اکسسوری‌

ترند اکسسوری‌ ۲۰۲۱

پایگاه خبری دنیای برند، اکسسوری‌ها، لازمه تکمیل هر استایلی هستند. اکسسوری‌های بسیاری در طول تاریخ ترند شده و بخش اعظمی از آنها ماندگار شدند. همه ما روزانه متناسب با مقصدی که برای آن آماده می‌شویم از اکسسوری‌هایی استفاده می‌کنیم؛ از ساعت و عینک گرفته تا کمربند لباس‌هایمان! امروزه کسی را نمی‌توان یافت که بتواند بگوید از اکسسوری‌ها استفاده نمی‌کند چرا اکسسوری‌ها بخشی غیرقابل اجتناب از هر استایلی هستند که جذابیت آن را چندین برابر می‌کنند. در میان اکسسوری‌های پر کاربرد بدلیجات جایگاه بسیار بالایی دارند. بدلیجات به دلیل تنوع بالایی که جنس، رنگ و طرح دارند و همچنین قیمت مناسبی که دارند همیشه یک انتخاب در دسترس و خوب هستند که می‌توانند با بخشیدن جلوه‌ای زیبا و جذاب‌تر به قسمت‌های مختلف بدن افراد، ایجاد هماهنگی با لباس و مدل مو، امضای آخر تکمیل هر استایلی باشند. هر ساله، تعداد خاصی از اکسسوری‌ها در بخش بدلیجات ترند می‌شوند و مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند که دانستن آنها می‌تواند به، به روز ماندن استایل افراد کمک کند. بنابراین امروز در این مطلب قصد داریم شما را با ترندهای اکسسوری در بخش بدلیجات مربوط به سال ۲۰۲۱ آشنا کنیم.

وقتی صحبت از بدلیجات می‌شود برخی از افراد هنوز هم به یاد گردنبندها و النگوهایی می‌افتند که کپی‌برداری ضعیفی از زیورآلات هستند در صورتی که مبحث بدلیجات گسترده‌تر و فراتر از آن است و هر روز طرح‌ها و ایده‌های جدیدی با انواع متریال‌ها ساخته و عرضه می‌شوند که همگی بسیار جذاب و خواستنی هستند. ما در ادامه این مطلب به ترند‌های بخش اعظم بدلیجات، یعنی دستبندها، گوشواره‌ها و گردنبند‌ها می‌پردازیم.

گوشواره‌ها

استفاده از گوشواره‌ها قرن‌های زیادیست که میان مردم رواج دارد. یافته‌های باستان‌شناسی در تخت جمشید حاکی از این است که سربازان هخامنشی نیز از گوشواره‌ استفاده می‌کردند. این مسئله قدمت این دسته از زیورآلات را نشان می‌دهد و این چنین است که در طی قرن‌ها، این اکسسوری همچنان پرطرفدار باقی مانده است. در ادامه با ترندهای سال ۲۰۲۱ در بخش گوشواره آشنا خواهید شد.

  • گوشواره حلقه‌ای

گوشواره حلقه‌ای را می‌توان بخشی جدانشدنی از دنیای مد و ترندهای آن دانست که هرگز قدیمی نمی‌شود و روز به روز به تنوع آن نیز افزوده می‌شود. بازگشت رسمی گوشواره حلقه‌ای به دنیای ترندهای مد و زیبایی، از سال ۲۰۲۰ شروع شد و تا کنون ادامه یافته است. امروزه گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ دیگر ترند نیستند بلکه گوشواره‌های حلقه‌ای کوچک مورد توجه قرار گرفته‌اند.

گوشواره‌های حلقه‌ای کوچک که می‌توانند هر قسمتی حتی در لاله گوش قرار بگیرند امروزه بسیار شایع شده‌اند. این دست از گوشواره‌ها که می‌توانند دارای آویزی به کوچکی خودشان باشند در بسیاری از مجله‌ها، عکس‌های مربوط به سلبریتی‌ها و مدل‌ها و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شوند.

آویز گوشواره‌های حلقه‌ای کوچک معمولاً آویزی ظریف و مینیمال از طرح‌های پرطرفداری نظیر مروارید، ستاره، قلب، پروانه و … هستند و همیشه می‌توانند انتخاب جذابی برای انتخاب اکسسوری و بدلیجات باشند.

  • گوشواره لاله گوشی

این ترند جدید که با نام گوشواره بالارونده نیز شناخته می‌شود معمولاً گوشواره‌ای ظریف و مینیمال است که به جای آویز شدن، بر روی لاله گوش به سمت بالا می‌چسبد و به جذابیت و خیره کنندگی گوش به شدت می‌افزاید. طرح این گوشواره‌ها که می‌تواند از به هم پیوستن چندین طرح مینیمال نظیر ستاره و پروانه باشد شروع می‌شود تا گوشواره‌هایی که تنها یک خط به زیبایی طراحی شده‌اند که می‌تواند صاف و به شکل مستقیم بر روی لاله گوش باشند، با خطوطی شکسته‌ی به هم پیوسته و یا حتی خطی دارای چندین منحنی.

این مدل گوشواره‌ها که در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها موجود هستند از ترندهای مربوط به بخش بدلیجات سال ۲۰۲۱ هستند که می‌توانند برای استایل‌های اسپرت و حتی مجلسی مورد استفاده قرار بگیرند.

Accessory Trend 2021 - ترند اکسسوری‌ 2021

 

  • گوشواره تکِ بزرگ

مدتی است این دست گوشواره‌ها به شدت ترند شده و در استایل بسیاری از مدل‌ها و سلبریتی‌ها به چشم می‌خورند. گوشواره‌های تک که تنها برای یک گوش مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولاً با مدل موهایی هماهنگ می‌شوند که یک طرفه باشند. سمت دیگر خالی سر محل قرارگیری یک گوشواره تک جذاب است. لازم به ذکر است که بخش اعظم زیبایی این مدل گوشواره‌ها به بزرگ بودن آنهاست. بزرگی و حتی بلندی از ارکان مهمی هستند که چنین گوشواره‌هایی باید دارا باشند تا جلوه‌‌ای جذاب و چشم نواز ایجاد کنند. طرفداران گوشواره‌های مینیمال می‌توانند از گوشواره‌های بلندتر استفاده کنند که کمبود بزرگی، چندان به چشم نیاید.

ظاهر متفاوتی که این گوشواره‌ها ایجاد می‌کنند توجه بسیاری از طرفداران و طراحان بدلیجات و اکسسوری‌ها را به خود جلب کرده و سبب شده به یکی از ترندهای بدلیجات سال ۲۰۲۱ تبدیل شوند.

دستبندها

تاریخچه استفاده از دستبندها به دور زمان‌هایی باز می‌گردد. یافته‌های اولیه باستان شناسی حاکی از این است که در مصر باستان، در حدود ۵ هزار سال پیش، استفاده از دستبند در میان بانوان و آقایان رواج داشته است اما یافته‌های بعدی در کشور ترکیه، معادله را با یافتن دستبندی با قدمتی نزیک به ۷۵۰۰ هزار پیش از میلاد مسیح، تغییر داد. دستبند‌ها از متریال‌های مختلفی نظیر چوب و سنگ و حتی استخوان ساخته می‌شدند اما آنچه مسلم است این است که یکی از هدف‌های استفاده از دستبندها همانند حال در سال ۲۰۲۱،  افزایش و جذابیت بوده است. در ادامه با ترندهای دستبند در حوزه بدلیجات آشنا خواهید شد.

  • دستبند ظریف و مینیمال

اکسسوری‌های مینیمال و ظریف از آن دسته اکسسوری‌هایی هستند که هرگز قدیمی نخواهند شد و اگر سال‌های متعددی مورد استفاده قرار بگیرند همچنان به روز خواهند ماند. دستبندهای مینیمال با جلوه جذابی که برای دست‌های استخوانی و حتی دست‌های گوشتی‌تر ایجاد می‌کنند همیشه یک انتخاب خوب و هماهنگ با سایر استایل‌هاست که در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شود. طرح‌های متنوع این دسته از دستبندها می‌تواند شامل طرح‌های به هم پیوسته و یا طرح‌های انتها جدا باشند که همگی با توجه به استایل و سلیقه افراد، انتخاب‌های جذابی هستند که در بخش ترند‌های بدلیجاتی ۲۰۲۱ نیز قرار می‌گیرند.

  • دستبند پهن

مدت زمان زیادی نیست که دستبندهای بزرگ و پهن مورد توجه قرار گرفته‌اند. در گذشته از انتخاب دستبندهای پهن و بزرگ با تصور جلوه نامناسب، اجتناب می‌شد اما این تصور تغییر کرده و دستبند‌های پهن و بزرگ با جلوه متفاوت اما جذاب در طرح‌های متنوع به هم پیوسته، کارتینه و زنجیری، چرمی و … به شدت به ترندی پرطرفدار در حیطه بدلیجات در سال ۲۰۲۱ تبدیل شده‌اند.

 

  • دستبند و ساعت

استفاده از ساعت مچی در انواع و اقسام مدل‌ها همیشه یک انتخاب جذاب و تأثیرگذار است. ساعت‌های مچی اکسسوری‌های پرطرفداری هستند که سال‌های بسیاریست پایه ثابت استایل درصد اعظمی از افراد جامعه هستند. یکی از ترندهای ۲۰۲۱ استفاده از دستبند و ساعت مچی به همراه یکدیگر است که نشان داده استفاده از چندین اکسسوری به همراه یکدیگر نه تنها جلوه دیگری را کم نمی‌کند بلکه به جلوه و جذابیت به شدت می‌افزاید. استفاده از ساعت مچی و دستبندی که مخصوص یکدیگر طراحی شده‌اند انتخاب خوبی است. همچنین خرید جداگانه آنها و مچ کردن آنها طبق سلیقه شخصی نیز می‌تواند یک گزینه رضایت بخش باشد. فرقی نمی‌کند دستبند شما چرمی، فلزی، سیلیکونی و … باشد، انتخاب یک ساعت هماهنگ از لحاظ ظاهری، یک تصمیم خوب است که شما را به ترندهای بدلیجاتی ۲۰۲۱ نیز نزدیک‌تر می‌کند.

گردنبندها

گردنبندها را می‌توان از پرقدمت‌ترین بدلیجات و زیورآلاتی دانست که تا به حال توسط بشر مورد استفاده قرار گرفته است. گردنبندها برای انواع مراسم‌های مذهبی، شادی، عذاداری و … از سال‌های دور توسط افراد به خصوص ثروتمندان مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند. تا به امروز یعنی سال ۲۰۲۱ نیز گردنبندها از اکسسوری‌ها و بدلیجات مهمی محسوب می‌شوند که مطابق با بسیاری از استایل‌ها عرضه می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه با گردنبندهای ترند در این سال آشنا خواهیم شد.

  • گردنبند چوکر

گردنبند چوکر که با نام فارسی گردنبند طوقی نیز شناخته می‌شود گردنبندی است که کم‌ترین فاصله را از گردن دارد و به نظر می‌رسد که دور گردن چسبیده است. چوکرها در طراحی‌های غالباً پهن عرضه می‌شوند اما مدل‌های ظریف‌تر آنها نیز موجود است. همچنین چوکر‌ها مناسب برای انواع استایل‌ها یافت می‌شوند. مدل‌های مجلسی و مدل‌های فانتزی چنین دست گردنبندهایی در بازار یافت می‌شوند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. همه اینها باعث شده‌اند که گردنبندهای چوکر در دسته‌های ترندهای بدلیجاتی ۲۰۲۱ قرار بگیرند.

Accessory Trend 2021 0 - ترند اکسسوری‌ 2021

  • گردنبند دارای گوی

گوی‌ها همیشه در لوازم تزئینی، جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند همچنین با ورود به بخش اکسسوری‌ها و بدلیجات‌ها به یک سبک طراحی جذاب و پرطرفدار نیز تبدیل شدند. امروزه در بدلیجاتی نظیر دستبندها، انگشترها، گوشواره‌ها و گردنبندها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در سال ۲۰۲۱، گردنبندهای دارای گوی به شدت مورد توجه و استقبال قرار گرفته‌اند. گردنبندهای این دسته، می‌توانند بلند و کوتاه باشند. گردنبندهای بلند ظریف و دارای گوی امروزه در بسیاری از استایل‌ها یافت می‌شوند همچنین که گردنبندهای چوکر دارای گوی نیز طرفداران کمی ندارند. جذابیت ترکیب گوی و گردنبند باعث شده این دسته از گردنبندها  به یکی از ترندهای بدلیجاتی جذاب سال ۲۰۲۱ تبدیل شوند.

بوتیک بارین

بوتیک بارین یک فروشگاه بدلیجاتی جذاب است که دارای محصولاتی زیبا و خواستنی است. برای کسانی که قصد دارند بدلیجاتی دارای طراحی جذاب و خاص را ضمانت اصالت کالا بخرند بوتیک بارین بک انتخاب عالی است. از دیگر ویژگی‌های جذاب این فروشگاه اینترنتی ارسال رایگان برای خریدهای بیش از ۲۰۰ هزار تومان و خدمات پس از فروش دلگرم کننده آن است. برای مشاهده محصولات و خربد آنها و همچنین بهرمندی از مطالب خواندنی سایت بوتیک بارین، به نشانی اینترنتی https://barinboutique.ir/ مراجعه نمایید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *