فرش

ویژگی های فرش خوب چیست؟

پایگاه خبری دنیای برند، در انتخاب فرش ماشینی درجه یک به نکات زیر توجه کنید:

  • بهترین فرش‌ ها نرم و لطیف هستند
  • دارای طرح های زیبا و با کیفیت می باشند
  • ریز بافی جزو ویژگی این فرش‌ ها هست.
  • پرزدهی ندارند و حساسیت را به وجود نمی آورند
  • در برابر پا خوردگی و حرارت مقاوم اند.
  • ثبات رنگ دارند.
  • شناسنامه و گارانتی وعلامت استاندارد بر روی بهترین فرش‌ماشینی درج شده است
    فرش امیران با دارا بودن همه این ویژگی ها در تولیدات خود توانسته رضایت مشتریان را همواره جلب کرده و جای خود را در بازارهای فرش ماشینی حفظ کند.

1 0 - ویژگی های فرش خوب چیست؟

توجه به کاربری فرش

می توانید بهترین فرش را بر اساس محل استفاده انتخاب کنید. مثلاً فرش های ۱۲۰۰ شانه  گلبرجسته مخصوص اتاق های پذیرایی اند و در اتاق خواب ها انتخاب معقولانه ای نیستند. تناسب اندازه فرش با محیط مورد استفاده بسیار مهم است مثلا فرش گرد یک متری در اتاق نشیمن بزرگ انتخاب درستی نیست.
در سایت امیران با کمک از مشاوران انلاین می توانید به راحتی فرش دلخوان خود را متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید

هماهنگی فرش با دکوراسیون منازل

یکی از مسائلی که مشاوران فرش امیران در اختیار شما قرار میدهند نحوه هماهنگی رنگ فرش و طرح آن با دکوراسیون منزل شما است که بسیار مهم و ضروری است. مثلاً سعی کنید برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک از فرشهای مدرن همچون چرم دوزی شده مثل چهل تکه یا وینتیج استفاده نمایید. این فرش های مدرن جلوه به‌خصوصی را به خانه شما می دهند.
فرش های اصیل با نقشه های کلاسیک  که دارای ترنج و لچک هستند هم فضای بی نظیر و فاخر را منازل شما هدیه میدهند.

بهترین نوع نخ در فرش ماشینی

یکی از مهم ترین و اولی ترین ویژگی های فرش درجه یک جنس نخ فرش است. در پاسخ به این که بهترین نخ فرش ماشینی چیست، بی پروا باید بگوییم که نخ اکریلیک هیت ست شده. البته نه نخی که اسم آن اکریلیک باشد بلکه نخی که در آزمایشگاه اکریلیک بودن آن اثبات شود. البته نخ ابریشم نیز وجود دارد که بالاتر از نخ اکریلیک است ولی نخ ابریشم به علت قیمت بسیار بالای آن فراگیر نیست. در واقع، رایج ترین نخ خوب فرش ماشینی اکریلیک است.
فرش امیران با بکار گیری از بهترین متریال های موجود در بازهای جهانی همیشه سعی در تولید با کیفیت ترین محصولات فرش را داشته و همواره با جلب رضایت مشتریان جایگاهی ویژه داشته است.

1 1 - ویژگی های فرش خوب چیست؟

بررسی  و تحلیل ابعاد گونا گون فرش

ابعاد فرش استاندارد فرش از دیگر ویژگی های یک فرش با کیفیت است که گاهن بنا به نیاز شما متغیر است. به لحاظ اندازه فرشی برای شما درجه یک محسوب می شود که کاملاً با فضای دکوراسیون  شما همخوانی داشته باشد. طبیعتاً در برخی موارد

فضای شما به گونه ای است که فرش مورد نظرتان با فضا هم خوانی ندارد ،در این شرایط گروه حرفه ای طراحان فرش امیران با طراحی سایز های سفارشی نیاز شما را برطرف میکنن.
غالبا فرش های ۱۲ متری کارایی و خرید بیشتری نسبت به سایر سایز های فرش دارند در حالی که برای مکانی مثل راهرو یا پاگردها داستان کاملاً متفاوت است، و باید از فرش های با ابعاد متفاوت استفاده کنید.

علت فروش بالای فرش های ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته امیران این است که با استفاده از دو نوع نخ اکریلیک و هایبالک با ویژگی های متفاوت در کنار یکدیگر بافته می شوند. نخ هایبالک بسیار حجیم و از جنس الیاف اکریلیک می باشد که در اثر حرارت مشخص حالت جمع شوندگی بسیار زیادی پیدا میکند که از این ویژگی نخ هایبالک برای بافت فرش های زیبا و خوش نقش گل برجسته استفاده میشود.
برای خرید فرش امیران به صورت انلاین کافیست ابتدا فرش مورد نظر خود را از سایت امیران به ادرس amirancarpet.com انتخاب کرد و از راه های ارتباط با امور مشتریان سفارش خود را ثبت نمایید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x