3265632 600x330 - همکاری برند هندی با ایران برای تولید لوازم خانگی

همکاری برند هندی با ایران برای تولید لوازم خانگی

هیئت سرمایه گذار از کشور هندوستان در سفر به قزوین برای سرمایه گذاری ۵ میلیون دلاری در تولید لوازم خانگی در این استان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از مهر، یک تیم سرمایه گذاری از کشور هند ظهر یکشنبه با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد و در نشستی راههای احداث کارخانه صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

نمایندگان یک شرکت تولید لوازم خانگی در کشور هند در نشست تخصصی با استاندار قزوین راههای سرمایه گذاری در این استان را بررسی کردند.

3265631 - همکاری برند هندی با ایران برای تولید لوازم خانگی

راجو معاون این شرکت تولیدی هندوستان در این نشست اظهارداشت: ایران ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری خارجی دارد و با رفتن برخی شرکت ها آمادگی داریم تا یک برند شاخص هندوستان را در قزوین پایه گذاری کنیم.

وی بیان کرد: تولید لوازم خانگی با تیراژ چند میلیون دستگاه در سال از پیشنهادات ما به مسئولان استان قزوین است که در صورت حمایت لازم و تامین نیازهای ما قادریم این شرکت را راه اندازی کنیم.

راجو تصریح کرد: در فاز نخست برای تولید سه نوع دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال، لباسشویی و تلویزیون ال سی دی و ال ای دی اقدام خواهیم کرد و در فازهای بعدی سایر تولیدات را در خط مونتاژ قرار خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تولیدات این شرکت در حال حاضر در کشورهای آفریقا، ترکیه بازار خوبی دارد و قادریم نسبت به صادرات آن به اوراسیا هم در سالهای آتی اقدام کنیم.

3265633 - همکاری برند هندی با ایران برای تولید لوازم خانگی

سرمایه گذار هندی یادآورشد: ۵ سال پس از تولید زمینه انتقال ۸۵ درصد تکنولوژی به ایران صورت می گیرد تا بتوانید کارخانه مستقلی داشته باشید که قرارداد ما بر اساس قوانین امارات تنظیم خواهد شد تا سرعت کار بالا برود.

۲ تا ۵ میلیون دلار سرمایه گذاری فاز نخست

راجو اظهارداشت: در فاز اول ۲ تا ۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خواهیم کرد و در سالهای آینده این سرمایه گذاری تا ۵۰ میلیون دلار قابل افزایش است.

سرمایه گذار هندی بیان کرد: کشور هند در تولید لوازم خانگی جایگاه خوبی در جهان دارد و بازار ایران را نیز بسیار مستعد و بالا می دانیم و ظرفیت ۱۰ میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی در این منطقه داریم که می تواند اشتغال خوبی را مهیا کند.

وی اظهارداشت: برای حضور در ایران در فاز اول درخواست واگذاری زمین ارزان قیمت، برق رایگان، معافیت مالیاتی چند ساله و حدود ۵ هزار متر زمین برای احداث سوله و خط تولید را داریم.

در این نشست که ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، سعید نبیل رئیس سازمان صمت، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، بهنامی فر مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، علیخانی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری نیز حضور داشتند برای همکاری با هیئت هندی اعلام آمادگی شد.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.