مراکز خرید ارمنستان

برندهای معروف دنیا در ارمنستان، لیست بهترین مراکز خرید ارمنستان

پایگاه خبری دنیای برند، شاید در زمان های گذشته که ارتباط بین مردم دنیا آن قدر زیاد نبود برندها نیز اهمیت زیادی نداشتند و تلاش برای شناساندن یک برند کاری عبث و بیهوده به نظر می رسید، اما امروز وضعیت تغییر کرده است. در حال حاضر ما در عصری زندگی می کنیم که پوشیدن لباس های برند برای برخی اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل است که برندهای زیادی در زمینه های مختلف متولد شده اند.

کشوری مانند ارمنستان یکی از جمله کشورهایی است که از برندهای مختلفی میزبانی می کند. در صورتی که در سفر به این کشور قصد خرید از برندهای موجود در این کشور را داشتید تا انتها با ما همراه باشید تا با برندهای فعال در این کشور بیشتر آشنا شوید.

3 0 1 - برندهای معروف دنیا در ارمنستان، لیست بهترین مراکز خرید ارمنستان

معروف ترین برندهای دنیا در ارمنستان

کسانی که به ارمنستان سفر می کنند ممکن است دوست داشته باشند بدانند چه برندهایی در این کشور نمایندگی دارند. یکی از برندهای معروف، برند برشکا است. این برند در تولید لباس هایش از پنبه هایی استفاده می کند که  به هنگام مراحل کاشت آن از هیچ گونه آفت کشی استفاده نشده است.

برند دیگری که قصد داریم آن را معرفی کنیم برند لیوایز است. این برند نیز در زمینه تولید شلوارهای جین فعالیت کرده و در واقع اولین تولید کننده پارچه های جین است. برند آمریکایی گپ که آن نیز حوزه فعالیتش پوشاک است در این کشور نمایندگی دارد و اگر دوست داشته باشید می توانید محصولات آن را خریداری کنید.

مینیسو، تولید کننده لوازم الکترونیکی، لوازم التحریر و غیره از دیگر برندهای مطرح در کشور ارمنستان است. این برند محصولات خود را با کمترین قیمت در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

برند مانگو به تولید لباس و پوشاک برای آقایان و بانوان مشهور بوده و شما با سفر به کشور ارمنستان می توانید یکی از محصولات این برند را خریداری کنید.

ال سی وایکیکی برند معروف ترکیه است و در سال ۲۰۱۳ توانست عنوان تحسین برانگیزترین برند تولید کننده پوشاک را از آن خود کند. کسانی که قصد دارند کفش، کیف و یا اکسسوری هایی با کیفیت خریداری کنند می توانند در ارمنستان به دنبال برند آلدو بگردند.

برند اف اند اف (F&F) نیز در ارمنستان بسیار معروف بوده در زمینه تولید پوشاک زنانه و مردانه فعالیت می کند. برند اسپانیایی زارا یکی دیگر از محبوب ترین برندهای فعال در حوزه پوشاک است و در ارمنستان نیز یک شعبه دارد.

آدیداس نیز از دیگر برندهایی است که در حوزه تولید پوشاک و لوازم ورزشی فعالیت کرده و شما در بازدید از این کشور می توانید تولیدات این برند را خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید ارمنستان

اگر قصد دارید با سفر به این کشور از ۷ شاهکار دیدنی ارمنستان بازدید کنید، زمانی را هم برای بازدید از فروشگاه های این کشور در نظر بگیرید. ما در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

یکی از فروشگاه های کشور ارمنستان فروشگاه مورگان است. این فروشگاه در زمینه تولید پوشاک فعالیت داشته و در حال حاضر نیز بیش از ۶۰۰ شعبه در سراسر جهان دارد.

فروشگاه گنجینه های نینا یکی دیگر از محبوب ترین فروشگاه های کشور ارمنستان بوده و شما می توانید انواع صنایع دستی را در آن مشاهده و خریداری کنید.

در صورتی که بخواهید کالاهایی برند خریداری کنید می توانید به مرکز خرید تاشیر ایروان مراجعه کنید. علاوه بر این، بازار طلافروشان نیز در طبقه هم کف این مجتمع قرار دارد و بانوانی که از خرید طلا لذت می برند از رفتن به این مرکز استقبال می کنند.

چنانچه به دنبال خرید صنایع دستی زیبا و منحصر به فرد هستید سری هم به گالری هنری دالان بزنید. در این گالری انواع عروسک، ظروف، وسیله های چوبی و … در معرض فروش قرار داده شده است.

3 1 - برندهای معروف دنیا در ارمنستان، لیست بهترین مراکز خرید ارمنستان

 

از دیگر مراکز خرید ارمنستان، مرکز خرید مترونوم است. این مرکز خرید در خیابان ایساهاکیان واقع شده و علاوه بر خرید، امکانات خوبی برای تفریح در آن فراهم شده است.

3 2 1024x768 - برندهای معروف دنیا در ارمنستان، لیست بهترین مراکز خرید ارمنستان

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x