خودرو

۲ گزینه عالی برای خرید خودرو دست دوم

پایگاه خبری دنیای برند، این روزها با افزایش نرخ ارز شاهد بالا رفتن قیمت‌ها در تمامی ارکان اقتصادی کشور هستیم. یکی از این بازارها که با بالا رفتن دلار شیب صعودی به خود گرفت، بازار خودرو بود. پس‌ازآنکه شرکت‌های خارجی بازار ایران را ترک کردند. دیگر  این خودروها به‌صورت صفر در بازار موجود نیستند. اما با توجه به کیفیت بالای آن‌ها همچنان بازار کارکرده‌ی خوبی دارند. و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای خودروهای چینی و یا داخلی از این نوع خودرو استفاده کنند. شما هم اگر مایل به خرید یک نمونه از این‌ها هستید باید اطلاعات کافی از امکانات، تجهیزات و بنیاد ماشین داشته باشید تا بتوانید متناسب با بودجه‌ی خود بهترین خرید خودرو دست دوم را رقم بزنید. منبع این متن، مقاله خرید خودرو دست دوم نامه نیوز در https://namehnews.com/fa/news/601402/خرید-خودرو-دست-دوم-شاسی-بلند است.

تویوتا راوفور

02 1024x576 - 2 گزینه عالی برای خرید خودرو دست دوم

این شاسی بلند کوچک نخستین بار توسط شرکت تویوتا با همکاری کرولا در سال ۱۹۹۴ تولید شد. این خودرو در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد. پس از آن وارد بازارهای جهانی گشت و دو سال بعد پا به جاده‌های ایران نهاد.

نمونه‌ی کارکرده‌ی این خودرو مانند نمونه‌ی صفر باکیفیت است. از مزایای آن می‌توان به دوام بالای قطعات خودرو، استهلاک پایین، طراحی زیبای اتاقک و شتاب بالا اشاره کرد.

اما این خودرو معایبی نیز دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. قسمت عقب کابین تویوتا راوفور فضای محدودی دارد. و در کل این خودرو از لحاظ امکانات رفاهی از رقبای کره‌ای خود کمی عقب‌تر است. از لحاظ فنی مجهز به یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندری است که توان تولید ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر را دارد. این کراس اوور کره‌ای شتاب صفر تا صدی ۹.۷۷ ثانیه را از خود به ثبت رسانده است.

کیا اسپورتیج

03 - 2 گزینه عالی برای خرید خودرو دست دوم

  این کراس اوور کره‌ای از سال ۱۹۹۳ توسط شرکت کیاموتورز تولید شد. و تاکنون چهار نسل از این خودرو به جاده‌ها راه یافته است. نسل چهارم اسپورتیج در سال ۲۰۱۵ و در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد. و درست از یک سال بعد، وارد بازارهای جهانی گشت. عرضه‌ی این خودرو را در کشور اطلس خودرو به عهده گرفت.

در بررسی مشخصات فنی این شاسی بلند می‌توان پیشرانه‌ی جذاب ۴ سیلندر که توانایی تولید ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۳۷ نیوتن متری دارد را نام برد. علاوه بر آن توانسته حداکثر سرعت ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. علاوه بر آن دارای استاندارد آلایندگی یورو۶ می‌باشد. از دیگر نکات مثبت کیا اسپورتیج کیفیت ساخت و طراحی ظاهری مناسب آن است. همچنین از لحاظ ایمنی شامل ۶ عدد کیسه هوا، سیستم کمک پارکی، سیستم چهارچرخ متحرک، ترمز دستی الکترونیکی، سیستم تشخیص نقطه‌ی کورو … می‌باشد. از معایب این خودرو می‌توان به مصرف سوخت بالا اشاره کرد.

در صورتی که تمایل به خرید خودرو دست دوم دارید، می‌توانید برای یک خرید مطمئن و بدون ریسک به وب‌سایت همراه مکانیک مراجعه کرده و پس از ثبت مبلغ موردنظرتان، منتظر تماس کارشناسان همراه مکانیک باشید تا در اسرع وقت با شما تماس  بگیرند. و شما با راهنمایی‌های کارشناسان  و متناسب با مبلغی که کنار گذاشته‌اید، بهترین انتخاب را انجام دهید. کارشناسان ما خودروی موردنظر شما را جستجو خواهند کرد.

در اولین گزینه شما می‌توانید به همراه کارشناس همراه مکانیک برای کارشناسی و بازدید از خودرو مراجعه نمایید. درصورتی‌که خودرو مورد نظر شما مورد پسند واقع شود می‌توانید خودرو را به همراه کارشناس حقوقی این شرکت قولنامه نمایید.

مزایای خرید خودرو دست دوم از همراه مکانیک:

  • کارشناسی فنی و بدنه خودرو
  • عدم اتلاف زمان برای جستجو در وب سایت‌های مختلف و یا نمایشگاه‌های خودرو
  • امکان خرید خرید خودرو دست دوم از بازارهای سراسر کشور
  • عدم نیاز به تماس با فروشندگان مختلف و مراجعه برای بازدیدهای مختلف و متنوع

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *