310740d2 7044 46e4 a76d 8388eb209356 660x330 - بهره‌برداری همزمان 15 طرح در استان اردبیل

بهره‌برداری همزمان ۱۵ طرح در استان اردبیل

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح شرکت اشجع باتری در استان اردبیل گفت: تلاش در عرصه تولید یک کار مقدس است و از اینکه فردی بتواند در این عرصه برای جوانان این مرز و بوم اشتغالزایی کند، کار بسیار ارزشمندی انجام می دهد که جای تقدیر فراوان دارد.

پایگاه خبری دنیای برند، رضا رحمانی افزود: سفر امروز رئیس جمهور به استان اردبیل نقطه عطفی در توسعه این استان به ویژه در حوزه صنعت این منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه مسئولان استان به ویژه استاندار اردبیل، مسئولان حوزه صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان معین وزارت صمت با جدیت دنبال تحقق اهداف توسعه ای وزارت صمت در استان اردبیل هستند.

رحمانی تاکید کرد: نمایندگان معین وزارتخانه اختیار تام دارند تا از تمامی ظرفیت ها و فرصت های ممکن برای پیشرفت بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری استان حمایت و پشتیبانی کنند.

وزیر صمت تاکید کرد: این مهم به صورت ویژه در مناطق محروم تر و کم برخوردار تر استان اردبیل مورد توجه ما است و حتماً حمایت خواهیم کرد.

رحمانی تصریح کرد: از ابتدای امسال ۱۲ استان در سطح کشور که اردبیل نیز از جمله آنهاست در چارچوب برنامه ای اختصاصی مورد توجه قرار گرفته است و سعی خواهیم کرد شاخص های توسعه صنعتی و معدنی این ۱۲ استان را به حد قابل قبولی ارتقا دهیم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی بزرگی برای توسعه صنعتی استان اردبیل و استان های همجوار آن در دست اجرا داریم که حتماً تاثیر بسزایی در شرایط اشتغال و سرمایه گذاری این استان در آینده نزدیک خواهد داشت.

وزیر صمت گفت: افتتاح اشجع باتری اردبیل باعث جلوگیری از خروج بیش از ۳ میلیون دلار ارز از کشور می شود که اقدامی در راستای تحقق اهداف نهضت ساخت داخل است.

رحمانی افزود: در چارچوب برنامه ساخت داخل وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افق ۱۴۰۰، داخلی سازی بیش از ۱۰ میلیارد دلار انواع کالای وارداتی را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: افتتاح هر یک از این طرح ها علاوه بر ظرفیت های اشتغال زایی و سایر آثار اجتماعی در خودکفایی کشور و قطع وابستگی ها نیز دارای اهمیت بالایی هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: امروز در چارچوب سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل ۱۵ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که حتما در شکوفایی صنعتی استان تعیین کننده خواهند بود.

همچنین ببینید

Img20240422103633837 310x165 - توزیع داروهای گیاهی در عطاری ها بررسی می شود

توزیع داروهای گیاهی در عطاری ها بررسی می شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: اخیراً طبق بخشنامه‌ای که برای ممنوعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *