برندسازی رودسر

ضرورت برند سازی و معرفی محصولات کشاورزی در رودسر

پایگاه خبری دنیای برند، فرماندار رودسر با اشاره به ظرفیت های کشاورزی در این شهرستان، بر ضرورت برند سازی و معرفی محصولات کشاورزی تولیدی در این شهرستان تأکید کرد.

محمد مهدی مظفری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی تولیدات، صنایع و محصولات کشاورزی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: تلاش می‌کنیم برند سازی محصولات کشاورزی تولیدی در شهرستان رودسر در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه بسترهای لازم برای صادرات محصولات کشاورزی رودسر باید فراهم شود، گفت: رودسر در پرورش و تولید گل گاوزبان، چای، فندق، مرکبات مقام نخست و دوم کشوری دارد و باید از این ظرفیت‌ها به نحوه شایسته ای استفاده شود.

مظفری بر ضرورت معرفی و برند سازی محصولات مذکور تأکید و اضافه کرد: بسته بندی مناسب و ارتقای کیفیتی از عوامل ترغیب مردم برای خرید و استفاده از این محصولات است.

وی با اشاره به نقش مهم صنایع تبدیلی در برند سازی محصولات کشاورزی تولیدی در رودسر، گفت: باید داشته‌های خود را ارتقا دهیم و به صورت جدی تر به این محصولات پرداخت.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

ارتزاق ۱۲۰ هزار رودسر از محل کشت و پرورش محصولات کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی رودسر نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت ۱۲۰ هزار نفر در تولید محصولات کشاورزی، اظهار کرد: شهرستان رودسر به لحاظ داشتن زمین‌های مرغوب و تنوع محصولات ظرفیت‌های بسیاری دارد.

عبدالله غلامپور با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی رودسر برنج کشت می‌شود، افزود: ۱۵ هزار بهره بردار در این بخش مشغول هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان رودسر پنج هزار و ۴۰۰ هکتار باغ مرکبات دارد و گفت: رودسر با هشت هزار و ۷۰۰ بهره بردار مقام نخست استانی را دارد.

مدیر جهاد کشاورزی رودسر با بیان اینکه این شهرستان در تولید کیوی نیز مقام دوم را دارد، اضافه کرد: ۴۹ درصد کیوی کشوری در گیلان تولید می‌شود و به ۲۳ کشور محصولات کیوی صادر می‌کند.

وی به پرورش و کشت گیاهان دارویی شهرستان رودسر نیز اشاره کرد و گفت: ۴۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت گیاهان دارویی است که هفت هزار کیلو گرم انواع گیاهان دارویی از رودسر به کشورهای چین ویتنام صادر و چهار هزار و ۵۰۰ نفر بهره بردار نیز در این بخش مشغول هستند.

غلامپور با بیان اینکه این شهرستان در تولید فندق نیز جایگاه خاصی در استان و کشور دارد، گفت: ۱۲ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی زیر کشت فندق است و هشت هزار و ۵۰۰ بهره بردار دارد که برترین تولید کننده فندق کشور است.

منبع: مهر

 

 

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *