WhatsApp Image 2019 09 22 at 14.48.34 660x330 - رقابت +Apple TV و نتفلیکس

رقابت +Apple TV و نتفلیکس

اپل با راه اندازی سرویس اشتراک  +Apple TV و اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلار (۴.۰۴ پوند) قیمت رقیب خود، نتفلیکس را شکست. نتفلیکس تعرفه استاندارد خود را از ۷.۹۹ پوند به ۸.۹۹ پوند افزایش داده بود.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از marketingweek، اپل در تاریخ ۱ نوامبر، سرویس اشتراک ویدیوی اصلی +Apple TV را در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه راه اندازی خواهد کرد. قیمت این سرویس ماهانه ۴.۹۹ دلار (۴.۰۴ پوند) و یک هفته به شکل آزمایشی رایگان خواهد بود. به علاوه، به هر یک از مشتریانی که یک iPhone ،iPad ،Apple TV ،iPod touch یا Mac خریداری نمایند، اشتراک یک ساله +Apple TV به صورت رایگان داده می شود.

با این رقم، اپل، قیمت رقیب خود، نتفلیکس را شکست. نتفلیکس در ماه مه هزینه های اشتراک خود را برای تعرفه استاندارد از ۷.۹۹ پوند به ۸.۹۹ پوند افزایش داده بود. این اشتراک نتفلیکس که به کاربران امکان استفاده از ۴ دستگاه می دهد، با ۲ پوند افزایش به ۱۱.۹۹ پوند رسید. اشتراک اولیه نتفلیکس در حال حاضر ۵.۹۹ پوند هزینه دارد که هنوز هم بیشتر از Apple TV + است.

اپل همچنین از ۱۹ سپتامبر سرویس بازی Apple Apple Arcade خود را در یک قالب یک اشتراک یک ماهه رایگان راه اندازی می کند. کاربران از طریق اشتراک ماهیانه ۴.۹۹ دلار (۴.۰۴ پوند)،  به طیفی از ۱۰۰ بازی جدید و منحصر به فرد دسترسی نامحدود خواهند یافت. این بازی ها در iPhone ،iPad ،iPod touch ،Mac و Apple TV قابل اجراست.

گذشته از جنبه سرگرمی این مجموعه، اپل از محصولات جدید و راه اندازی مجدد رونمایی کرده است که مهمترین آنها آیفون ۱۱ بوده است.

این گوشی جدید دارای سیستم دوربین دوگانه است که از دوربین های جدید Ultra Wide و Wide جدید استفاده می کند و برای تولید فیلم با کیفیت بالا و همچنین حالت عکاسی در شب طراحی شده است. دوربین آپدیت شده TrueDepth دارای میدان دید وسیع تری است و نسل بعدی HDR هوشمند، عکس ها را بسیار طبیعی تر می گیرد. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدیوهای ۴K با سرعت ۶۰ fps و ۱۲۰ fps slo-mo را می دهد.

آیفون ۱۱ از تراشه A13 Bionic بهره می برد، به این معنی که قادر خواهد بود روزانه یک بار شارژ شود. همچنین خاصیت ضدآب بودن در آن تقویت شده است. این مدل دارای Face ID است که اپل آن را امن‌ترین نوع تشخیص چهره توصیف کرده است. گفته می شود شناسایی چهره در این مدل ۳۰٪ سریعتر کار می کند و می تواند در فاصله ها و زوایای مختلف کار می کند.

Phil Schiller، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل گفته است: نوآوری های آیفون ۱۱، با قیمتی مناسب برای بیشتر مشتریان، تجربه کاربری بی نظیری را برای آنها به ارمغان می آورد. وی معتقد است که مردم اپل را دوست دارند.

 

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.