برند ملی گردشگری

رونمایی از “سیمرغ فیروزه‌ای” برند گردشگری ایران

همزمان با روز جهانی گردشگری از برند گردشگری ایران رونمایی شد. سیمرغ فیروزه‌ای با عبارت «ایران باشکوه، یک‌تجربه متفاوت» برند و شعار ایران انتخاب شده است.

پایگاه خبری دنیای برند، مراسم روز جهانی گردشگری با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزاز شد و در این مراسم که میزبان آن هتل بزرگ ارم بود، از تمبر، نشان و برند ملی گردشگری، سند راهبردی توسعه گردشگری، سامانه طرح تطبیق استاندارد تاسیسات گردشگری، سامانه نظارت بر تاسیسات گردشگری، سه کتاب در حوزه گردشگری و پروژه‌های گردشگری ادارات استانی رونمایی شد.

در این‌برنامه، پیام دبیر کل سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) برای حاضران در سالن پخش شد.

در بخشی از پیام زوراب پولولیکاشویلی به این‌رویداد، آمده بود: «برای بسیاری از جوامع روستایی، گردشگری یک خط زندگی معنادار محسوب می‌شود. گردشگری همچنین همکاری را تشویق می‌کند و به جوامع روستایی در حفظ میراث‌طبیعی و فرهنگی‌شان کمک می‌کند. این صنعت برای روستاییان به‌ویژه زنان و جوانان شغل و فرصت‌های کاری در خارج از شهرها را فراهم کرده است، اما قدرت اصلی این صنعت هنوز باید کاملاً درک شود. در روز گردشگری جهانی امسال قرار است توانایی منحصربه‌فرد این صنعت در توسعه روستایی را درک کنیم.»

همچنین در این‌مراسم، حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران گفت: در این‌شرایط سخت، سازمان تامین اجتماعی و وزارت نیرو با نهایت سخت‌گیری با کسانی که فعالیت‌شان متوقف شده و بی‌کار یا تعدیل شده‌اند، برخورد می‌کند. تا زمانی‌که به یک همدلی و هم‌افزایی در کشور نرسیم، این بحران همچنان با ما باقی خواهد بود.

در ادامه از تمبر و برند ملی گردشگری و سیمرغ به عنوان نشان گردشگری جمهوری اسلامی ایران، سند راهبردی توسعه گردشگری، سامانه طرح تطبیق استاندارد تاسیسات گردشگری، سامانه نظارت بر تاسیسات گردشگری و سه کتاب در حوزه گردشگری رونمایی شد.

majestic iran 300x229 - رونمایی از"سیمرغ فیروزه‌ای" برند گردشگری ایران

simorgh 300x200 - رونمایی از"سیمرغ فیروزه‌ای" برند گردشگری ایران

 

همچنین ببینید

Increasing the price of online taxis after removing the Im in a hurry option is a violation 310x165 - سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اقدامات سازمان تعزیرات در حوزه مبارزه با گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی پس از حذف گزینه عجله دارم، گفت: پس از مقاومت‌ها در نهایت این شرکت‌ها تمکین و این گزینه را حذف کردند، اگر افزایش قیمتی در این حوزه باشد گران‌فروشی است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x