برند جانسون اند جانسون

توقف فروش پودر بچه برند جانسون اند جانسون در آمریکا و کانادا

گروه آمریکایی برند جانسون اند جانسون (Johnson & Johnson) روز سه‌شنبه اعلام کرد فروش پودر‌ بچه حاوی طلق (تالک) خود را در ایالات متحده و کانادا متوقف می‌کند.

پایگاه خبری دنیای برند، در سال‌های اخیر هزاران شکایت علیه این تولیدکننده بزرگ محصولات دارویی و بهداشتی به دلیل «سرطان‌زا» بودن تولیدات حاوی تالک آن ثبت شده بود. برند جانسون اند جانسون در چندین پرونده در همین مورد محکوم شده است.

با وجود توقف فروش پودر بجه برند جانسون‌ اند جانسون در ایالات متحده و کانادا، این برند می‌گوید که محصولات آن پنبه نسوز ندارد و سرطان‌زا نیست. در بیانیه این شرکت آمده است که تمام آرای محکومیت در دادگاه تجدید نظر شکسته شده است.

براساس همین بیانیه برند جانسون اند جانسون «در ماه مارس و در پی شیوع جهانی ویروس کرونا برای بازبینی صورت‌های مالی خود تصمیم گرفت تا فروش صدها محصول در ایالات متحده و کانادا را به منظور اولویت دادن به تولیداتِ با متقاضی بالا و همزمان حفظ فاصله اجتماعی در خطوط تولید و انبارها، متوقف کند.»

به این ترتیب فروش بیش از ۱۰۰ قلم از کالاهای تولیدی این برند از جمله پودر بچه حاوی طلق در ایالات متحده و کانادا کاملا متوقف می‌شود. به گفته مدیریت جانسون اند جانسون: «تقاضا برای پودر بچه پیش از این و به‌ویژه به دلیل تغییر رفتارهای مصرف کنندگان کاهش یافته بود.» این کاهش مصرف همچنین «با انتشار اطلاعات غلط درباره امنیت این محصول و ثبت شکایات متعدد» دوچندان شده بود.

شرکت جانسون اند جانسون می‌گوید پودر بچه همچنان در کشورهایی که متقاضی این محصول بالا است، عرضه می‌شود.

پایان

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x