77fcfb25 38e4 497e 9a9f ea0ece01b361 - 4 نکته طلایی در مورد تورهای سنگاپور که هیچ کس به شما نمی‌گوید

۴ نکته طلایی در مورد تورهای سنگاپور که هیچ کس به شما نمی‌گوید

دنیای برند، با شرکت در تورهای سنگاپور به دنیایی ناشناخته از رنگ‌ها، طعم‌ها و جشن‌ها پا می‌گذارید. این کشور مملو از محله‌ها، رستوران‌ها، خیابان‌ها و مکان‌های دیدنی است که در فصول مختلف به بستری برای فعالیت فستیوال‌ها و گردشگران تبدیل می‌شود.

بهترین زمان برای شرکت در تورهای سنگاپور چه زمانی است؟

پیش از اقدام برای شرکت در تور سنگاپور باید بدانید که این کشور از آب و هوای گرم برخوردار است. بهترین زمان برای سفر به سنگاپور بین ماه‌های اکتبر تا آوریل است. در این ماه‌ها خبری از دود و مه غلیظ در شهر نیست و از بادهای موسمی جنوب غربی دور خواهید ماند. در ادامه شرایط سنگاپور را در فصل‌های مختلف به صورت دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

شرکت در تورهای سنگاپور در تابستان با قیمت کم

اگر تورهای سنگاپور را برای تابستان رزرو کنید، هوای گرم و رطوبت در انتظار شما است. بین ژوئن تا سپتامبر شاهد بادهای موسمی هستیم که تا ۵۰ مایل در ساعت سرعت دارند. رعد و برق‌های شدید، طوفان و دمای ۳۲ درجه سانتی گراد از بارزترین شاخصه‌های تابستان‌های سنگاپور هستند. این شرایط باعث شده‌اند تا تابستان به فصلی نامناسب برای شرکت در تورهای این کشور تبدیل شود. اغلب هتل‌ها، پرواز‌ها و خدمات در طی فصل تابستان مشمول تخفیف بالا شده و جمعیت مردم یا مسافران در شهر‌ها بسیار کم است.

جشنواره‌های تابستانی برای شرکت در تور سنگاپور

آنچه برخی از مسافران را برای رزرو تورهای سنگاپور در تابستان و حضور در هتل‌های ارزان قیمتِ این کشور ترغیب می‌کند، جشنواره‌های پرزرق و برق آن هستند. به عنوان مثال، پونگال یک فستیوال چهار روزه است که به طور گسترده در جنوب هند جشن گرفته می‌شود. سرخپوستان در سنگاپور نیز آن را جشن می‌گیرند. این جشنواره برای تشکر از خدای خورشید یعنی «سوریا» جهت برداشت محصول و کسب روزی است. در طول برگزاری مراسم، مردم به هم هدیه داده و لباس‌های نو می‌پوشند. پونگال هر ساله از ۱۴ تا ۱۷ ژانویه جشن گرفته می‌شود. در طی این مدت خیابان‌ها مملو از غرفه‌های رنگارنگ می‌شوند. شما می‌توانید به تماشای رقص‌های فرهنگی و شرکت در مسابقات آشپزی پونگال پرداخته و یا از معبد سری سنگا وینایاگام دیدن کنید.

جشنواره تابستانی تامیل را نباید از قلم انداخت. «تقویم تامیل» گاهشمار رسمی مردم در شبه قاره هند است. در طول ماه تایلندی که یکی از ماه‌های این تقویم محسوب می‌شود، ستاره پوسام در بالاترین نقطه‌ی آسمان قرار می‌گیرد و زمان جشن گرفتن فرا می‌رسد. فداییان از معبد سری سرینیواسا پرومال تا معبد سری تندایوتاپانی پیاده راه می‌روند. این جشن به مدت دو روز ادامه می‌یابد.

 

شرکت در تورهای سنگاپور در پاییز با هزینه کم

اگر تورهای سنگاپور را برای پاییز رزرو کنید، هوای معتدل در انتظار شما است. بین ماه‌های اکتبر و نوامبر هوا خنک شده و دما بین ۲۵ تا ۳۲ درجه سانتی گراد متغیر می‌باشد. پاییز سنگاپور به بارش‌های پراکنده، کوتاه و تند معروف است. این فصل برای موزه گردی یا حضور در مراکز خرید عالی است. اغلب هتل‌ها، پرواز‌ها و خدمات در طی فصل پاییز کم هزینه بوده و حجم مسافران در مقایسه با زمستان بسیار کمتر است.

جشنواره‌های پاییزی برای شرکت در تور سنگاپور

فستیوال فانوس (جشنواره میانه پاییز) در سنگاپور جشنی دیدنی برای برداشت محصول و عروج الهه ماه یعنی «چانگ ای» به آسمان است. با شرکت در تورهای سنگاپور می‌توانید از جشنواره غذای آن لذت ببرید. این فستیوال بخش بزرگی از فرهنگ سنگاپور محسوب می‌شود. غذاهای متنوعی از جمله رشته فرنگی، سوپ، کوفته، باک کوت ته، وانتون می، تخم مرغ آب پز، خرچنگ و غیره در این مراسم سرو می‌شوند.

شرکت در تور سنگاپور در زمستان و افزایش هزینه‌ها

بهترین زمان برای شرکت در تورهای سنگاپور قبل از شروع کریسمس و سال نو است. این کشور در زمستان دارای روزها و شب های «بسیار خنک» می‌باشد. دما در سنگاپور در زمستان‌ها به طور میانگین به ۲۵ درجه سانتی گراد می‌رسد. بین دسامبر و ژانویه، زمانی که کشور بیشترین رطوبت را تجربه می‌کند، احتمال بارش باران و باد بیشتر است، اما بارش‌ها کوتاه و گذرا هستند. در اواخر ژانویه بارش‌ها بسیار کمتر شده و فوریه خشک‌ترین ماه سال محسوب می‌شود. مارس زمان بسیار مناسبی برای بازدید از سنگاپور است، زیرا فصل ساکورا (شکوفه‌های گیلاس) سر می‌رسد و باغ‌های شهرها غرق در زیبایی می‌شوند. اغلب تورها، هتل‌ها، سوئیت‌ها و خدمات در زمستان گران‌تر از پاییز و تابستان هستند.

af13a979 1b0f 44ba abb0 8ae146d523cd - 4 نکته طلایی در مورد تورهای سنگاپور که هیچ کس به شما نمی‌گویدجشنواره‌های زمستانی برای شرکت در تور سنگاپور

با شرکت در تورهای سنگاپور در فصل زمستان، می‌توانید کریسمس را به شکل دیگری تجربه کنید. باغ‌های مجاور خلیج سنگاپور میزبان افرادی هستند که قصد دارند با بابانوئل عکس بگیرند. به طور خاص می‌توانیم به باغ معروف Supertree Grove اشاره کنیم که در آن می‌توانید علاوه بر گرفتن عکس، سوار چرخ و فلک ویکتوریایی شوید و از خودنمایی صدا و نور لذت ببرید. در میدان خارجی Capitol یک بازارچه برپا شده و یک درخت کریسمس به ارتفاع هشت متر در این مکان قرار داده می‌شود. در پیست‌های سرپوشیده‌ی JCube یا Kallang Ice World می‌توانید روی یخ اسکیت سواری کنید.

در تورهای سنگاپور در فصل زمستان می‌توانید در جشنواره موسیقی ZoukOut حضور پیدا کنید و تجربه نوینی از شادی و رقص داشته باشید. این فستیوال موسیقی رقص که در اوایل دسامبر در ساحل سیلوسو جزیره سنتوسا برگزار می‌شود، به یکی از بزرگترین جشن‌ها در دنیا مشهور شده است. علاقه مندان به ورزش‌های هیجان انگیز برای تجربه هیجان می‌توانند به سراغ AJ Hackett Sentosa Giant Swing و Skybridge بروند. ارتفاع ۴۰ متری این سکوها که معادل یک ساختمان ۱۲ طبقه است به علاقه مندانِ سقوط آزاد اجازه می‌دهد تا با وسایل حفاظتی ویژه از ارتفاع به پایین بپرند. شما می‌توانید در فصل زمستان تله کابین سنگاپور را تجربه کنید. از داخل کابین‌ها می‌توانید شاهد مناظر خیره کننده‌ای از بندر سنگاپور به جزیره سنتوزا و کوه فابر در سراسر خط ساحلی جنوبی باشید.

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند تورهای سنگاپور را برای ماه فوریه رزرو کنند. این کشور به بهترین مکان برای وقت گذرانی زوج‌های جوان در روز ولنتاین معروف است. تجربه‌ی یک سفر دریایی عاشقانه در امتداد رود سنگاپور را نمی‌توان از خاطر هیچ مسافری پاک کرد. سایر فعالیت‌های رایج در فصل زمستان در سنگاپور شامل نمایش فیلم در فضای باز در خلیج مارینا و ارائه خدمات ماساژ در بسیاری از چشمه‌های معدنی هستند.

چگونه می‌توان از حمل ‌و نقل عمومی سنگاپور به بهترین نحو استفاده کرد؟

با یادگیری نحوه استفاده از شبکه حمل و نقل سنگاپور به راحتی می‌توانید هزینه اقامت‌تان را در این کشور کاهش دهید. در مترو یا MRT سنگاپور تابلوها و اطلاعیه‌هایی به چهار زبان رسمی انگلیسی، چینی، مالایی و تامیل در ایستگاه‌ها وجود دارند. Sentosa Express یک خط مونوریل است که از مرکز خرید Vivocity در هاربر فرانت به جزیره ساحلی سنتوزا متصل می‌شود.

در کنار مترو می‌توانید از اتوبوس‌های عمومی یا شاتل shuttle (خصوصی) استفاده کنید. ایستگاه‌های اتوبوس دارای یک شماره شناسایی منحصر بفرد هستند که به شما کمک می‌کند مکان توقف را شناسایی کنید. اغلب ایستگاه‌های اتوبوس اطلاعات مسیر را به شما ارائه می‌کنند. برای شناسایی و برنامه ریزی حرکت مسیر‌های اتوبوس‌های این کشور می‌توانید از گوگل مپ، Citymapper و MyTransport.sg استفاده کنید.

برای استفاده از اتوبوس یا مترو باید کارت حمل و نقل (EZ-Link Card) را خریداری کنید که در تمام ایستگاه‌های MRT در دسترس است. کرایه‌ها بر اساس مسافت محاسبه می‌شوند. هیچ بلیط تک سفره‌ای برای استفاده از مترو وجود ندارد، اما می‌توانید از پول نقد برای پرداخت هزینه اتوبوس استفاده کنید.

70f74e99 2adf 46b7 96c7 3b9e3d4dd224 - 4 نکته طلایی در مورد تورهای سنگاپور که هیچ کس به شما نمی‌گویدجاذبه‌های کمتر شناخته شده سنگاپور که نباید دیدنشان از دست داد.

  • پارک یا باغ Yunnan: در غرب سنگاپور قرار گرفته است. این پارک با الهام از باغ‌های سنتی چینی ساخته شده است.
  • غذاخوری عمو Boh Geh: این غذا خوری بخشی از کمپ سلتار است که از سال ۱۹۶۹ تاکنون پابرجاست. هنوز هم مانند اواخر دهه ۶۰، میزها، چهارپایه‌ها و نیمکت‌هایی زیر یک سایبان برزنتی برای نشستن و غذا خوردن گردشگران وجود دارند. فقط سه غرفه غذا در اینجا وجود دارد. آنها شامل یک مغازه cai png، یک غرفه غذای حلال برای مسلمانان و یک غرفه نوشیدنی هستند. خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در اینجا بسیار ارزان می‌باشند.
  • پارک Pearl’s Hill: این پارک در اطراف یک مخزن در بالای تپه مروارید ساخته شده است. شما می‌توانید با حضور در این پارک در محیط جنگلی استراحت کرده و روی زمین حوضچه‌ها پیاده روی نمایید.
  • محله سفال‌های کوانگ: این محله روستایی توسط گروهی از هنرمندان سفالگر سنگاپوری ساخته شده است.
  • موزه مادام توسو: اینجا در گذشته محل حضور سینماگران در سنگاپور بود. از سال ۱۹۳۰ تا ۱۹۸۲ فیلم‌های ساخته شده در مالزی، اندونزی و حتی مصر با قیمتی کمتر از ۱ دلار در این سالن نمایش داده می‌شدند. امروزه این ساختمان جزئی از میدان گراندلینک شده است.

50a5a8cb fdae 42de 9b3d 91dba849f632 - 4 نکته طلایی در مورد تورهای سنگاپور که هیچ کس به شما نمی‌گویدغذاهای محلی سنگاپور را کجا می‌توان امتحان کرد؟

بهترین رستوران‌های محلی سنگاپور

  • رستوران Ya Hua Bak Kut Teh
  • رستوران Swee Choon Tim Sum
  • رستوران Smith Street
  • رستوران غذاهای دریایی Long Beach

غذاهای معروف سنگاپور

  • کوی چاپ
  • مرغ‌ های‌نانی با برنج
  • خرچنگ فلفلی
  • چوی کوئه
  • لاکسا
  • هوکین میگو
  • ماهی با سس کاری
  • ساتی

بازارهای شبانه

  • بازار محله چینی‌ها
  • بازار خیابان بوگیس
  • بازی هند کوچک
  • بازار Telok Ayer
  • بازار و مرکز غذاخوری ۴۰۹ AMK

جمع بندی و پیشنهاد بوکینگ برای شما

سنگاپور یکی از بهترین کشورهای دنیا برای گذراندن اوقات فراغت، خصوصا در فصل زمستان است. سنگاپور به دلیل غذاهای متنوع، آب و هوای مناسب زمستانی، محله‌ها و باغ‌های بکر و دست نخورده، رستوران‌های محلی و قدیمی، محله‌ی چینی‌ها و هندی‌ها، آداب و رسوم و جشن‌های منحصر بفردش شناخته می‌شود. بهتر است دست کم یک بار تجربه سفر به این کشور هزار رنگ را داشته باشید. برای خرید تور آنلاین سنگاپور می‌توانید به پلتفرم Booking.ir مراجعه کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *