فشار آب

۲ روش رفع مشکل کاهش و افت فشار آب در آپارتمان ۶ و۷ طبقه

پایگاه خبری دنیای برند، بهترین روش برطرف کردن افت فشار آب در ساختمان با تعداد طبقات و واحد های زیاد شش و هفت طبقه

یکی از مشکلاتی که خیلی از ساکنان طبقه ششم و هفتم آپارتمان ها دارند، جریان نامنظم و دبی یا آبدهی متغیر آب در طبقات ششم و هفتم ساختمان است.

نکات انتخاب پمپ آب و کلید اتوماتیک مناسب برای ساختمان ۶ طبقه به بالا

بیشتر افراد تاسیساتی به این مشکل واقف هستند که انتخاب پمپ برای طبقات ششم و هفتم نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد.

ولی بیشتر فروشندگان پمپ آب ساختمانی بدون اینکه به ملزومات مهم برای راه اندازی پمپ آب توجه کنند، پمپ هایی را پیشنهاد می دهند. به عنوان نمونه بدون توجه به مشخصات فنی دقیق، پمپ آب ۲ اسب با یک یا دو پروانه را با منبع و درجه پیشنهاد می دهند.

اما نکته مهم اینجاست که خیلی از ساکنان طبقات بالا مثل طبقه ششم و هفتم علاوه بر نداشتن یک جریان آب یکنواخت، تنظیم کلید اتوماتیک پمپ را نمی توانند انجام دهند.

حتی در صورتیکه کلید اتومات اصلی پمپ مانند کلید اس کیو آر دی SQRD اصلی را نیز توسط یک نصاب ماهر نصب کنید،همچنان تنظیم فشار بر روی این کلید و تنظیم زمان استارت و استاپ پمپ کار سختی است.بعضی از فروشندگان اشتباهاً ست کنترل را برای طبقات بالا پیشنهاد می دهند که این کار کاملاً اشتباه و تقریباً بی فایده است.

کلید اتومات square D و کلید اتوماتک المنت ساخت کجاست؟

کلید اتوماتیک پمپ اس کیو آر دی square D ساخت کشور ترکیه بوده و برای استفاده در طبقات بالا بسیار مناسب است. کلید اتوماتیک المنت نیز ساخت ترکیه است و توانایی استفاده با انواع پمپ ها در ایران را دارد.

برای طبقات پایین به جای استفاده کلید اتوماتیک از ست کترل استفاده می شود.

2 ways to solve the problem of water pressure drop in 6 and 7 floor apartments 01 - 2 روش رفع مشکل کاهش و افت فشار آب در آپارتمان 6 و7 طبقهنکات مهم در نصب کلید اتوماتیک المنت

برای نصب کلید اتوماتیک المنت سوالات زیر ایجاد می شود:

  • آیا برای نصب کلید اتوماتیک المنتبه تجهیزات متفرقه ای نیاز هست؟
  • آیا میتوان کلید قبلی را با این کلید اتومات عوض کرد؟

بله به آسانی میتوان کلید اتومات المنت را به جای کلید اتومات های رایج در بازار جایگزین کرد.

ولی باید توجه داشت که قیمت کلید اتومات المنت به نسبت نمونه های مشابه رایج در بازار بیشتر است ولی کیفیت فوق العاده ای دارد.

مزایای کلید اتومات المنت

یکی از مزیت های مهم استفاده از کلید اتومات المنت  آسانی تنظیم فشار در این کلید است که با دو لبه روبرو انجام می شود.

یکی از این دو لبه تعیین کننده مقدار و میزان فشار نهایی است که پمپ باید ایجاد کند، دومی مشخص کننده این است که برای چه مقدار تغییر یا کاهش فشار پمپ دوباره باید استارت و شروع شود.

با توجه به این خصوصیت مهم می توان همواره در طبقه ششم و هفتم ساختمان یا آپارتمان با استفاده و خرید پمپ آب یک اسب یا دو اسب و یک کلید اتومات المنت Element Pressure Switch در فروشگاه تجهیزات صنعتی اینترنتی فشاری یکنواختی را داشته باشیم.

باید به این نکته توجه داشته باشید که تنظیم محدوده فشار کم موجب خواهد شد که تعداد استاپ و استارت پمپ بالا رود و هزینه هایی مانند برق و استهلاک پمپ آب نیز بالا رود. اما باعث می شود که فشار آب یکدست در طبقه ششم با استفاده از کلید اتومات المنت برای ساکنان ساختمان های مرتفع ایجاد شود.2 ways to solve the problem of water pressure drop in 6 and 7 floor apartments 02 - 2 روش رفع مشکل کاهش و افت فشار آب در آپارتمان 6 و7 طبقه

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *