برند مپنا

امضای قرارداد ساخت محور لوکوموتیو بین برند مپنا و مجتمع اسفراین

پایگاه خبری دنیای برند، در روز پایانی هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ، مدیران عامل شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو برند مپنا و مجتمع صنعتی اسفراین قرارداد اجرایی شدن ساخت ۲۲۴ محور لوکوموتیو را امضا کردند.

بر اساس این قرارداد که محمد اسلامی اصفهانی و علی ملک آن را در محل غرفه ایدرو امضا کردند ، شرکت مجتمع صنعتی اسفراین ۱۶۰ محور لوکوموتیو MAp 24 و همچنین ۶۴ محور لوکوموتیو MAP 30 را به سفارش شرکت لوکوموتیو برند مپنا تولید خواهد کرد.

داخلی سازی انواع محور لوکوموتیو و واگن مسافری و باری که از سوی ایدرو و مجتمع صنعتی اسفراین صورت پذیرفته ، تاکنون موجب صرفه جویی ارزی ۲ میلیون یورویی در کشور شده است .

این قرارداد در پی تایید فنی محورها و همچنین تحویل نمونه های آزمایشی اجرایی شده است .پیشتر ، این محورها به صورت سی کی دی از شرکت های اروپایی تهیه و تامین می شد.

مجتمع صنعتی اسفراین ، تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از بزرگترین تولید کنندگان قطعات فولادی و آلیاژی در کشور است.

همچنین ببینید

Increasing the price of online taxis after removing the Im in a hurry option is a violation 310x165 - سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اقدامات سازمان تعزیرات در حوزه مبارزه با گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی پس از حذف گزینه عجله دارم، گفت: پس از مقاومت‌ها در نهایت این شرکت‌ها تمکین و این گزینه را حذف کردند، اگر افزایش قیمتی در این حوزه باشد گران‌فروشی است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x