برند فونیکس

امودا ۵ لوکس با برند فونیکس پا به ایران می گذارد

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت مدیران خودرو تصمیم گرفت تا از این پس برند لوکس فونیکس را روی محصولات مونتاژی خود به کار گیرد و در واقع برند لوکس چری تحت این عنوان در ایران شناخته خواهد شد.

در جریان رویداد مدیران خودرو برای معرفی برند فونیکس که چند محصول از جمله تیگو ۸ پرو رونمایی شده، این شرکت اعلام کرد که بزودی اولین اتومبیل لوکس فونیکس با نام امودا ۵ به ایران می‌آید.

این شاسی بلند کوپه از گزینه‌های منحصربفرد بازار خودروهای چینی ایران خواهد بود که قطعا موردتوجه علاقمندان قرار خواهد گرفت و با مدلی ساده رو به رو نیستیم.

آشنایی با اومادا ۵

Amuda 5 Lux will enter Iran under the Phoenix brand 01 1 - امودا ۵ لوکس با برند فونیکس پا به ایران می گذاردشرکت چری در نمایشگاه گونانگجو ۲۰۲۱ از شاسی بلند سایز متوسط جدیدی رونمایی کرد که Chery X-C نام داشت. البته طبق تصاویر بدست آمده این خودرو با نام اومادا ۵ پا به نمایندگی‌های این کمپانی خواهد گذاشت.

تاریخ عرضه جهانی اوایل سال ۲۰۲۲ است و یک مدل انقلابی در مقایسه با نسل قبلی شاسی بلندهای چری محسوب می‌شود. در طراحی جلو یک جلوپنجره مشبک بزرگ را شاهد هستیم که حفره‌های چهارگوش لوزی شکلی دارد و به آمدن این خودرو از آینده اشاره دارد. در قسمت فوقانی جلوپنجره یک چراغ افقی LED ممتدی به چشم می‌خورد که باریک است و هنگام روشن شدن، جلوه زیبایی به اومادا ۵ می‌بخشد.

Amuda 5 Lux will enter Iran under the Phoenix brand 02 - امودا ۵ لوکس با برند فونیکس پا به ایران می گذارددر قسمت جانبی بدنه نیز شاهد طراحی اسپرت و تهاجمی هستیم. همین ویژگی ظاهری موجب شده تا Omada 5 یک شاسی بلند شیک و مدرن به نظر برسد که توجه هر فردی را به خود جلب می‌سازد. متاسفانه جزئیات فنی دردست نیست اما مشتریان احتمالا بتوانند از میان دو مدل ۱.۶ لیتری توربو و ۲.۰ لیتری توربو یک گزینه انتخاب کنند.

در بخش کابین داخلی با محیط مدرن و پیشرفته‌ای رو به رو هستیم، یک صفحه نمایش دیجیتال برای بخش سیستم سرگرمی و یک صفحه نمایش برای بخش پشت آمپر یا سرعت سنج. چری سعی کرده متریال باکیفیتی به کار گرفته تا بتواند نظر مخاطب را جلب کند. بنابراین می‌توان چه در طراحی ظاهری و چه در نمای داخلی امودا ۵ را یک پیشرفت بزرگ در سری محصولات چری دانست.

منبع: بازتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *