رنگ سال

انتخاب رنگ سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی پنتون

پایگاه خبری دنیای برند،پنتون مانند هر سال امسال هم رنگ مورد نظر خود را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. کمپانی Pantone چهارشنبه رنگ سال ۲۰۲۰ را آبی کلاسیک اعلام کرد که این رنگ سایه‌ای از آسمان غروب را به یادمان می‌آورد.

لوری پرسمان، معاون موسسه رنگ پنتون که رنگ سال ۲۰۲۰ را انتخاب کرد، گفت: “این رنگی است که پیش‌بینی می‌کند چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. این آبی اطمینان بخش، پر از آرامش و اعتماد به نفس است و به راحتی می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد.”

رنگ آبی کلاسیک یا به قولی رنگ آبی عمیق بسیار زیبا بوده و می‌تواند ترکیبی از آن را در دنیای اطراف دید. بارزترین این رنگ در عمق آسمان در هنگام غروب یا حتی در آسمان شب دیده می‌شود.

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که به اعتماد، ایمان و اعتماد به نفس نیاز داریم و همه‌ی این‌ها را از این رنگ سال ۲۰۲۰ بدست خواهیم آورد. انتخاب این رنگ کلاسیک به معنای بازگشت به گذشته در این هرج و مرج جهانی نیست بلکه به معنای تفسیر مجدد و معنا دادن دوباره به این رنگ است.

رنگ آبی برای همه‌ی افراد اعم از زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان مناسب خواهد بود و با ترکیبی از نیلی بهترین‌ها را به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

رنگ برند

 

همچنین ببینید

کروم گوگل

تغییر گسترده کروم گوگل؛ تهدیدی برای اینترنت رایگان

گوگل تا پایان امسال، قصد دارد جهان تبلیغات دیجیتالی را دستخوش تغییرات عمیق کند و به استفاده از کوکی‌های شخص ثالث در مرورگر وب خود پایان دهد.