فیروزکوه

تامین آب پایدار شهرک صنعتی فیروزکوه ۲ در دست اقدام است

پایگاه خبری دنیای برند، وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی فیروزکوه یک در گفتگو با خبرنگاران از ارائه مشوقهای ویژه حق واگذاری زمین به واحدهای تولیدی که پیش از موعد مقرر تکمیل و راه‌اندازی شوند، خبر داد.

به گزارش شاتا، علیرضا رزم حسینی با بیان این مطلب افزود: یک طرح توسعه شهرک صنعتی با حدود ۴۲۰ هکتار زمین در شهرستان فیروزکوه در دست اقدام است(شهرک شماره دو) که برای تکمیل زیرساخت های آن تلاش خواهیم کرد.

وی در خصوص حل مشکل آب این شهرک صنعتی (فیروزکوه۲) تصریح کرد: برای حل مشکل آب از سد نزدیک به منطقه محل شهرک صنعتی سهمیه لازم را گرفتیم و در تامین آب برای این شهرک مشارکت خواهیم داشت تا این مشکل مرتفع گردد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در فیروزکوه فراهم می باشد و از این لحاظ مشکلی نداریم.

رزم‌حسینی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی که پیش از زمان مقرر تکمیل و راه اندازی گردند، مشوق های ویژه حق واگذاری زمین در شهرکها و‌ نواحی صنعتی به آنها خواهیم داد.

گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر شنبه به منظور بازدید از چند واحد‌های صنعتی و شهرک‌‌های صنعتی به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه سفر کرد.

همچنین ببینید

Img20240417101430478 310x165 - دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از 24 اردیبهشت برگزار می شود

دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از ۲۴ اردیبهشت برگزار می شود

رویداد بین‌المللی «کرمان آیدکس» می‌کوشد با فراهم‌سازی زمینه گفت‌وگو بین بخش خصوصی واقعی، اندیشمندان و …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x