خرید

نحوه خرید از سایت های خارجی، مزایا و معایب آن

پایگاه خبری دنیای برند، با توسعه استفاده از اینترنت و تبدیل شدن دنیا به یک دهکده جهانی، بسیاری از کارها را می توانیم این روزها بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی انجام دهیم. یکی از جذاب ترین این کارها خرید از سایت های خارجی است که به شکل های مختلفی انجام می شود. خرید از آمازون و خرید از eBay یکی از رایج ترین خریدهایی است که نه تنها افراد در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان به دنبال آن هستند. در این مقاله قصد داریم با روش های خرید از سایت های خارجی، مزایا و معایب آن ها بیشتر آشنا شویم.

 

نحوه خرید از سایت های خارجی

نحوه خرید از آمازون و خرید از ایبی به چند شکل مختلف انجام می شود. از آن جا که خرید مستقیم از این سایت ها برای کاربران ایرانی مسدود است، شما می توانید از دوستان خود که به مسافرت خارج از کشور رفته اند بخواهید که محصول مورد نظرتان را خریداری کرده و برای شما بیاورند. خوب طبیعی است که در این حالت تعداد سفارش های شما باید بسیار کم باشد تا دوست شما برای خرید و آوردن آن به ایران دچار دردسر زیادی نشود!

در روش دوم شما یا باید خودتان در یکی از کشورهای خارجی ملک داشته و یا دوستی ساکن کشورهای خارجی داشته باشید تا بتوانید خرید از آمازون و یا سایت های دیگر را انجام دهید. بدون شک این راهکار نیز برای همه ممکن نخواهد بود.

سومین روش و نحوه خرید از سایتهای خارجی ، خرید توسط سایت های واسطه مانند مالتینا است. شما با کمک این سایت ها می توانید خرید از خارج را با چند کلیک ساده در خانه تجربه کنید. در این روش خرید از خارج و تحویل در ایران انجام می شود. شما هزینه تمام شده محصول را به تومان پرداخت کرده و سایت های واسطه تمامی مراحل خرید از سایت های خارجی را انجام می دهند.

 

مالتینا چیست؟ آیا سایت مالتینا معتبر است؟

در پاسخ به این سوال که مالتینا چیست و آیا سایت مالتینا معتبر است، باید به شما بگوئیم مالتینا یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایت های واسطه خرید از آمازون آمریکا و ایبی است که از سال ۱۳۹۵ شکل گرفت و از سال ۱۳۹۶سابقه فعالیت دارد. وب سایت مالتینا نماد رسمی اعتماد الکترونیک داشته و طی ۴ سال فعالیت خود، توانسته میلیون ها کالا را به شکل خرید از آمریکا تحویل در ایران انجام دهد. بنابراین با خیال آسوده از این که سایت مالتینا معتبر است، می توانید خرید از آمازون امریکا و خرید از eBay را انجام دهید.

نحوه خرید از آمازون توسط مالتینا نیز بسیار ساده است. تمامی صفحات و کالاهای موجود در آمازون در سایت مالتینا به زبان فارسی موجود است. بنابراین شما می توانید مانند یک خرید ساده اینترنتی، کالای مورد نظرتان را در مالتینا پیدا کرده و آن را بخرید.

خدمات مالتینا 1024x683 - نحوه خرید از سایت های خارجی، مزایا و معایب آن

مزایا و معایب خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی مزایا و معایب مختلفی برای شما خواهد داشت. از مهم ترین این مزایا می توان به دسترسی به میلیون ها کالای اصل از برندهای مختلف دسترسی داشته باشید. با خرید از آمازون و ایبی می توانید به کالاهایی که در داخل کشور موجود نیستند نیز دسترسی داشته باشید.

از معایب خرید از سایت های خارجی می توان به طولانی بودن فرایند خرید اشاره کرد. بعد از ثبت سفارش، شما باید حداقل ۴ هفته صبر کنید تا خرید از امازون و ایبی صورت گرفته، به داخل کشور وارد شده و به دست شما برسد. همچنین ممکن است اشتباهی در ارسال کالا در خود آمازون و ایبی انجام گیرد. مثلا کالای مورد نظر در رنگ مورد نظر شما ارسال نشده و یا بسته بندی آن آسیب ببیند.

 

خرید از مالتینا چه مزایایی برای شما به دنبال دارد؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، سایت مالتینا از اعتبار بالایی برخوردار است و ۴ سال فعالیت حرفه ای در زمینه خرید از سایت های خارجی دارد. برای آن که خرید از سایت های خارجی با سهولت بیشتری برای کاربران انجام شود، مالتینا مزایای ویژه ای در اختیار کاربران خود قرار داده است که در زیر به آن ها میپردازیم:

خدمات گارانتی مالتینا

با استفاده از خدمات گارانتی مالتینا می توانید با اطمینان بیشتری محصول خود را خرید کنید، چرا که مالتینا به شما تضمین حل تمام مشکلات احتمالی در خرید و حین ارسال را میدهد و به مدت ۳ الی ۱۲ ماه بعد از دریافت کالا توسط مشتری، محصول شما را پشتیبانی میکند. همچنین امکان فعال کردن خدمات گارانتی مالتینا برای تمام محصولات و دسته بندی ها وجود دارد و در صورت نیاز به تعویض یا عودت، بدون هزینه اضافی، محصول مجددا برای شما خرید می شود.

خرید از آمازون 1024x683 - نحوه خرید از سایت های خارجی، مزایا و معایب آن

دانلود افزونه مالتینا

خرید از آمازون با افزونه مالتینا به راحتی انجام می شود. کافیست افزونه گوگل کروم مالتینا را دانلود کنید و سپس وارد وبسایت آمازون شوید، در حین مشاهده هر محصول در آمازون به صورت کاملا خودکار هزینه نهایی به تومان به شما نمایش داده میشود و می توانید کالا را از طریق افزونه مالتینا، به سبدخرید خود در مالتینا اضافه کنید و خرید خود را نهایی کنید.

دانلود اپلیکیشن مالتینا نسخه اندروید و IOS

با استفاده از اپلیکیشن مالتینا به راحتی به کالاهای موجود با دسته بندی های مختلف دسترسی داشته باشید تا بتوانید خرید خود را با سرعت بیشتر انجام دهید. کالاهای تحویل فوری، تخفیف های هیجان انگیز و اطلاعات دیگر در اپلیکیشن مالتینا وجود دارد تا شما بتوانید خرید آسان تری داشته باشید. برای دانلود اپلیکیشن مالتیناکافیست از طریق گوگل استور و یا کافه بازار نسخه اندروید و برای دانلود اپلیکیشن نسخه IOS  مالتینا از  طریق وبسایت مالتینا اقدام کنید.

وبلاگ مالتینا، مرجع نقد، بررسی و معرفی محصولات آمازون

از دیگر امکانات مالتینا، وبلاگ این سایت است. در وبلاگ مالتینا یا همان مالتینا بلاگ، شما می توانید نقد و بررسی جدیدترین محصولات خارجی و آمازونی را بخوانید و در جریان جدیدترینهای بازار و برند ها قرار بگیرید. در این مقالات با نحوه استفاده و نگه داری کالاهای جدید آشنا میشوید و با در نظر گرفتن تمام جوانب آن تصمیم به خرید بگیرید. بنابراین برای تجربه یک خرید عالی می توانید قبل از سفارش کالا، سری به مالتینا بلاگ بزنید و نقد و بررسی محصول مورد نظر خود را به فارسی بخوانید.

ارسال توسط مالتینا اکسپرس

از دیگر مزایای خرید از مالتینا آن است که محصولاتی که مقصد آن ها در تهران بزرگ است، توسط مالتینا اکسپرس ارسال می شوند. با انجام این کار محصولات با نهایت سرعت و امنیت و کاملا رایگان به دست مشتریان میرسد. به زودی شهرهای دیگر نیز زیر مجموعه مالتینا اکسپرس قرار خواهند گرفت.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *