تایمر آبیاری اتوماتیک

تایمر آبیاری اتوماتیک چیست و بهترین های آن کدام ها هستند؟

پایگاه خبری دنیای برند، تایمر آبیاری ابزاری است مدرن که به ما کمک می کند تا زندگی بهتری داشته باشیم. اصولاً اختراعات تکنولوژیک و انقلابهای صنعتی هدفی به جز این را دنبال نمی کنند. به دنبال هر نیازی که در پس آن اختراع و اکتشافی صورت می گیرد، یک راحتی و آسایش جدید به روال زندگی ما اضافه می شود. در این مطلب قصد داریم به تقسیم بندی کلی انواع تایمرهای آبیاری، قیمت تایمر آبیاری،  خرید تایمر آبیاری و همچنین بررسی و معرفی برندهای معتبر و مطرح در تولید این دستگاه ها اشاره کنیم.

منطق حکم می کند در کشورهایی که با مشکل جدی آب روبه رو هستند این نوع نوآوریهای صورت بگیرد. یکی از این کشورها که روز به روز به بحران نزدیکتر می شود کشور ما ایران است. همین امر ضرورت استفاده از این ابزارها را به عنوان یکی از راه کارهای پیش رو در برون رفت  از این معضل و یا حداقل کاهش اثرات آن نشان می دهد.

در سال ۲۰۲۱ میلادی چند برند مطرح را می توان برگزید که پس از سال ها تحقیق و تولید توانسته اند جایگاه مستحکمی را در بین سایر تولیدکنندگان این صنعت برای خود دست و پا کنند. عملکرد این برندها در زمینه عرضه و تولید بهترین تایمر آبیاری چشمگیر بوده است. کارایی بالا، کیفیت عالی و قیمت ارزان ۳ عامل اصلی موفقیت این برندها به شمار می روند. برندهای معروفی مثل:

اوربیت (Orbit)، رین (Rain)، گاردنا (Gardena)، رین دریپ (Raindrip)، ملنور (Melnor)، کلابر (Claber)، هانتر (Hunter)، دیگ (Dig)، آکوا کرفت (Aquacraft)و بهکو (Behco).

 

شرکت اوربیت

اوربیت یک کارخانه امریکایی است که از نام های آشنا و معتبر در جهان است که به کیفیت در تولیدات و تنوع در محصولات مشهور است. تأسیس این کمپانی به سال ۱۹۷۱ میلادی باز می گردد. اوربیت در ۴۰ کشور جهان و هر ۵۰ ایالت امریکا دارای نماینده فعال است. سبد محصولات این کارخانه بسیار گسترده است و شامل تمامی لوازم و ادوات آبیاری، از این دستگاه ها و کنترلرها گرفته تا لوله آبرسانی و تجهیزات زیرزمینی و…، می باشد.

شرکت رین

کمپانی رِین ایتالیایی است و از سال ۱۹۶۸ در زمینه تولیدات لوازم آبیاری فعالیت می کند. از مهمترین محصولات آن می توان به انواع کنترلرها ، بست و اتصالات، لوله ، آبپاش، فیلتر ، شیر برقی و تنوع گسترده ای از سایر ملزومات آبرسانی اشاره کرد. از نظر قیمت و کیفیت در مقایسه با سایر رقبا در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد. مدت زمان زیادی از حضور محصولات این کمپانی در کشورمان نمی گذرد، ولی به خصوص در زمینه تایمرهای آبیاری جایگاه ویژه ای را برای خود در میان مصرف کنندگان و شرکتهای مجری اتوماسیون آبیاری ایجاد کرده است. تایمرهای آبیاری این برند را می توانید در فروشگاه اینترنتی زهکش مشاهده نمایید.

4 1 1024x673 - تایمر آبیاری اتوماتیک چیست و بهترین های آن کدام ها هستند؟

شرکت گاردنا

کمپانی گاردنا آلمانی است و تولید بهترین تایمر آبیاری یکی از خصوصیات آن است. ماشین چمن زن خودران، اتصالات ، لوازم باغبانی و لوله و شلنگ از دیگر محصولات این کارخانه می باشد. قیمت تولیدات آن کمی بیشتر از سایر موارد مشابه ولی از نظر کیفی بسیار مطلوب هستند.

شرکت رین دریپ

رین دریپ هم در ایالات متحده امریکا واقع شده است و از سال ۱۹۷۲ به تولید محصولات در زمینه آبیاری و به خصوص نوع قطره ای آن به فعالیت می پردازد. محصولات این کمپانی شامل پکیج کامل لوازم آبیاری قطره ای، تایمر، لوله ، قطره چکان و انواع تبدیل و بست و اتصالات است.

شرکت ملنور

مِلنور بسیار قدیمی است و از سال ۱۹۴۶ سابقه فعالیت دارد. این کمپانی در ابتدا در تولید آبپاش فعال بود و به مرور زمان در زمینه آبیاری اتوماتیک هم وارد عمل شد. عمده تولیدات این کمپانی انواع آبپاش فضای سبز، نازل یا سر آبپاش، اتصالات ، شیر آب و واشرها و لوازم یدکی مربوط به شیرآلات است. این کارخانه بیش از ۱۵ مدل بهترین تایمر آبیاری را تولید می کند که سه مورد آن در همین سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار معرفی شده است.

شرکت کلیبر

کلِیبر (که در ایران با تلفظ کلابر شناخته می شود) یکی دیگر از کارخانه های قدیمی، معروف و معتبر ایتالیایی است. تأسیس این کمپانی به سال ۱۹۶۹ بر می گردد. سبد تولیدات آن بسیار گسترده است و طیف وسیعی از ادوات آب و آبرسانی را در بر می گیرد. از عمده تولیدات آن می توان به انواع رابط ، نازل، آبپاش، لوله و شلنگ، محصولات پلی اتیلین، شلنگ جمع کن، تایمر، شیر برقی و … اشاره کرد.

شرکت هانتر

هانتِر چه در میان مصرف کنندگان و چه فروشندگان و مجریان طرح های آبیاری اتوماتیک از وجهه ای خوب و خوشنامی در کشور ما برخوردار است. هانتر از اولین برندهایی بود که بعد از انقلاب سال ۱۳۵۷ با آن وارد حوزه اتوماسیون شدیم. این غول صنعت آبیاری از سال ۱۹۸۱ میلادی فعالیت خود را در ایالات متحده امریکا آغاز کرده است و در چهارگوشه دنیا نمایندگی ایجاد کرده است. مرکز اصلی آن در امریکا و نماینده های اصلی این کمپانی عظیم به مناطقی شامل چین، استرالیا، خاورمیانه، مکزیک و اروپا تقسیم شده اند.

شرکت دیگ

دیگ هم یک شرکت امریکایی و مطرح در زمینه تولید پکیج های قطره ای، کنترلر، تایمر، کنترلر خورشیدی، فیلتر ، بست و اتصالات، قطره چکان، فوگر یا مه پاش و لوله و ده ها مورد دیگر است که حتی فقط نام بردن از آنها بسیار زمان بر است و لیست مفصلی را شامل می شود. این کارخانه عظیم تولیدات لوازم آبیاری از سال ۱۹۸۱ و همزمان با شرکت هانتر تأسیس شده است.

شرکت آکوا کرفت

آکوا کرَفت یک کمپانی تایوانی است و در سال ۱۹۷۸ شروع به فعالیت کرده است. در زمینه تولید ادوات آبرسانی و لوازم باغبانی مورد استفاده در باغچه ها بسیار مبتکرانه و همگام با تکنولوژی های روز دنیا گام بر می دارد. این کارخانه در ابتدا یک مجموعه کوچک تولید کننده لوازم آبرسانی بود که به سرعت تبدیل به یکی از مهمترین و شناخته شده ترین کارخانجات تولید کننده مجموعه کاملی از ادوات و تجهیزات صنعت آب شد. عنوان تولید کننده بهترین تایمر آبیاری برای این مجموعه مبالغه آمیز است.

شرکت بهکو

بِهکو هم یک برند تایوانی است و از نظر قدمت قابل مقایسه با سایر کمپانی های لیست ما نیست. زمان تأسیس این کارخانه به حدود ۱۰ سال پیش باز می گردد. با وجود سابقه کم، در زمینه تولید کلیه لوازم آبیاری و باغبانی، توانسته است اسم و رسمی برای خود دست و پا کند. به خصوص در کشور ما، ایران، این برند توانسته است بسیار معروف شود که البته قیمت پایین تر محصولات آن در مقایسه با سایر رقبا مزید بر علت شده است. در زمینه تولید بهترین تایمر آبیاری این کمپانی حرفی برای گفتن ندارد.

4 2 1024x490 - تایمر آبیاری اتوماتیک چیست و بهترین های آن کدام ها هستند؟

برای آشنایی بیشتر با انواع تایمر آبیاری و نحوه استفاده از آن می توانید سری به وبسایت فروشگاه زهکش بزنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

۲ نظر

  1. blank

    من از سایت زهکش مشاوره گرفتم و خرید هم کردم توصیه مییکنم اگه به گل و گلدون علاقه دارین حتما از این سایت تایمرهاشو ببینن

  2. blank

    ممنونم از دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *