداقل صدها بار آنها را ساخته ایم و به هوا پرتاب کرده‌ایم در واقع هنر اوریگامی در یک شکل ساده است.

What is origami and why has it recently attracted so many fans 01 - اوریگامی چیست و چرا به تازگی علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده است؟از دیگر اشکال فوق‌العاده برای ساختن با استفاده از کاغذ، گل کاغذی فوق‌العاده‌ای است که در قدم دوم تمامی هنرمندان اوریگامی ساختن آن را بلد هستند. همچنین اشکال حیوانات را می توان از محبوب ترین چیزهایی که با استفاده از اوریگامی ساخته می‌شوند اسم برد.

 

ساختن کاردستی اوریگامی به‌عنوان یک پروژه مدرسه یا دانشگاه

معلم های مدرسه و همچنین اساتید دانشگاه اشکال ساخته شده با استفاده از اوریگامی را قطعاً به عنوان یک پروژه هنری فوق العاده خواهند پذیرفت. ساختن اشکال اوریگامی نیازمند آموزش است و همچنین نشان دهنده عمق هنر یک دانش آموز یا دانشجو را در یک کاردستی به آموزگار نشان می دهند.

اگر شما یک دانش آموز یا دانشجو هستید که می‌خواهید اشکال اوریگامی را برای مدرسه یا دانشگاه خود بسازید پیشنهاد می کنیم که ابتدا فیلم های آموزشی ساخت کاردستی اوریگامی را مشاهده کنید تا نحوه ساخت آن ها را فرا بگیرید.

هزاران آموزش گوناگون به صورت تصویری در اینترنت وجود دارند که به شما می آموزند چگونه یک کاردستی اوریگامی ساده بسازید. آموزش‌هایی که آنقدر ساده و جذاب هستند که می تواند شما را ساعت ها در کنار صفحه نمایش نگه دارند.

What is origami and why has it recently attracted so many fans 02 - اوریگامی چیست و چرا به تازگی علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده است؟ساخت کاردستی اریگامی برای نشان دادن احساسات

اوریگامی جدا از یک کاردستی یک سرگرمی و یک هنر فوق العاده است. این هنر فقط تا زدن کاغذ نیست و نشان دادن یک پیام در قالب یک شکل به شخصی دیگر است. به عنوان مثال یک گل کاغذی قرمز رنگ، چیزی کم از یک گل واقعی برای تقدیم به آنکه دوستش دارید، ندارد. بلکه می‌توان گفت ارزش آن صدچندان است زیرا شما برای ساختن آن گل کاغذی آموزش دیده اید و زمان صرف کرده اید.

ساختن یک آویز دکوری با استفاده از اوریگامی در روز مادر یا روز پدر میتواند آنها را صدها برابر از گرفتن یک کادو خریداری شده خوشحال کند. زیرا احساسات شما در این هدیه نهفته شده و خلاقیت شما برای نشان دادن عشق و علاقه اوج قدرت خود را به کار گرفته است.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *